Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 12:52 
 

Delt-A schreef:
Vraag me wel af welke die 5e track dan was van dat filmpje.

Misschien zit er een fx kick van Fight For Survival of No Escape in verstopt?

Ik hoop dat er bij deze van In-Phase niet ook nog een 4e track verstopt zit ofzo.


You will never know... Haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:52 
 

De eerste hardcore naam wordt binnenkort ook bekend gemaakt.

De hint door Warriors of The Core is al gegeven (die hosten de HC area)
Producers/DJ, net een album en beginnen met een N

weet jij het goede antwoord, mail dan naar [email protected] en misschien win jij een ticket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:49 
 

Eerste Hardcore naam isbekend gemaakt:

Nitrogenetics
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
2 kaartejs gewonnen :)


Me too :D

Volgende naam is The Pitcher trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 12:35 
 

Dat + 2 house namen en nog een hardcore naam:

//HARDSTYLE
Frequenzerz
In-Phase

//HARDCORE
Nitrogenetics
Profreaks vs. Future

//HOUSE
Impression
Floorfillers
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:52 
 

Line-up aangevuld:

Line-Up
//HARDSTYLE
Frequenzerz
In-Phase
The Pitcher
Stereox

//HARDCORE
Nitrogenetics
Profreaks vs. Future
Freeze vs. Raoul DKC

//HOUSE
Impression
Floorfillers
E.D.G.E
Bart Maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 01:10 
 

Update bij de Hardcore:

Nitrogenetics
-Freeze vs. Raoul DKC
-Trypsin vs. Only
-Future vs. Profreaks
-Dione
-mc Axys
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:34 
 

Update bij de Hardstyle

Nitrouz
Dozer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:03 
 

Line-Up
//HARDSTYLE
Frequencerz
In-Phase
The Pitcher
Stereox
Nitrouz
Dozer
Bash
Jack of Sound
Dweazle


//HARDCORE
Nitrogenetics
Profreaks vs. Future
Freeze vs. Raoul DKC
Trypsin vs. Only
Dione vs. SRB
MC Axys

//HOUSE
Impression
Floorfillers
E.D.G.E
Bart Maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:36 
 

De Line-up van dit feest is volgens mij helemaal rond voor de hardstyle en Hardcore

Line-Up
HARSTYLE //
Frequencerz
The Pitcher
In-Phase
Stereox
Dozer
Nitrouz
Bash
Jack Of Sound
Dweazle
Da Tweakaz
MC Renegade

HARDCORE //
Nitrogenetics
Dione vs SRB
Freeze vs.­ Raoul DKC
Trypsin vs.­ Only
Future vs.­ Profreaks
Sceletor & D-Spirit (Millenium set)
Tha Playah
MC PFSquad MC
MC Axyss

HOUSE &­ TECHNO //
Impression
Floorfillers
E.­D.­G.­E
Bart Maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tha Playah is een mooie toevoeging ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze gaan we is mooi meenemen aangezien het maar 15 min rijden is en s'avonds gaan we lekker naar nijmegen voor XX-Raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Deze gaan we is mooi meenemen aangezien het maar 15 min rijden is en s'avonds gaan we lekker naar nijmegen voor XX-Raw


Mooi zo, hoe meer Hardtraxxers hoe beter! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Deze gaan we is mooi meenemen aangezien het maar 15 min rijden is en s'avonds gaan we lekker naar nijmegen voor XX-Raw


Mooi zo, hoe meer Hardtraxxers hoe beter! :thumbsup:


Hoe meer zielen hoe meer vreugd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 21:41 
 

Inderdaad! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Website online:

http://www.re-actionoutdoor.nl/

Ziet er goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 21:38 
 

beelden van eerste re-action.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, eens kijken of ik wat vrienden mee kan krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 09:36 
 

Plattegrond Re-Action
Afbeelding

Nog 1,5 week te gaan onderhand en heb er zin in. Volgende week start de opbouw volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dixiland :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien combinatie van dit en Xxl Raw. Heb hier vrij kaarten voor. Wel echt weinig bars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die nog 2 kaartjes nodig heeft :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Misschien combinatie van dit en Xxl Raw. Heb hier vrij kaarten voor. Wel echt weinig bars.


Denk dat 1 bar per area genoeg is, het is niet zo'n groot festival.

hdhessel schreef:
Iemand die nog 2 kaartjes nodig heeft :)?


Ga je niet? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 11:37 
 

Deze week begint de opbouw! Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zoekt er nog kaarten? 2 voor 20 eu, dat is 30 eu korting op voorverkoop en 40 op deurverkoop. Helaas is het voor mij wat te ver, had graag gewilt, zeker in combinatie met xxl raw. Neem even contact met mij op.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten