Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van agressie en irritante heb ik heel weinig meegemaakt.
Dat van die oordoppen kom je overal wel tegen helaas. Als mensen dan vervolgens vragen of je wel van de muziek houdt...... :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:16 
 
Hardtraxx Newbie

[/quote ] Bram en Thijs wel :P , zat binnen hè! Bij het Zitgedeelte :D[/quote]

haha oke nja zat ook stampensvol maarja volgende keer beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:54 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Van agressie en irritante heb ik heel weinig meegemaakt.
Dat van die oordoppen kom je overal wel tegen helaas. Als mensen dan vervolgens vragen of je wel van de muziek houdt...... :x :x :x

Ik was blij dat ik ze bij me had, op het eind had ik zelfs met oordoppen in het gevoel dat de muziek echt knoepers hard ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

peultjes schreef:
Daveytl schreef:
Van agressie en irritante heb ik heel weinig meegemaakt.
Dat van die oordoppen kom je overal wel tegen helaas. Als mensen dan vervolgens vragen of je wel van de muziek houdt...... :x :x :x

Ik was blij dat ik ze bij me had, op het eind had ik zelfs met oordoppen in het gevoel dat de muziek echt knoepers hard ging.

Muziek ging ook knoepershard. Zonder oordoppen was het geluid goed te doen, maar met is toch ff iets fijner :D

Ik had ze btw gisteren in Leuven ook weer in, wat een verademing is dat als je die in doet. Die rust opeens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

En ik ben niet geweest was een beetje super moe. :yawn: Overigens wel een mooi paasvuur gezien. :$
Op loudness alles maar even dubbel in halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
En ik ben niet geweest was een beetje super moe. :yawn: Overigens wel een mooi paasvuur gezien. :$
Op loudness alles maar even dubbel in halen.


Slappe
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten