Liefste nog gewoon fietsend 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxxer
172 posts member since 2012
last seen Dec 2015
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Beter gaan we rollend naar huis 
Ja, rollend met de auto zeker
?
Ik ga fietsen!
Ik ga fietsen!
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Ga met de boot denk ik
Doe eens niet zo gek.wrote:Ga met de boot denk ik
Gewoon met de hummer.
P
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
zou wel bijna kunnen..wrote:Ga met de boot denk ik
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Nog een nachtje slapen! 
nog 1 nachtje werken.wrote:Nog een nachtje slapen!
Poehhhh, heel veel zin in!
Hoop toch wel dat de laatste 2 acts vrijwel alleen maar keiharde platen er op leggen. Verwacht heel veel van Sasha F.
Vanmiddag nog ff tennis kijken en voetbal kijken om de tijd te doden
Hoop toch wel dat de laatste 2 acts vrijwel alleen maar keiharde platen er op leggen. Verwacht heel veel van Sasha F.
Vanmiddag nog ff tennis kijken en voetbal kijken om de tijd te doden
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ik heb er ook zin in! Nog even een middagdutje en dan gaan we knalleng! 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Wat een heerlijk feest was het! Dymonic warmde alles heerlijk,op! Lekkere set om mee te beginnen (voor mij dan)
Daarna kwam lanoz, eerste helft was matig, 2e helft ben ik echt stuk gegaan! Heerlijke sounds....
En toen, wat heb im hier op gewacht zeg! Sasha F! Held van de avond!!!!wat een set man man, begonnen met mosquito en daarna heerlijk doorgegaan! Morgen volgt een groter verhaal, nu eerst slapen!
Daarna kwam lanoz, eerste helft was matig, 2e helft ben ik echt stuk gegaan! Heerlijke sounds....
En toen, wat heb im hier op gewacht zeg! Sasha F! Held van de avond!!!!wat een set man man, begonnen met mosquito en daarna heerlijk doorgegaan! Morgen volgt een groter verhaal, nu eerst slapen!
Heerlijk feestje!
Vooral Lanoz & Sasha F draaiden heerlijk
Lanoz was helaas iets te laat, dus er viel iemand een half uurtje voor hem in. Die gast draait echt superstrak, en heb een paar heerlijke tracks gehoord (onder andere Sanctus
)
Sasha F draaide ook knoepershard. En ondertussen was die weer heerlijk aan het scratchen. Indicatie van de tracklist: (
)
F.E.A.R.
Haunter of the Dark
Fight for Survival
New System
Mosquito
Bitcrusher Remix
Second Chance Hardstyle Matters mash-up
Last Chance
Sacrifice
2.17
Titan- Nightmare
Pattern 2
Artificial Reality
Spells
Overdose
Syndrome
Evolve raw mix
Wat een baas
Ook nog een hele tijd met hem staan praten. Echt een topgozer, en er komen weer tracks van hem met The Machine sound
Vooral Lanoz & Sasha F draaiden heerlijk
Sasha F draaide ook knoepershard. En ondertussen was die weer heerlijk aan het scratchen. Indicatie van de tracklist: (
F.E.A.R.
Haunter of the Dark
Fight for Survival
New System
Mosquito
Bitcrusher Remix
Second Chance Hardstyle Matters mash-up
Last Chance
Sacrifice
2.17
Titan- Nightmare
Pattern 2
Artificial Reality
Spells
Overdose
Syndrome
Evolve raw mix
Wat een baas
Ook nog een hele tijd met hem staan praten. Echt een topgozer, en er komen weer tracks van hem met The Machine sound
Last edited by Daveytl on , edited 1 time in total.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wauw
kan ik die set ergens downloaden?
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Ze werden volgens mij wel opgenomen, dus wie weetwrote:wauw![]()
![]()
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
ik hoop het ziet er namelijk veel belovend uit.wrote:Ze werden volgens mij wel opgenomen, dus wie weetwrote:wauw![]()
![]()
P
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Was echt super avond. Alleen Jurheinen afhaker 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Haha, ik was echt gesloopt man. Toen lanozz shade, magie en 2.17 achter elkaar draaide. En daarna die hele set van sasha. Ik was DOODwrote:Was echt super avond. Alleen Jurheinen afhaker
P
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
We hebben in ieder geval nog tot half 6 op je gewacht ofzo 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Echt? Ik gebaarde nog bij de pizzeria dat ik niet meer kwamwrote:We hebben in ieder geval nog tot half 6 op je gewacht ofzo
L
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Duidelijk met davey eens.
Behalve die vent die in viel noise... Nog wat
ik vond niet lekker gaan.
bij lanoz en.sasha inderdaad uit me plaat
Behalve die vent die in viel noise... Nog wat
ik vond niet lekker gaan.
bij lanoz en.sasha inderdaad uit me plaat
Last edited by lex-01 on , edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Niet lekker bij lanoz? De 2e helft van zijn set was geniaal man!wrote:Duidelijk met davey eens.![]()
Behalve die vent die in viel noise... Nog wat![]()
ik vond niet lekker gaan bij lanoz en.sasha inderdaad uit me plaat
L
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Haha ja zag het al daar moest nog een punt tussen had hem al aangepast krijg je als je het via je telefoon doet he
Maar ik had je trouwens helemal níet gezien bij de pizzaria
J
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Bram en Thijs welwrote:Haha ja zag het al daar moest nog een punt tussen had hem al aangepast krijg je als je het via je telefoon doet he
Wel een leuke avond gehad . Bij Dymonic pas binnen dus kan niet geheel oordelen. Ik vond dat het toen al wel wat harder mocht. Niet echt vermaakt op z'n set dus. Daarna kwam Hardnoiser ofzo , omdat Lanoz een lekke band had. Daar wil ik geen woorden aan vuil maken.
Wat een verschrikking. Lanoz draaide naar mijn mening de lekkerste set. Geniaal mixwerk en uitstekende platenkeuze. Die komt er wel
Daarna Sasha F . Geniale platenkeuze op vgm F.E.A.R. na. Qua mixwerk was het niet sterk . Veel te traag en zat er soms erg naast. Eigenlijk wel belachelijk als je al zo lang meedraait. Verder waren de mensen wel beetje kansloos, waar ik dus de vorige keer absoluut geen last van had en het naar mijn mening veel gezelliger was. Zo'n grote beer vond het nodig om bij de bar snoeihard zo'n kruk op mijn voet te parkeren ipv op de grond. Een andere muiter vroeg of ik de muziek kut vond (omdat ik oordopjes in had)
.
Kijken of ik de volgende keer wel aanwezig ben.
Daarna Sasha F . Geniale platenkeuze op vgm F.E.A.R. na. Qua mixwerk was het niet sterk . Veel te traag en zat er soms erg naast. Eigenlijk wel belachelijk als je al zo lang meedraait. Verder waren de mensen wel beetje kansloos, waar ik dus de vorige keer absoluut geen last van had en het naar mijn mening veel gezelliger was. Zo'n grote beer vond het nodig om bij de bar snoeihard zo'n kruk op mijn voet te parkeren ipv op de grond. Een andere muiter vroeg of ik de muziek kut vond (omdat ik oordopjes in had)
Kijken of ik de volgende keer wel aanwezig ben.
Who was there
Nobody has said they're going yet.