Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 19:20 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding


zaterdag 13 december 2014
22:00 - 05:00
De Radstake
Heelweg


Prijs:
Deurverkoop €10,-

Line-up:
TITAN
HIGH VOLTAGE
JACK OF SOUND
DYMONIC
REGAIN
NEROZ
HARDFUSERZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ga ik wel heen denk ik. Lekker in de buurt.
Hopen op een paar leuke namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik hier ook wel weer te vinden ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 21:20 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 21:44 
 

Dat Radstake laat ik maar zoals het is! Niks voor mij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gave poster trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Maar echt, heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag ook erg naar m'n zin gehad, lekker dichtbij, niet al te duur. Zou er hier ook wel weer bij zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 15:42 
 
Hardtraxxer

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 19:34 
 
Hardtraxxer

TIMETABLE RawMadness "Prepare For Raw"

(Brouwhuus)

22:00-23:00 Hardfuserz
23:00-00:00 Neroz
00:00-01:00 Regain
01:00-02:00 Dymonic
02:00-03:00 High Voltage
03:00-04:00 Jack of Sound
04:00-05:00 Titan

22:00-05:00 Mc Nolz

De deuren zijn geopend vanaf 22:00.
Wij zijn er klaar voor en zien jullie op zaterdag 13 December!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik geen verjaardag zou hebben, was ik hier ook aanwezig geweest. Bijna op loopafstand van mijn huis haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toch best wel zin in, rustige periode qua feestjes en lekker in de buurt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Even wezen buurten en het was gezellig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke avond gehad :) kon wel echt merken dat het een 16+ feest was, erg veel jonge jochie's gezien.

Moet wel gezegd worden, Regain & Dymonic draaiden echt vet ! Beide hadden echt een paar hele vette overgangen. Kan ik toch altijd wel waarderen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 22:10 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Moet wel gezegd worden, Regain & Dymonic draaiden echt vet ! Beide hadden echt een paar hele vette overgangen. Kan ik toch altijd wel waarderen. :)


Thanks man!! :thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten