Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Radical Redemption - The Millitant Mayhem

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
zucht. als mensen nou eens leren lezen.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Radical Redemption - The Millitant Mayhem (05-11-2016, Heineken Music Hall, Amsterdam)

Grotere locatie..?
Ziggo dome..?
Twee feesten..?
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
kan ook gewoon extra kaarten zijn wegens mislukte transacties etc?
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Ziggo dus
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
DL22 wrote:Ziggo dus
Zou ik heel erg zonde vinden, de hmh geeft toch een bepaalde meer intieme sfeer voor zo'n feest
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
De achtergrond van de afbeelding is toch gewoon van de HMH dus zou mij verbazen mocht het plots naar de Ziggodome gaan.

Hoogstwaarschijnlijk:
MeneerEend wrote:kan ook gewoon extra kaarten zijn wegens mislukte transacties etc?
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Grim wrote:De achtergrond van de afbeelding is toch gewoon van de HMH dus zou mij verbazen mocht het plots naar de Ziggodome gaan.

Hoogstwaarschijnlijk:
MeneerEend wrote:kan ook gewoon extra kaarten zijn wegens mislukte transacties etc?
Je gaat toch geen halve hype creeëren om een aantal van hooguit 100 kaarten die terug de verkoop ingaan? Plus zo'n bericht brengen ze toch pas +/- 3 weken voor het evenement naar buiten?
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Je kan toch niet van locatie veranderen :lol: Mensen hebben betaalt voor deze locatie. Dan zou heel de kaartverkoop opnieuw moeten. I dunno maar zal wrs wel antiqlimax worden
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
yowan wrote:
Grim wrote:De achtergrond van de afbeelding is toch gewoon van de HMH dus zou mij verbazen mocht het plots naar de Ziggodome gaan.

Hoogstwaarschijnlijk:
Je gaat toch geen halve hype creeëren om een aantal van hooguit 100 kaarten die terug de verkoop ingaan? Plus zo'n bericht brengen ze toch pas +/- 3 weken voor het evenement naar buiten?
Het lijkt me niet logisch als de locatie plots verandert. 'Een tweede kans' klinkt (naar mijn mening) zoals hierboven is vermeld: meer kaarten (al zijn het mislukte transacties).
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Zal er niet een 2de dag bij komen? Zoiets hoor je wel vaker bij concerten.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Misschien is het wel een dikke troll.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Hoort gewoon bij zijn marketing, waarschijnlijk allang van te voren ingecalculeerd om maar een deel vd kaarten in eerste instantie te verkopen.

Uitverkocht -> hype -> snel kaarten kopen bij tweede verkoop
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Miwer wrote:Zal er niet een 2de dag bij komen? Zoiets hoor je wel vaker bij concerten.
Wow Micha...de afgelopen week verbaas ik mijzelf echt elke dag weer over jou, opnieuw en opnieuw xd

OT: Mijn gok is een winactie
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
ErikZ wrote:
Miwer wrote:Zal er niet een 2de dag bij komen? Zoiets hoor je wel vaker bij concerten.
Wow Micha...de afgelopen week verbaas ik mijzelf echt elke dag weer over jou, opnieuw en opnieuw xd

Wat is daar raar aan? Kijk naar een anouk of iets dergelijks. Hoe vaak daar een tweede concert dag aan word gekondigd als dag 1 uitverkocht is.
Nee ik heb het dan niet over weekend kaarten xD
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Exterkate wrote:Nu hopen dat die HMH niet hartstikke vol wordt gestopt.. :huh: qua drukte vond ik het vorig jaar perfect.
HMH heb ik het nog nooit te druk gevonden. Ziggodome sloeg bijvoorbeeld met XQ afgelopen jaar helemaal nergens op. Komt volgens mij doordat ze bij de Ziggo ook veel kaarten voor de tribune kunnen/mogen verkopen. Begin van de avond, of tijdens populaire acts staat ineens iedereen op de vloer en wordt het veel te druk.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
tjakevladze wrote:Hoort gewoon bij zijn marketing, waarschijnlijk allang van te voren ingecalculeerd om maar een deel vd kaarten in eerste instantie te verkopen.

Jep... Ga hier maar vanuit.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Het zal zeker geen Ziggo Dome, of een andere locatie, worden. Wellicht dat ze volgend jaar Ziggo Dome proberen. Denk een extra avond dan wel extra tickets.
tjakevladze wrote:Hoort gewoon bij zijn marketing, waarschijnlijk allang van te voren ingecalculeerd om maar een deel vd kaarten in eerste instantie te verkopen.

Dit zou me niet verbazen. Wel weer heel erg slim.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Tweede show dus op zondag van 14.00 tot 22.00 met zelfde line-up. Kaartverkoop op 27-08.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
ErikZ wrote:

Kijk eens aan, ik blijk gelijk te hebben ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Dat is wel gewoon vet. Snap eigenlijk sowieso niet waarom er niet vaker feesten gewoon overdag gehouden kunnen worden in plaats van altijd tijdens de nacht.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Joey wrote:Tweede show dus op zondag van 14.00 tot 22.00 met zelfde line-up. Kaartverkoop op 27-08.
Sick hoor. Dit zal ook wel binnen no time zijn uitverkocht.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Benieuwd of hij dit ook weet uit te verkopen. Zou echt gigantisch knap zijn.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Dan ga ik 2 dagen op rij :lol: #nosleep
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
De grote vraag blijft: Verdient hij het? xd

Sorry, ik kon het niet laten
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Joey wrote:Tweede show dus op zondag van 14.00 tot 22.00 met zelfde line-up. Kaartverkoop op 27-08.
Hier ben ik wel bij hoor prima after voor Euphoria xd