Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Radical Redemption - The Millitant Mayhem

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Neemt vaak tijd voor zijn fans en komt echt wel over als een sympathieke gozer.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
chas1n wrote:Neemt vaak tijd voor zijn fans en komt echt wel over als een sympathieke gozer.
Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Miwer wrote:
chas1n wrote:Neemt vaak tijd voor zijn fans en komt echt wel over als een sympathieke gozer.
Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.
Heb hem laatst zelf nog gesproken in Oldenzaal, echt een hele sympathieke vent wel. (Ik was eerst ook een klein beetje heel erg van mening dat het een arrogante kwal was)
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Komt bij mij ook goed over, laatste weken erg gelachen om zijn snapchat :lol:
K
Hij is absoluut geen arrogante kwal! Enorm sympathiek en neemt altijd de tijd voor z'n fans waar kan natuurlijk :)
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
sonnebloem wrote:Komt bij mij ook goed over, laatste weken erg gelachen om zijn snapchat :lol:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Miwer wrote: Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.
Om net als jij lekker suggestief te doen: het kan ook zo zijn dat jij dit gewoon verzint. Zou me niet verbazen.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
RadicelArmy wrote:
Miwer wrote: Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.
Om net als jij lekker suggestief te doen: het kan ook zo zijn dat jij dit gewoon verzint. Zou me niet verbazen.
Nou, ik kan best begrijpen dat sommige dj's er af en toe moe van worden. Radical is daarbij geen uitzondering lijkt mij.

OT: Wie gaan er eigenlijk?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
RadicelArmy wrote:
Doet ie ook.

Ik ken hem nog van voor die groot was, en behalve dan dat hij nu iets meer van het leven geniet als toen, en hij niet meer zo vaak in de regio is (behalve bruins :yay: ) is hij qua gedrag echt amper veranderd.

Misschien als die het straks rustiger heeft dat hij zelfs te porren is voor een Q&A hier.
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 22 hours ago
Ja want alle Tukkers zijn hetzelfde natuurlijk :cool:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
RTM93 wrote:
RadicelArmy wrote:
Doet ie ook.

Ik ken hem nog van voor die groot was, en behalve dan dat hij nu iets meer van het leven geniet als toen, en hij niet meer zo vaak in de regio is (behalve bruins :yay: ) is hij qua gedrag echt amper veranderd.

Misschien als die het straks rustiger heeft dat hij zelfs te porren is voor een Q&A hier.
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Ik verzin niets. Heb dat van een aantal mensen gehoord. Het kan wel dat die het verzonnen hebben natuurlijk
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Radical stond op Defqon bij de Gold op zondag en heb hem toen even gesproken; lijkt me zeker een down to earth man! :thumbup:
S
Hoor 9 van de 10 keer positieve reacties over hoe RR met zijn fans omgaat, praatje maken op de foto gaan etc maar hoor ook een enkele keer wel eens dat hij het weigerd om met je op de foto te gaan.
Van RR's kant natuurlijk helemaal begrijpelijk dat je er af en toe even genoeg van hebt maar die fans gaan je natuurlijk wel neerzetten als arrogante kwal.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja een beetje de mensen die denken dat, omdat ze zijn muziek luisteren, al zijn rechten en privé leven in handen hebben. Van ik ben je fan, geef mij aandacht anders ben je kut.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Je moet eens denken dat je RR bent, en je op elk feest met honderden dan niet duizenden mensen op de foto moet. Ik vind dat hij dat goed aanpakt, ik zou het echt al lang kotsbeu zijn :lol:

Ben niet zo een superfan van Radical maar ik heb kaarten voor dit feest, zal wel een beetje van de line up afhangen of ik effectief ga.
Kan me wel voorstellen dat de sfeer er gruwelijk goed gaan zijn :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Miwer wrote:Ik hoor juist van verschillende mensen dat het een arrogante kwal is (nee dit heeft niets te maken met dat ik niet van raw hou)
Goed geïnformeerde bronnen heb jij man. Aardig subtiele poging ook om nog even aan te stippen dat jij raw niets vindt hahahahahahahaha :lol: wat een kleuter
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
TiMOTHYb wrote:
Miwer wrote:Ik hoor juist van verschillende mensen dat het een arrogante kwal is (nee dit heeft niets te maken met dat ik niet van raw hou)
Goed geïnformeerde bronnen heb jij man. Aardig subtiele poging ook om nog even aan te stippen dat jij raw niets vindt hahahahahahahaha :lol: wat een kleuter
Ik zeg het er juist bij omdat anders kleuters zoals jij het meteen daar op gaan gooien ;)
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Redman wrote:Radical stond op Defqon bij de Gold op zondag en heb hem toen even gesproken; lijkt me zeker een down to earth man! :thumbup:
Tijdens Menace II Society niet? stond heel minus is more helemaal uit zijn plaat te gaan! Vet was dat :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
SkiggyRapz18 wrote:
Redman wrote:Radical stond op Defqon bij de Gold op zondag en heb hem toen even gesproken; lijkt me zeker een down to earth man! :thumbup:
Tijdens Menace II Society niet? stond heel minus is more helemaal uit zijn plaat te gaan! Vet was dat :thumbsup:
Yep! :thumbup: Fijn om te zien.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
SkiggyRapz18 wrote:
RR heeft daar aardig wat ruggen verpest met zijn kleine mosh pits :lol: Crypsis stond heel relaxed te genieten met een enorme big smile :)
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Stond daar een paar meter vanaf toen, was ook wel een erg vette set xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Miwer wrote:
TiMOTHYb wrote:
Ik zeg het er juist bij omdat anders kleuters zoals jij het meteen daar op gaan gooien ;)
En het is niet kinderachtig om te zeggen dat iemand een kwal is op basis van de mening van anderen. Neu..
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
En dan bij het eerste weerwoord al hiermee aan komen zetten:
Miwer wrote:
:lol:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
TiMOTHYb wrote:En dan bij het eerste weerwoord al hiermee aan komen zetten:
Miwer wrote:
:lol:
Welk weer woord. Ik neem juist aan dat het toeval was bij hun en hij meestal wel aardig is.
Sommige mensen........
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hij graaft en graaft.