Die zag ik echt niet aankomen.
Dat worden veel grote ogen bij de HMH tussen 07:00 - 14:00 denk ik.
Dat worden veel grote ogen bij de HMH tussen 07:00 - 14:00 denk ik.
Een dreun voor de euforische hardstylewrote: Als dit uitverkocht raakt is het wel een dreun voor de wat euforische kant want ik kan me zo een twee drie geen concept bedenken die dit evenaart in een venue als de HMH
Niet om een of ander, maar er zijn een aantal grotere euforische artiesten die de raw niet kunnen uit staan en er alleen maar over zeiken en 0,0 support geven. terwijl het tegenovergestelde vrijwel niet hoort.wrote:Een dreun voor de euforische hardstylewrote: Als dit uitverkocht raakt is het wel een dreun voor de wat euforische kant want ik kan me zo een twee drie geen concept bedenken die dit evenaart in een venue als de HMHAlsof het een wedstrijd is wie de meeste toko's uitverkoopt
Menig euforisch artiest zal geen oog meer dichtdoen de komende tijd, antidepressiva niet aan te slepen. Denk dat ze allemaal maar op de knieën moeten om Heady terug te krijgen, die kan een HMH driemaal uitverkopen. Staan ze weer mooi voor op de rawboys!
Dat zijn juist degene die er voor zorgen dat dit ook zo blijft. Wanneer je maar als een klein kind blijft miepen over Raw dit Raw dat zal de scene nooit dichter naar elkaar toegroeien. Ga gewoon eens wat leuke collabs aan met een RAW naam, daar liggen echt nog een hoop kansen.wrote:Niet om een of ander, maar er zijn een aantal grotere euforische artiesten die de raw niet kunnen uit staan en er alleen maar over zeiken en 0,0 support geven. terwijl het tegenovergestelde vrijwel niet hoort.wrote:Een dreun voor de euforische hardstylewrote: Als dit uitverkocht raakt is het wel een dreun voor de wat euforische kant want ik kan me zo een twee drie geen concept bedenken die dit evenaart in een venue als de HMHAlsof het een wedstrijd is wie de meeste toko's uitverkoopt
Menig euforisch artiest zal geen oog meer dichtdoen de komende tijd, antidepressiva niet aan te slepen. Denk dat ze allemaal maar op de knieën moeten om Heady terug te krijgen, die kan een HMH driemaal uitverkopen. Staan ze weer mooi voor op de rawboys!
vandaar mijn reactie.
Kun je raw niet mooi vinden, maar dit zijn wel de feitelijke omstandigheden waar je niet omheen kan praten.
wrote:Kijk eens aan, ik blijk gelijk te hebbenwrote:Wow Micha...de afgelopen week verbaas ik mijzelf echt elke dag weer over jou, opnieuw en opnieuwwrote:Zal er niet een 2de dag bij komen? Zoiets hoor je wel vaker bij concerten.![]()
OT: Mijn gok is een winactie
Wildstylez.wrote:Wasted Penguinz
rawstyle is toch die echte underground shit waar je bij wil horen, lekker anoniem vierkant rammen met je mondkapje tot je wenkbrauwen.wrote:Nou zo hey, zomaar 3 artiesten die hun twijfels hebben over de raw hardstyle. Waarom moeten mensen altijd net doen alsof er twee kampen/teams zijn en het kamp/team waar jij bij 'hoort'wrote:Wildstylez.wrote:Wasted Penguinz
Audiofreq.
wrote:Nou zo hey, zomaar 3 artiesten die hun twijfels hebben over de raw hardstyle. Waarom moeten mensen altijd net doen alsof er twee kampen/teams zijn en het kamp/team waar jij bij 'hoort', dat je dat moet beschermen en er voor moet zorgen dat je wint in een wedstrijd die helemaal niet gespeeld wordt?wrote:Wildstylez.wrote:Wasted Penguinz
Audiofreq.
wrote:Als dit uitverkocht raakt is het wel een dreun voor de wat euforische kant
Radical zelf vind bijvoorbeeld Noisecontrollers, Frontliner en Wildstylez toffe producers. Waarom moet men dan de euphoric helemaal gaan bashen als ze wat liever van raw houden en andersom ook? Ik heb vaak de indruk dat de misgunde gedachtes en reacties meer van de luisteraars/bezoekers komen dan de artiesten zelf
Lezen...wrote:Niet om een of ander, maar er zijn een aantal grotere euforische artiesten die de raw niet kunnen uit staan en er alleen maar over zeiken en 0,0 support geven. terwijl het tegenovergestelde vrijwel niet hoort.wrote:Een dreun voor de euforische hardstylewrote: Als dit uitverkocht raakt is het wel een dreun voor de wat euforische kant want ik kan me zo een twee drie geen concept bedenken die dit evenaart in een venue als de HMHAlsof het een wedstrijd is wie de meeste toko's uitverkoopt
vandaar mijn reactie.
Kun je raw niet mooi vinden, maar dit zijn wel de feitelijke omstandigheden waar je niet omheen kan praten.
En het gekke is, dat iemand als Devin Wild super graag met SZP samen werkt, en er behoorlijk wat euforische producers/liefhebbers zijn die ik ken die hun stijltje juist heel verfrissend vindenwrote:Sub Zero Project
Tja, er zijn gewoon mensen met de "HARDER IS BETER" mentaliteit, en er zijn mensen die kunnen genieten van enige melodieuze klanken in muziek..wrote:En het gekke is, dat iemand als Devin Wild super graag met SZP samen werkt, en er behoorlijk wat euforische producers/liefhebbers zijn die ik ken die hun stijltje juist heel verfrissend vindenwrote:Sub Zero ProjectKen weinig dood en verderf platen van die gasten ook?
raw discusse nummer 6532 op HT is weer een feit, en we kunnen er over blijven lullenDenk gewoon dat het bij artiesten onderling veel minder een ding is dan bij de fans.
Ja helaas wel, als je dat vergelijkt met de aller eerste plaat van sub zero project - scream herken je het niet terug.wrote:Ik vind Sub Zero Project ook vet, zijn stijltje ligt me wel.
Maar je kan niet ontkennen dat alle platen sinds Funky Shit nagenoeg het zelfde klinken.
Nu kan je beide m ultieme kanswrote:Tuurlijk! Maar dan alsnog vind ik dat er soms wel met een iets kritischer blik naar bepaalde artiesten gekeken mag wordenwrote:luister gewoon wat je mooi vind en laat andere in hun waarde met wat zij mooi vinden. smaken verschillen nou eenmaal.maar goed dit gaat helemaal off-topic haha.
Om even on-topic te gaan: ik zit nog steeds in twijfel of ik Superbash moet gaan of Militia Mayhem
Nog zo een non bericht. Je houd niet eens van raw maar je weet wel te vertellen dat ie arrogant is? Lekker zwart maken zeker. Ik ken hem een beetje en het is echt een zwaar relaxte gast. Ik stond toen met Thrillogy bij hem in de buurt, hij was vroeg gekomen om ook van het feest te genieten dus hij stond in de zaal. Wilde eigenlijk gewoon lekker dansen/met zijn vrienden hangen maar om de 5 min kwamen mensen naar hem toe voor een praatje en een foto. Hij nam overal de tijd voor. Als iemand echt niet arrogant is, is hij het wel. Mensen vergeten dat hij aan het werk is en misschien ook wel weg moet, naar een volgende boeking die strak gepland is waardoor er weinig tijd over blijft.wrote:Vergeet Frontliner niet. Die heeft ook altijd wat te janken over zijn collega's (overigens ook over de melodieuze collega's).wrote:Wildstylez.wrote:Wasted Penguinz
Audiofreq.
Je gaat dit feest vergelijken met een feest uit 2005? Waar ze overigens echt super veel kaarten voor weggeven hebben om de boel vol te krijgen. Ik weet het namelijk want ik had een VIP kaart gekocht en vervolgens kon je voor 20 euro kaarten kopen. Goede vergelijking man.wrote:Geweldig dit geweldig dat. Vergeten mensen even dat luna een feest heeft gehad in het gelredome. Dan is dit opeens niks meer
Ik hoor juist van verschillende mensen dat het een arrogante kwal is (nee dit heeft niets te maken met dat ik niet van raw hou)
We zitten hier gvd niet op een raw forum hoorwrote: Wat doe je überhaupt in dit topic man?We weten wel dat je raw haat dus blijf hier dan ook weg aub. Dat is hetzelfde als dat je op een honden forum gaat vertellen dat je niet van honden houdt.
Ja, je mag hier ook alleen posten als je zonder je shirt aan achter je pc/laptop zit.wrote:We zitten hier gvd niet op een raw forum hoorwrote: Wat doe je überhaupt in dit topic man?We weten wel dat je raw haat dus blijf hier dan ook weg aub. Dat is hetzelfde als dat je op een honden forum gaat vertellen dat je niet van honden houdt.
![]()