Nou kom op Rode Waas, voor de draad ermee! Ik heb verdomme bijna geen popcorn meer man. 
Alle releases van Gearbox over 1 kam scheren slaat dan ook weer nergens op natuurlijk. Namen als Artifact en Shellshock zijn bijv. ook begonnen op Gearbox. Sowieso was Gearbox eerst vooral het label van frisse en originele muziek, in plaats van het label dat door velen tegenwoordig gezien wordt als de veroorzaker van de verloedering van de raw hardstyle. Daarnaast zijn er ook tal van artiesten die heel wat anders doen op Gearbox (zie bijv. Gearbox Euphoria). Je hebt het nu vooral over een bepaalde groep artiesten en rekent daar een heel label op af (en ik snap ook wel wat je bedoelt, want soms lijkt het wel alsof alleen die artiesten de naam van het label dragen) maar die eerdergenoemde namen hebben echt wel hun best gedaan om sterke en originele tracks neer te zetten, wat uiteindelijk ook heeft geleid tot aansluiting bij een groter label.wrote:Iedereen kan een kick met een massieve shitload aan distortion erover gooien en dan gaat het live hard. Ik doe t zelf ook, oude indsutrial heeft een paar goede voorbeelden van een bak distortion maar het verschil is dat op een gewoon geluidsysteem thuis die industrial nog goed doorkomt. Dat van Gearbox in bet algemeen niet. Je kan Minus Militia of Radical niet vergelijken met hun omdat hun een grote fanbase hebben en redelijk varierend in het raw spectrum goede kwalitatieve muziek produceren. De boys apart ook. Maar Gearbox heeft dat niet, het is snel uitgepoepte slecht gemasterde hardstyle. Er zit geen kwaliteit aan. Dat kan je gewoon feitelijk niet claimen van hun. Ik reageer niet op elke rebelion post maar de statements over dat het kwalitatief ondermaats is klopt gewoon 100%. Los van hoe hard het live gaat. Of mensen dat leuk vinden moeten hun weten, ik zou zelf wss gewoon meedoen.
Niet om Gearbox te verdedigen verder, maar je argumenten hangen aan elkaar van generalisatie en zijn klaarblijkelijk gericht op enkele specifieke artiesten ipv het hele label.