Toch goud dit 
Ben er nu wel een beetje bang voor
Denk eerder hier aan, zou misschien wel wat misverstanden recht kunnen zetten.wrote:Of misschien is het juist wél een aanleiding voor een Q&A, who knows!
Plausibel.wrote:Rode Dwaas is troll account van Atmozfears??
Ga zelf weg. xxwrote:GA JE MOND SPOELEN MET ZEEP EN VERWIJDER JE HARDTRAXX ACOUNTwrote:ik vind Delete niks
Nee.wrote:Zullen we anders een algemeen topic maken en daarin gaan redeneren wie Rode Dwaas is?
Top.wrote:Verdenkingen mogen hier geplaatst worden: Wie is ............ Rode Waas?
Hardtraxx Q&A: Joeywrote:Is goed.wrote:Dus Joey, Q&A?
Ha die Joey, tof dat je dit wilt doen!wrote:Is goed.wrote:Dus Joey, Q&A?
A1: Rocky. Was een mooie hond.wrote:Ha die Joey, tof dat je dit wilt doen!wrote:Is goed.wrote:Dus Joey, Q&A?
Ik heb wel een aantal vragen:
Wat was de naam van je eerste huisdier?
Appels of peren? Of moet je die niet vergelijken?
Ga je liever met een mondkapje naar een feest of draag je toch liever een gekleurd lampje aan elke vinger?
wrote:1. Radical Redemption
2. Noisecontrollers
3. Sound Rush
4. Geck-O
5. B-Front
Hey Joeywrote:Is goed.wrote:Dus Joey, Q&A?
Ik denk dat je om de humor van dit soort topics in te zien zelf een aantal jaren op een forum moet hebben doorgebracht.wrote:Zou Radical dit nou zelf ook grappig vinden allemaal?
Ik denk het niet. Ik vind persoonlijk het overgrote deel van wat hier als 'grappig' bestempeld wordt sowieso amper het lachen waard.wrote:Zou Radical dit nou zelf ook grappig vinden allemaal?