Rode Waas wrote:Wel schattig dat er hier een aantal fanboys zijn die elke line van RR (tegen alle verwachtingen in blijkt het 'm toch te zijn) met 18 smileys verwelkomen.

Ik stel bij deze voor om de meest radicale fan (jaja.. wat een woordgrap) RTM93 een gesigneerd defend the raw petje toe te sturen.
Anyways: in plaats van off-topic te gaan zagen heb ik wel een (wat mij betreft) interessantere vraag nu de one and only Joey + fancrew in dit topic aanwezig is: hoe sta jij zelf tegenover de kritische posts hier dan? Denk je zelf ook niet dat het slimmer zou zijn om af en toe vernieuwend proberen te zijn in plaats van de oude wijn in nieuwe zakken die de scene nu constant voorgeschoteld krijgt.
Je geeft net aan dat je het niet voor het geld doet, dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je het uit liefde voor de muziek doet en zo lang mogelijk je stempel op de scene wil drukken? Dan zou je toch juist vernieuwend te werk moeten gaan lijkt me. Je wil dan per slot van rekening niet dat er over 10 jaar op je wordt teruggekeken als de toenmalige Nokia of de Kodak van de hardstyle-scene..
Als je nou eens de tijd neemt om te lezen wat ik zeg, dan kun je zien dat ik heb gezegd dat de kritiek naar mij, mijn muziek etcetera, me echt niets uit maakt. Maar, dat het me gaat om de manier waarop mijn achterban wordt neergezet.
We verschillen van mening daarin, ik doe mijn eigen ding en wat ik daar binnen vind vallen. Dat kan zijn van een Protest of Indignation, tot een Bring Us Some en alles daar tussenin. Ik maak muziek voor mezelf en voor niemand anders.
Maar, volgende vraag die jij gaat beantwoorden is, nogmaals, wie ben je en waar kennen wij elkaar van.