Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is nog sappiger dan de comments onder rawstyleunited Facebook posts :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rode Waas schreef:
Uniforce schreef:
Aaand he's gone


Nou nee hoor, maar mijn posts hier worden consequent binnen 2 minuten verwijderd door de raw-politie.

Alleen de haatzaaiende posts (lees: 2 stuks) zijn verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

#teamradical

vind het normaal gesproken best grappig als er een leuk trolletje bij zit, maar je faalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
#teamradical

vind het normaal gesproken best grappig als er een leuk trolletje bij zit, maar je faalt.


Jij bent de troll, natnek #freeteup
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk vermaak zo op de maandagavond! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:00 
 
Hardtraxx Newbie

Wel schattig dat er hier een aantal fanboys zijn die elke line van RR (tegen alle verwachtingen in blijkt het 'm toch te zijn) met 18 smileys verwelkomen. :D Ik stel bij deze voor om de meest radicale fan (jaja.. wat een woordgrap) RTM93 een gesigneerd defend the raw petje toe te sturen.

Anyways: in plaats van off-topic te gaan zagen heb ik wel een (wat mij betreft) interessantere vraag nu de one and only Joey + fancrew in dit topic aanwezig is: hoe sta jij zelf tegenover de kritische posts hier dan? Denk je zelf ook niet dat het slimmer zou zijn om af en toe vernieuwend proberen te zijn in plaats van de oude wijn in nieuwe zakken die de scene nu constant voorgeschoteld krijgt.

Je geeft net aan dat je het niet voor het geld doet, dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je het uit liefde voor de muziek doet en zo lang mogelijk je stempel op de scene wil drukken? Dan zou je toch juist vernieuwend te werk moeten gaan lijkt me. Je wil dan per slot van rekening niet dat er over 10 jaar op je wordt teruggekeken als de toenmalige Nokia of de Kodak van de hardstyle-scene..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rode Waas schreef:
Wel schattig dat er hier een aantal fanboys zijn die elke line van RR (tegen alle verwachtingen in blijkt het 'm toch te zijn) met 18 smileys verwelkomen. :D Ik stel bij deze voor om de meest radicale fan (jaja.. wat een woordgrap) RTM93 een gesigneerd defend the raw petje toe te sturen.

Anyways: in plaats van off-topic te gaan zagen heb ik wel een (wat mij betreft) interessantere vraag nu de one and only Joey + fancrew in dit topic aanwezig is: hoe sta jij zelf tegenover de kritische posts hier dan? Denk je zelf ook niet dat het slimmer zou zijn om af en toe vernieuwend proberen te zijn in plaats van de oude wijn in nieuwe zakken die de scene nu constant voorgeschoteld krijgt.

Je geeft net aan dat je het niet voor het geld doet, dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je het uit liefde voor de muziek doet en zo lang mogelijk je stempel op de scene wil drukken? Dan zou je toch juist vernieuwend te werk moeten gaan lijkt me. Je wil dan per slot van rekening niet dat er over 10 jaar op je wordt teruggekeken als de toenmalige Nokia of de Kodak van de hardstyle-scene..


Ga jij nou maar eerst een keer zeggen waar je hem van kent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:03 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
ga jij nou maar eerst een keer zeggen waar je hem van kent xd

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:03 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:

Ga jij nou maar eerst een keer zeggen waar je hem van kent xd


Ja want er zou maar is over inhoud worden gesproken :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rode Dwaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:

Wees een vent en geeft gewoon antwoord op de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Deef schreef:
Ik ben zelf een behoorlijke radicaal? Of hoe noemen we dat tegenwoordig? Ik draag dan geen bomgordel, mondkapje of wat dan ook, maar vraag me wel oprecht af hoe mensen zich zo kunnen storen aan anderen. Hetzelfde hier al eens gezegd over mensen die fullgas aan de drugs zijn, who the fuck cares.

Als je je daarom druk kunt maken op een feestje, dan ben je zelf niet genoeg aan het genieten, Ik heb me serieus op alle feesten waar ik ben geweest misschien 1/2x aan iemand gestoord omdat die als een malloot heen en weer stond te springen tegen iedereen aan, maar als iemand een radical pak, of warface pak of wat dan ook wilt dragen, dan heb ik daar toch geen last van?

Vind harddtraxx vaak wel leuk om te lezen, ook omdat ik zelf een vrij kritische luisteraar ben en je die niet zoveel hebt. Maar dat elitaire 'wij zijn beter' gedrag dat vind ik pas kansloos.

Btw dat rr een account aanmaakt om hierop te reageren zegt mijn inziens wel genoeg hoe hij bij zijn fanbase betrokken is.

-----------------

En wat betreft die nieuwe platen ben ik het helaas wel eens met wat hierboven een stukkie terug stond, de laatste echt goede plaat na het album vind ik protests of indignation, dus mocht je dit lezen :whistle:


Hier mee eens. Je maakt toch je eigen feest, zal mij een zorg zijn of degene naast me een mondkapje of weet ik het wat om heeft. In mijn omgeving ken ik genoeg die hard Radical fans, maar die zijn minstens net zo chill op een feestje als de gemiddelde HT'er. Waarschijnlijk zelfs chiller, omdat ze niet lopen te janken op wat andere mensen dragen of dat er mensen drugs gebruiken. Iets waar veel HT'ers nog al eens moeite mee lijken te hebben. Waar je je druk om maakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom gaan mensen hier uberhaupt op in, laat die gast lekker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En we hebben er weer een forum-mafkees bij die de naam van Hardtraxx een beetje weet te verkloten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Mod edit: weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Rode Waas schreef:
Wel schattig dat er hier een aantal fanboys zijn die elke line van RR (tegen alle verwachtingen in blijkt het 'm toch te zijn) met 18 smileys verwelkomen. :D Ik stel bij deze voor om de meest radicale fan (jaja.. wat een woordgrap) RTM93 een gesigneerd defend the raw petje toe te sturen.

Anyways: in plaats van off-topic te gaan zagen heb ik wel een (wat mij betreft) interessantere vraag nu de one and only Joey + fancrew in dit topic aanwezig is: hoe sta jij zelf tegenover de kritische posts hier dan? Denk je zelf ook niet dat het slimmer zou zijn om af en toe vernieuwend proberen te zijn in plaats van de oude wijn in nieuwe zakken die de scene nu constant voorgeschoteld krijgt.

Je geeft net aan dat je het niet voor het geld doet, dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je het uit liefde voor de muziek doet en zo lang mogelijk je stempel op de scene wil drukken? Dan zou je toch juist vernieuwend te werk moeten gaan lijkt me. Je wil dan per slot van rekening niet dat er over 10 jaar op je wordt teruggekeken als de toenmalige Nokia of de Kodak van de hardstyle-scene..


Mod edit: weg


@Rody @Meneereend
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Rode Waas schreef:
Wel schattig dat er hier een aantal fanboys zijn die elke line van RR (tegen alle verwachtingen in blijkt het 'm toch te zijn) met 18 smileys verwelkomen. :D Ik stel bij deze voor om de meest radicale fan (jaja.. wat een woordgrap) RTM93 een gesigneerd defend the raw petje toe te sturen.

Anyways: in plaats van off-topic te gaan zagen heb ik wel een (wat mij betreft) interessantere vraag nu de one and only Joey + fancrew in dit topic aanwezig is: hoe sta jij zelf tegenover de kritische posts hier dan? Denk je zelf ook niet dat het slimmer zou zijn om af en toe vernieuwend proberen te zijn in plaats van de oude wijn in nieuwe zakken die de scene nu constant voorgeschoteld krijgt.

Je geeft net aan dat je het niet voor het geld doet, dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je het uit liefde voor de muziek doet en zo lang mogelijk je stempel op de scene wil drukken? Dan zou je toch juist vernieuwend te werk moeten gaan lijkt me. Je wil dan per slot van rekening niet dat er over 10 jaar op je wordt teruggekeken als de toenmalige Nokia of de Kodak van de hardstyle-scene..


Het feit dat je iedere persoon met kritiek op jouw posts al een Radical fanboy noemt laat al zien dat je totaal niet inhoudelijk en normaal kunt discussiƫren. Ga ergens anders de 'forum-rebel' uithangen.

Inb4 Radical fanboy. Nee, totaal niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik, ja echt waar, wil graag nog even inhoudelijk op de discussie in gaan. Beide fronten hebben dingen waar ik het eens en mee oneens ben. Het enige wil ik even aankaarten dat waar meneer Joey mee komt: disrespect van 'ons' jegens 'zijn' fans. Ik ben van mening dat dat andersom nog wel vele malen erger is.

Herinneren jullie de overstap van Headhunterz nog? Showtek?

'Fuck off, with your pussy music'
'Headhunterz met je homo muziek'

etc. etc. etc.

Dit waren niet de kinders die die atmoszffears en da tweekaz luisteren. Dit zijn de personen geweest die vroeger 'alle' hardstyle luisterde en na de scheiding de raw kant op zijn vertrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Ik, ja echt waar, wil graag nog even inhoudelijk op de discussie in gaan. Beide fronten hebben dingen waar ik het eens en mee oneens ben. Het enige wil ik even aankaarten dat waar meneer Joey mee komt: disrespect van 'ons' jegens 'zijn' fans. Ik ben van mening dat dat andersom nog wel vele malen erger is.

Herinneren jullie de overstap van Headhunterz nog? Showtek?

'Fuck off, with your pussy music'
'Headhunterz met je homo muziek'

etc. etc. etc.

Dit waren niet de kinders die die atmoszffears en da tweekaz luisteren. Dit zijn de personen geweest die vroeger 'alle' hardstyle luisterde en na de scheiding de raw kant op zijn vertrokken.


Dat, ja zij doen het ook, vind ik altijd een beetje goed praten. Ik geloof er niks van dat Radical dat goed keurt, maar daar gaat het in deze niet om. Het gaat erom dat zijn fans nu bekritiseert werden, niet om wat zijn fans zouden doen naar anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat ik dus wil zeggen is dat het verdomme niet van 1 kant komt. OKE JORIS
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boys, don't feed the troll pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:20 
 
Hardtraxxer

Alle respect voor radical, maar hij slaat nu een beetje de plank mis. Volwassen mensen met bomgordels en mondkapjes mag best een mening over gegeven worden. Tevens bepalen deze mensen zeker een deel van de sfeer! Vb; freaqshow waarbij militanten serieus om 05:00 zeggen: hehe gaan we eindelijk beginnen. Wanneer zij alleen voor laatste uurtjes komen en daarvoor alleen maar stil staan kan je mij niet zeggen dat dit geen invloed heeft op de sfeer...

Verder qua haat hier. Ik lees twee jaar mee nu en er is toch best veel respect voor radical. Zelf vond ik het op het begin ook dramatisch voor de hardstyle, maar met de jaren zeker meer gaan waarderen!

Ten slotte zielig om te zien hoe sommige forumleden opeens belachelijk beginnen ja te knikken als de radical komt reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
wat ik dus wil zeggen is dat het verdomme niet van 1 kant komt. OKE JORIS

Duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, maar ik bedoel van beide kanten wordt er gezegd dat het hypocriet is en dergelijke. Dat klopt dus. Ik wil eigenlijk iedereen zn geblaat goed praten. Messias Tobias is mijn 2de naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:25 
 
Hardtraxx Newbie

pim__ schreef:
Ik, ja echt waar, wil graag nog even inhoudelijk op de discussie in gaan. Beide fronten hebben dingen waar ik het eens en mee oneens ben. Het enige wil ik even aankaarten dat waar meneer Joey mee komt: disrespect van 'ons' jegens 'zijn' fans. Ik ben van mening dat dat andersom nog wel vele malen erger is.

Herinneren jullie de overstap van Headhunterz nog? Showtek?

'Fuck off, with your pussy music'
'Headhunterz met je homo muziek'

etc. etc. etc.

Dit waren niet de kinders die die atmoszffears en da tweekaz luisteren. Dit zijn de personen geweest die vroeger 'alle' hardstyle luisterde en na de scheiding de raw kant op zijn vertrokken.


Ja en nu snap ik de hosanna als 1 artiest de HMH uitverkocht weet te krijgen, hartstikke knap ook credit where credit is due, maar dit is met alle eerlijkheid toch geen concept met een levensduur van 10+ jaar? Of zijn er mensen die denken van wel?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten