Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:24 
 
Hardtraxx Newbie

ULTIMO schreef:
radical_redemption schreef:

Er zit me maar 1 ding dwars, niet het feit dat het overgrote gedeelte hier met een soort van walging kijkt naar alles wat ik doe en gedaan heb, dat doet me niks. Jullie vinden me een hype & over 5 jaar waarschijnlijk nog. Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren.. Maar het feit dat telkens maar weer, MIJN fans op zo'n respectloze manier worden behandeld, vind ik zo misselijkmakend. Hebben jullie nog enige vorm van respect over? Zijn jullie vergeten wat de kracht is van de muziek die we maken, en de feesten die daarbij horen? Dat het niet uitmaakt voor wie of wat en hoe..

Plus, een hele tirade afsluiten met bijvoorbeeld de woorden "maar ieder z'n ding natuurlijk", wil niet zeggen dat je daarom maar alles kunt zeggen. Alsof dat ineens een vrijbrief is/geeft.

Terwijl jullie je druk maken over wat er met de muziek gaat gebeuren, vergeten jullie dat er massa's mensen de tijd van hun leven hebben, op alles wat hier wordt afgezeken. Jullie zijn de touch met het publiek massaal kwijtgeraakt en daarbij ook het respect naar elkaar.

Ik stel voor om, zeker als forum, de normen en waarden weer als prioriteit te nemen.



Als meningen er zijn om te respecteren, mogen wij dan gewoon van mening zijn dat die bomgordels en mondkapjes gewoon belachelijk zijn?
Er is toch niemand hier die wat zegt over de persoon die er achter zit?

Ik heb/had ook vrienden die het een paar jaar geleden nodig vonden zo'n Psyko punkz of Anonymous masker op te zetten. Ik verklaarde ze ook voor debiel. Maar dat neemt helemaal niet weg dat de persoon die erachter zit gewoon nog steeds een vriend is van mij waar ik het goed mee kan vinden.

Jij brengt het nu alsof we geen respect hebben voor de mensen.
Volgens mij staan alle hardtraxxers gewoon zij aan zij met iedere muziek liefhebber op elk festival of feest te stampen en te maaien. En dat respect is er dan gewoon.

ps. Ben eens wat vaker actief op het forum voordat je gaat verklaren dat iedereen hier een hekel heeft aan jou/je act/jouw muziek. Nu schuif je bij ons in de schoenen dat we geen respect hebben voor jou terwijl we dat zeker wel hebben. Dat vind ik weer van weinig respect getuigen van jouw kant.

:kiss2:


Je kunt er wat mee doen met wat ik zeg, of jezelf verschuilen en doen alsof het probleem niet bestaat.
De reactie die ik geef, is gebaseerd op minstens 5 jaar de boel hier in de gaten houden. Dat je niet reageert, wil niet zeggen dat je niet weet wat er speelt. Reageren is een keuze. Plus de manier waarop ook.
Het feit dat je vindt dat dat allemaal wel meevalt, bewijst precies mijn punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stoor me nooit aan alle mondkapjes, maskers etc. Ik vind het alleen niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:28 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
Ik snap oprecht niet dat mensen constant maar mopperen dat er op Hardtraxx muziek wordt bekritiseerd.
Het is een forum, mensen. Een forum om te discussiƫren over Hardstyle (En andere) en als er dan kritiek is, zijn we gelijk haattraxx. Ja, sommige mensen zien het verschil niet tussen kwaliteit en smaak, maar ga er mee in discussie in plaats van 'Kut Hardtraxx' te roepen. Nu doel ik niet op Radical, maar op de mensen die nu ineens roepen 'Oh ik ben het zo eens met Radical. Er zitten hier alleen maar haters en ze zeiken alles af', maar vervolgens wel een 'Addict' of 'Veteran' status.

Desalniettemin, dit is een forum. Hier wordt gediscussieerd en als je niet tegen kritiek kan, dan weet je waar het gat van de deur is.

Edit:

yowan schreef:
Maar die mensen zijn dan ineens weer belachelijk bezig en hebben ''geen verstand van muziek'', ''verpesten de scene'' en ''snappen er niks van''.

Altijd leuk hoe het zo is dat als er enkele zijn die deze uitspraken doen, het hele forum zo zou denken.


Nogmaals, het gaat me niet om de mening over mij. Dat maakt me allemaal niet uit. Maar het gaat me gewoon, nogmaals, om een stuk respect naar andere mensen en in dit geval, mijn fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

En zo is het maar net. Al wil ik er wel bij zeggen, ik kijk al vanaf 2012 mee, en vind wel dat Radical Redemption als act echt meer gerespecteerd wordt tegenwoordig dan eerder.
Maar over de fans doet een groep hier wel kleinerend.
Zoals ik al aangaf vorige week in het wjd topic:

Hardtraxx gaat al tijden voorbij aan de essentie van feesten:
Het genieten van de muziek, de dansjes, de contacten. Het samen een zijn. Ik vind dat sommige hier echt ver van de realiteit staan en denken dat ze maar de elite van de scene zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:33 
 
Hardtraxx Newbie

Rode Waas schreef:
Mag hopen dat jullie doorhebben dat radical_redemption een troll account is he. Alsof Joey (ik ken 'm dus ik mag Joey zeggen :yes: ) ook maar iets geeft om wat jullie hier op haattrax van z'n fans of van de hype om hem heen vinden. Die kijkt even op z'n rabo app en gaat over tot de orde van de dag hoor :D

Dat gezegd hebbende zijn al die raw defendende radical fanboys compleet doorgeslagen natuurlijk, en vind ik het ook maar aandoenlijke taferelen opleveren. Ik mag hopen dat dat geen discussie behoeft :lol:


En ik ben heel erg benieuwd wie jij bent. Want iemand die mij kent zou een opmerking als "kijkt even op z'n Rabo app..." nooit maken, omdat ze weten dat dat mij niets boeit. Daarnaast zou zo'n iemand weten dat het me inderdaad niet uitmaakt wat ze van mij vinden, maar het me wel degelijk uitmaakt hoe de fans/mensen worden behandeld.

Dus ik ben heel erg benieuwd wie je bent.

Daarnaast, iedereen mag mij Joey noemen, zo heet ik namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic begint bijna net zo boeiend te worden als het Qlimax topic :lol:

Pipa schreef:
Hahaha dit topic gaat af en toe ineens van 0 tot 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit topic begint bijna net zo boeiend te worden als het Qlimax topic :lol:


Dit dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

radical_redemption schreef:
Daarnaast, iedereen mag mij Joey noemen, zo heet ik namelijk.

:lol: Hahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hardtraxx gaat al tijden voorbij aan de essentie van feesten:
Het genieten van de muziek, de dansjes, de contacten. Het samen een zijn. Ik vind dat sommige hier echt ver van de realiteit staan en denken dat ze maar de elite van de scene zijn.

Ik weet niet naar wat voor feesten jij gaat, of met wat voor mensen, maar ik merk in mijn 'groep' dat het voornameljik om de gezelligheid gaat, en de fijne muziek waar we zo van houden. Ik moet wel toegeven dat 80% bij de oude garde van Hardtraxx hoort. De soort die niks geeft om hoe populair een artiest is, of hoe hij met zijn fans om gaat.

Ik ben het wel ongeveer eens met je, want ik zie voornamelijk bij Theracords en Gearbox dat ze nogal doordrammen soms :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
radical_redemption schreef:
Daarnaast, iedereen mag mij Joey noemen, zo heet ik namelijk.

:lol: Hahahahaha

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
RTM93 schreef:
Hardtraxx gaat al tijden voorbij aan de essentie van feesten:
Het genieten van de muziek, de dansjes, de contacten. Het samen een zijn. Ik vind dat sommige hier echt ver van de realiteit staan en denken dat ze maar de elite van de scene zijn.

Ik weet niet naar wat voor feesten jij gaat, of met wat voor mensen, maar ik merk in mijn 'groep' dat het voornameljik om de gezelligheid gaat, en de fijne muziek waar we zo van houden. Ik moet wel toegeven dat 80% bij de oude garde van Hardtraxx hoort. De soort die niks geeft om hoe populair een artiest is, of hoe hij met zijn fans om gaat.

Ik ben het wel ongeveer eens met je, want ik zie voornamelijk bij Theracords en Gearbox dat ze nogal doordrammen soms :P

Noem je mij nou oud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
The Venator schreef:
RTM93 schreef:
Hardtraxx gaat al tijden voorbij aan de essentie van feesten:
Het genieten van de muziek, de dansjes, de contacten. Het samen een zijn. Ik vind dat sommige hier echt ver van de realiteit staan en denken dat ze maar de elite van de scene zijn.

Ik weet niet naar wat voor feesten jij gaat, of met wat voor mensen, maar ik merk in mijn 'groep' dat het voornameljik om de gezelligheid gaat, en de fijne muziek waar we zo van houden. Ik moet wel toegeven dat 80% bij de oude garde van Hardtraxx hoort. De soort die niks geeft om hoe populair een artiest is, of hoe hij met zijn fans om gaat.

Ik ben het wel ongeveer eens met je, want ik zie voornamelijk bij Theracords en Gearbox dat ze nogal doordrammen soms :P

Noem je mij nou oud?


Ja, 42 inmiddels pff..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

radical_redemption schreef:
Rode Waas schreef:
Mag hopen dat jullie doorhebben dat radical_redemption een troll account is he. Alsof Joey (ik ken 'm dus ik mag Joey zeggen :yes: ) ook maar iets geeft om wat jullie hier op haattrax van z'n fans of van de hype om hem heen vinden. Die kijkt even op z'n rabo app en gaat over tot de orde van de dag hoor :D

Dat gezegd hebbende zijn al die raw defendende radical fanboys compleet doorgeslagen natuurlijk, en vind ik het ook maar aandoenlijke taferelen opleveren. Ik mag hopen dat dat geen discussie behoeft :lol:


En ik ben heel erg benieuwd wie jij bent. Want iemand die mij kent zou een opmerking als "kijkt even op z'n Rabo app..." nooit maken


Ik had zo gehoopt dat het vervolg hierop zou zijn, "omdat ik bij de ING zit" xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:47 
 
Artiest

Rode Waas schreef:
TSFH schreef:
Iemand die Radical persoonlijk zou kennen zou niet zwaar haten op hem, wat jij dus doet.

Nee klopt, want als je iemand kent mag je opeens niks dat uit z'n handen komt meer bekritiseren. Was ik even vergeten. Sjonge jonge ik mag hopen dat je geen al te verantwoordelijke baan hebt. :lol:


Maar, nu ik m'n account weer terug heb.
Waar kennen wij elkaar precies van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:48 
 

RadicalRedemption schreef:
Rode Waas schreef:
TSFH schreef:
Iemand die Radical persoonlijk zou kennen zou niet zwaar haten op hem, wat jij dus doet.

Nee klopt, want als je iemand kent mag je opeens niks dat uit z'n handen komt meer bekritiseren. Was ik even vergeten. Sjonge jonge ik mag hopen dat je geen al te verantwoordelijke baan hebt. :lol:


Maar, nu ik m'n account weer terug heb.
Waar kennen wij elkaar precies van?


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
RTM93 schreef:
Hardtraxx gaat al tijden voorbij aan de essentie van feesten:
Het genieten van de muziek, de dansjes, de contacten. Het samen een zijn. Ik vind dat sommige hier echt ver van de realiteit staan en denken dat ze maar de elite van de scene zijn.

Ik weet niet naar wat voor feesten jij gaat, of met wat voor mensen, maar ik merk in mijn 'groep' dat het voornameljik om de gezelligheid gaat, en de fijne muziek waar we zo van houden. Ik moet wel toegeven dat 80% bij de oude garde van Hardtraxx hoort. De soort die niks geeft om hoe populair een artiest is, of hoe hij met zijn fans om gaat.

Ik ben het wel ongeveer eens met je, want ik zie voornamelijk bij Theracords en Gearbox dat ze nogal doordrammen soms :P

Ik zit ook in die groep en dat is ook altijd hetgeen wat ik ervaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
The Venator schreef:
RTM93 schreef:
Hardtraxx gaat al tijden voorbij aan de essentie van feesten:
Het genieten van de muziek, de dansjes, de contacten. Het samen een zijn. Ik vind dat sommige hier echt ver van de realiteit staan en denken dat ze maar de elite van de scene zijn.

Ik weet niet naar wat voor feesten jij gaat, of met wat voor mensen, maar ik merk in mijn 'groep' dat het voornameljik om de gezelligheid gaat, en de fijne muziek waar we zo van houden. Ik moet wel toegeven dat 80% bij de oude garde van Hardtraxx hoort. De soort die niks geeft om hoe populair een artiest is, of hoe hij met zijn fans om gaat.

Ik ben het wel ongeveer eens met je, want ik zie voornamelijk bij Theracords en Gearbox dat ze nogal doordrammen soms :P

Noem je mij nou oud?

Nou, jong ben je ook niet echt meer.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:59 
 
Hardtraxxer

Ik ben zelf een behoorlijke radicaal? Of hoe noemen we dat tegenwoordig? Ik draag dan geen bomgordel, mondkapje of wat dan ook, maar vraag me wel oprecht af hoe mensen zich zo kunnen storen aan anderen. Hetzelfde hier al eens gezegd over mensen die fullgas aan de drugs zijn, who the fuck cares.

Als je je daarom druk kunt maken op een feestje, dan ben je zelf niet genoeg aan het genieten, Ik heb me serieus op alle feesten waar ik ben geweest misschien 1/2x aan iemand gestoord omdat die als een malloot heen en weer stond te springen tegen iedereen aan, maar als iemand een radical pak, of warface pak of wat dan ook wilt dragen, dan heb ik daar toch geen last van?

Vind harddtraxx vaak wel leuk om te lezen, ook omdat ik zelf een vrij kritische luisteraar ben en je die niet zoveel hebt. Maar dat elitaire 'wij zijn beter' gedrag dat vind ik pas kansloos.

Btw dat rr een account aanmaakt om hierop te reageren zegt mijn inziens wel genoeg hoe hij bij zijn fanbase betrokken is.

-----------------

En wat betreft die nieuwe platen ben ik het helaas wel eens met wat hierboven een stukkie terug stond, de laatste echt goede plaat na het album vind ik protests of indignation, dus mocht je dit lezen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:00 
 
Artiest

RadicalRedemption schreef:
Rode Waas schreef:
TSFH schreef:
Iemand die Radical persoonlijk zou kennen zou niet zwaar haten op hem, wat jij dus doet.

Nee klopt, want als je iemand kent mag je opeens niks dat uit z'n handen komt meer bekritiseren. Was ik even vergeten. Sjonge jonge ik mag hopen dat je geen al te verantwoordelijke baan hebt. :lol:


Maar, nu ik m'n account weer terug heb.
Waar kennen wij elkaar precies van?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

RadicalRedemption schreef:
Rode Waas schreef:
TSFH schreef:
Iemand die Radical persoonlijk zou kennen zou niet zwaar haten op hem, wat jij dus doet.

Nee klopt, want als je iemand kent mag je opeens niks dat uit z'n handen komt meer bekritiseren. Was ik even vergeten. Sjonge jonge ik mag hopen dat je geen al te verantwoordelijke baan hebt. :lol:


Maar, nu ik m'n account weer terug heb.
Waar kennen wij elkaar precies van?

Ik wacht met smart op het antwoord. Misschien bedoelde hij met kennen wel een gesprek in een dronken bui in bruins :lol: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Aaand he's gone
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:33 
 
Hardtraxx Newbie

Uniforce schreef:
Aaand he's gone


Nou nee hoor, maar mijn posts hier worden consequent binnen 2 minuten verwijderd door de raw-politie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:35 
 
Artiest

Rode Waas schreef:
Uniforce schreef:
Aaand he's gone


Nou nee hoor, maar mijn posts hier worden consequent binnen 2 minuten verwijderd door de raw-politie.


Ga je nog antwoorden op mijn vragen dan, of blijf je er omheen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

RadicalRedemption schreef:
Rode Waas schreef:
Uniforce schreef:
Aaand he's gone


Nou nee hoor, maar mijn posts hier worden consequent binnen 2 minuten verwijderd door de raw-politie.


Ga je nog antwoorden op mijn vragen dan, of blijf je er omheen draaien.
:corn:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten