Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
patrickjeb schreef:
yowan schreef:
Mensen op dit forum voelen zich zó goed hè.. en dan zeggen dat die ''verkleedpartijtjes'' zielige vertoningen zijn :lol:

Elitaire knuppels hierzo..

Dit klinkt meer als 'He kijk, een DJ. Laat ik hem even duidelijk laten merken dat ik het volledig met hem eens ben'.

Ps. Je bent niet de enige hoor.

Nouja ik zeg dit eigenlijk al maanden, maar dit is gewoon weer een bevestiging hoe slecht het gesteld is met het niveau op Hardtraxx.

Verder slaat hij gewoon de spijker op de kop, niet alleen over zijn eigen fanbase maar ook op andere vlakken. Wanneer er weer een nieuwe Rebelion plaat online komt word dit meteen de grond in gestampt omdat het volgens velen kut, simpel en slecht geproduceerd is. Wat die mensen niet begrijpen is dat er van diezelfde muziek elk weekend duizenden mensen staan te genieten. Maar die mensen zijn dan ineens weer belachelijk bezig en hebben ''geen verstand van muziek'', ''verpesten de scene'' en ''snappen er niks van''. Prima dat het je smaak niet is, maar andere mensen doen niks verkeerd en om hun dan meteen belachelijk te maken, dingen te verwijten etc gaat te ver.

Ik ben 8/9 jaar geleden hardstyle gaan luisteren om te genieten, niet om elke nieuwe track of act te ontleden, elk aspect ervan te beoordelen en wanneer het niet in de smaak valt af te schrijven als kut en hopeloos. Het lijkt wel of de essentie van muziek, ervan genieten, is verdwenen hier.


Grotendeels met je eens, echter werkt het ook de andere kant op. Nieuwe euforische platen krijgen nauwelijks meer aandacht of worden afgeschreven als "kut want niet hard genoeg" of "te weinig kickrolls".
Uiteindelijk gaat het er ook om dat de sfeer op feesten gewoon goed is, dat zou het gedurende het hele feest moeten zijn, ongeacht of er nou mensen als militant rond lopen of niet. Het wordt tijd dat iedere vorm van hardstyle gewoon een kans krijgt zonder dat er direct geoordeeld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat betreft Rebelion platen geeft iedereen gewoon z'n mening. Spoontech platen bijvoorbeeld worden ook vakkundig de grond in getrapt door veel mensen maar dat zie je hier gewoon niet aangezien 90% van dit forum Spoontech fan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
patrickjeb schreef:
yowan schreef:
Mensen op dit forum voelen zich zó goed hè.. en dan zeggen dat die ''verkleedpartijtjes'' zielige vertoningen zijn :lol:

Elitaire knuppels hierzo..

Dit klinkt meer als 'He kijk, een DJ. Laat ik hem even duidelijk laten merken dat ik het volledig met hem eens ben'.

Ps. Je bent niet de enige hoor.

Nouja ik zeg dit eigenlijk al maanden, maar dit is gewoon weer een bevestiging hoe slecht het gesteld is met het niveau op Hardtraxx.

Verder slaat hij gewoon de spijker op de kop, niet alleen over zijn eigen fanbase maar ook op andere vlakken. Wanneer er weer een nieuwe Rebelion plaat online komt word dit meteen de grond in gestampt omdat het volgens velen kut, simpel en slecht geproduceerd is. Wat die mensen niet begrijpen is dat er van diezelfde muziek elk weekend duizenden mensen staan te genieten. Maar die mensen zijn dan ineens weer belachelijk bezig en hebben ''geen verstand van muziek'', ''verpesten de scene'' en ''snappen er niks van''. Prima dat het je smaak niet is, maar andere mensen doen niks verkeerd en om hun dan meteen belachelijk te maken, dingen te verwijten etc gaat te ver.

Ik ben 8/9 jaar geleden hardstyle gaan luisteren om te genieten, niet om elke nieuwe track of act te ontleden, elk aspect ervan te beoordelen en wanneer het niet in de smaak valt af te schrijven als kut en hopeloos. Het lijkt wel of de essentie van muziek, ervan genieten, is verdwenen hier.


Dus omdat jij van elke track wilt genieten mogen andere mensen niet dieper op de muziek ingaan en geen muziek ontleden? Je schrijft zelf dat het een kwestie van smaak is/blijft? Even voor de goede orde, ik kan bepaalde Gearbox wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
patrickjeb schreef:
yowan schreef:
Mensen op dit forum voelen zich zó goed hè.. en dan zeggen dat die ''verkleedpartijtjes'' zielige vertoningen zijn :lol:

Elitaire knuppels hierzo..

Dit klinkt meer als 'He kijk, een DJ. Laat ik hem even duidelijk laten merken dat ik het volledig met hem eens ben'.

Ps. Je bent niet de enige hoor.
Het lijkt wel of de essentie van muziek, ervan genieten, is verdwenen hier.


Niet mee eens, dat is juist waar we om geven. Enige wat de meesten hier willen is weer een beetje differentiatie, creativiteit, oude stijl platen in de scene zodat we juist weer kunnen genieten van de muziek. Bijna niemand heeft gezegd dat raw helemaal moet verdwijnen. Het is alleen zo dat er gewoon een hele grote overkill is aan dit soort muziek, dat kan je gewoon niet ontkennen. Die overkil zorgt ervoor dat er gewoon steeds minder artiesten en minder nummers zijn die interessant voor ons zijn en dat maakt juist mensen boos. Uiteindelijk is dat ook alleen maar een teken dat we echt om de muziek geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
patrickjeb schreef:
yowan schreef:
Mensen op dit forum voelen zich zó goed hè.. en dan zeggen dat die ''verkleedpartijtjes'' zielige vertoningen zijn :lol:

Elitaire knuppels hierzo..

Dit klinkt meer als 'He kijk, een DJ. Laat ik hem even duidelijk laten merken dat ik het volledig met hem eens ben'.

Ps. Je bent niet de enige hoor.

Nouja ik zeg dit eigenlijk al maanden, maar dit is gewoon weer een bevestiging hoe slecht het gesteld is met het niveau op Hardtraxx.

Verder slaat hij gewoon de spijker op de kop, niet alleen over zijn eigen fanbase maar ook op andere vlakken. Wanneer er weer een nieuwe Rebelion plaat online komt word dit meteen de grond in gestampt omdat het volgens velen kut, simpel en slecht geproduceerd is. Wat die mensen niet begrijpen is dat er van diezelfde muziek elk weekend duizenden mensen staan te genieten. Maar die mensen zijn dan ineens weer belachelijk bezig en hebben ''geen verstand van muziek'', ''verpesten de scene'' en ''snappen er niks van''. Prima dat het je smaak niet is, maar andere mensen doen niks verkeerd en om hun dan meteen belachelijk te maken, dingen te verwijten etc gaat te ver.

Ik ben 8/9 jaar geleden hardstyle gaan luisteren om te genieten, niet om elke nieuwe track of act te ontleden, elk aspect ervan te beoordelen en wanneer het niet in de smaak valt af te schrijven als kut en hopeloos. Het lijkt wel of de essentie van muziek, ervan genieten, is verdwenen hier.

En zo zie ik het ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is ook stom om Hardtraxx met het publiek te gaan vergelijken. Mensen die een forum bezoeken willen de discussie aangaan en vaak dieper op de materie ingaan. Het 'gewone' publiek gaat naar feesten om gewoon lekker los te gaan, die luisteren thuis wel naar muziek die ze mooi vinden.

Thuis luister ik heel anders dan als ik feesten uitzoek, daar wil ik gewoon los gaan. Lekker ongegeneerd beuken om lompe kicks en schelle screeches is mooi. Dat betekent echter weer niet dat er geen discussie over kwaliteit en originaliteit mag zijn. Sterker nog, ik denk dat dat juist heel belangrijk is om toch een wat geonderbouwde mening te kunnen geven naar de artiesten (die lezen toch mee).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:05 
 
Hardtraxx Newbie

Mag hopen dat jullie doorhebben dat radical_redemption een troll account is he. Alsof Joey (ik ken 'm dus ik mag Joey zeggen :yes: ) ook maar iets geeft om wat jullie hier op haattrax van z'n fans of van de hype om hem heen vinden. Die kijkt even op z'n rabo app en gaat over tot de orde van de dag hoor :D

Dat gezegd hebbende zijn al die raw defendende radical fanboys compleet doorgeslagen natuurlijk, en vind ik het ook maar aandoenlijke taferelen opleveren. Ik mag hopen dat dat geen discussie behoeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rode Waas schreef:
Mag hopen dat jullie doorhebben dat radical_redemption een troll account is he. Alsof Joey (ik ken 'm dus ik mag Joey zeggen :yes: ) ook maar iets geeft om wat jullie hier op haattrax van z'n fans of van de hype om hem heen vinden. Die kijkt even op z'n rabo app en gaat over tot de orde van de dag hoor :D

Dat gezegd hebbende zijn al die raw defendende radical fanboys compleet doorgeslagen natuurlijk, en vind ik het ook maar aandoenlijke taferelen opleveren. Ik mag hopen dat dat geen discussie behoeft :lol:

Oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rode Waas (Defqon.1-topic, 18-03-2016, 16:28) schreef:
Radical op de mainstage? Komop zeg, is er hier iemand wiens oren niet onophoudelijk beginnen te bloeden als Radical de zoveelste 13 in een dozijn plaat aanslingert? Had gehoopt dat de hype rondom zijn a-muzikale bagger wel een beetje op zijn einde zou lopen, maar niks is minder waar.

Wat valt er trouwens eigenlijk überhaupt te bediscussiëren aan de line-up van Defqon? Net zoals elk jaar draaien ook dit jaar weer vrijwel alle artiesten op Defqon. Voor ieders wat wils dus :)

Wie is er nou de troll :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Rode Waas schreef:
Mag hopen dat jullie doorhebben dat radical_redemption een troll account is he. Alsof Joey (ik ken 'm dus ik mag Joey zeggen :yes: ) ook maar iets geeft om wat jullie hier op haattrax van z'n fans of van de hype om hem heen vinden. Die kijkt even op z'n rabo app en gaat over tot de orde van de dag hoor :D

Dat gezegd hebbende zijn al die raw defendende radical fanboys compleet doorgeslagen natuurlijk, en vind ik het ook maar aandoenlijke taferelen opleveren. Ik mag hopen dat dat geen discussie behoeft :lol:


Citaat:
Draag eigenlijk altijd 24 db. Heb meestal ook nog een extra setje 33's mee naar feesten waar Radical Redemption draait. Kost wat extra geld, maar dat is het mij tot nu toe dubbel en dwars waard geweest.


Citaat:
Radical op de mainstage? Komop zeg, is er hier iemand wiens oren niet onophoudelijk beginnen te bloeden als Radical de zoveelste 13 in een dozijn plaat aanslingert? Had gehoopt dat de hype rondom zijn a-muzikale bagger wel een beetje op zijn einde zou lopen, maar niks is minder waar.


Ach, 3 van je 4 posts hier zijn gehaat op Radical en dan gaan spreken over Haattrax en hem bij zijn naam gaan noemen alsof je hem kent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rode Waas schreef:
ik ken 'm dus ik mag Joey zeggen :yes:


Ik heb misschien wel een minuut met m gepraat op Mallorca, mag ik ook Joey zeggen? ik wil ook Joey zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu wordt het allemaal wel heel verwarrend :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rode Waas schreef:
Mag hopen dat jullie doorhebben dat radical_redemption een troll account is he. Alsof Joey (ik ken 'm dus ik mag Joey zeggen :yes: ) ook maar iets geeft om wat jullie hier op haattrax van z'n fans of van de hype om hem heen vinden. Die kijkt even op z'n rabo app en gaat over tot de orde van de dag hoor :D

Dat gezegd hebbende zijn al die raw defendende radical fanboys compleet doorgeslagen natuurlijk, en vind ik het ook maar aandoenlijke taferelen opleveren. Ik mag hopen dat dat geen discussie behoeft :lol:


Iemand die Radical persoonlijk zou kennen zou niet zwaar haten op hem, wat jij dus doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:24 
 
Hardtraxx Newbie

TSFH schreef:
Iemand die Radical persoonlijk zou kennen zou niet zwaar haten op hem, wat jij dus doet.

Nee klopt, want als je iemand kent mag je opeens niks dat uit z'n handen komt meer bekritiseren. Was ik even vergeten. Sjonge jonge ik mag hopen dat je geen al te verantwoordelijke baan hebt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Miwer?

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rode Waas schreef:
TSFH schreef:
Iemand die Radical persoonlijk zou kennen zou niet zwaar haten op hem, wat jij dus doet.

Nee klopt, want als je iemand kent mag je opeens niks dat uit z'n handen komt meer bekritiseren. Was ik even vergeten. Sjonge jonge ik mag hopen dat je geen al te verantwoordelijke baan hebt. :lol:


''Radical op de mainstage? Komop zeg, is er hier iemand wiens oren niet onophoudelijk beginnen te bloeden als Radical de zoveelste 13 in een dozijn plaat aanslingert? Had gehoopt dat de hype rondom zijn a-muzikale bagger wel een beetje op zijn einde zou lopen, maar niks is minder waar.'' Aldus Rode Waas.

Heel subtiel bekritiseert, maar niet heus. Ik ben zelf wel benieuwd eigenlijk hoe goed je hem dan kent. Uit jouw eerste opmerking zou jij hem dan wel relatief goed moeten kennen aangezien je een hele karakterschets maakt. Iemand die hem goed zou kennen zou hem niet op de manier hierboven bekritiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rode Waas schreef:
Mag hopen dat jullie doorhebben dat radical_redemption een troll account is he.

Weet toch wel zeker dat het echt Radical is anders :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap oprecht niet dat mensen constant maar mopperen dat er op Hardtraxx muziek wordt bekritiseerd.
Het is een forum, mensen. Een forum om te discussiëren over Hardstyle (En andere) en als er dan kritiek is, zijn we gelijk haattraxx. Ja, sommige mensen zien het verschil niet tussen kwaliteit en smaak, maar ga er mee in discussie in plaats van 'Kut Hardtraxx' te roepen. Nu doel ik niet op Radical, maar op de mensen die nu ineens roepen 'Oh ik ben het zo eens met Radical. Er zitten hier alleen maar haters en ze zeiken alles af', maar vervolgens wel een 'Addict' of 'Veteran' status.

Desalniettemin, dit is een forum. Hier wordt gediscussieerd en als je niet tegen kritiek kan, dan weet je waar het gat van de deur is.

Edit:

yowan schreef:
Maar die mensen zijn dan ineens weer belachelijk bezig en hebben ''geen verstand van muziek'', ''verpesten de scene'' en ''snappen er niks van''.

Altijd leuk hoe het zo is dat als er enkele zijn die deze uitspraken doen, het hele forum zo zou denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

radical_redemption schreef:

Er zit me maar 1 ding dwars, niet het feit dat het overgrote gedeelte hier met een soort van walging kijkt naar alles wat ik doe en gedaan heb, dat doet me niks. Jullie vinden me een hype & over 5 jaar waarschijnlijk nog. Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren.. Maar het feit dat telkens maar weer, MIJN fans op zo'n respectloze manier worden behandeld, vind ik zo misselijkmakend. Hebben jullie nog enige vorm van respect over? Zijn jullie vergeten wat de kracht is van de muziek die we maken, en de feesten die daarbij horen? Dat het niet uitmaakt voor wie of wat en hoe..

Plus, een hele tirade afsluiten met bijvoorbeeld de woorden "maar ieder z'n ding natuurlijk", wil niet zeggen dat je daarom maar alles kunt zeggen. Alsof dat ineens een vrijbrief is/geeft.

Terwijl jullie je druk maken over wat er met de muziek gaat gebeuren, vergeten jullie dat er massa's mensen de tijd van hun leven hebben, op alles wat hier wordt afgezeken. Jullie zijn de touch met het publiek massaal kwijtgeraakt en daarbij ook het respect naar elkaar.

Ik stel voor om, zeker als forum, de normen en waarden weer als prioriteit te nemen.



Als meningen er zijn om te respecteren, mogen wij dan gewoon van mening zijn dat die bomgordels en mondkapjes gewoon belachelijk zijn?
Er is toch niemand hier die wat zegt over de persoon die er achter zit?

Ik heb/had ook vrienden die het een paar jaar geleden nodig vonden zo'n Psyko punkz of Anonymous masker op te zetten. Ik verklaarde ze ook voor debiel. Maar dat neemt helemaal niet weg dat de persoon die erachter zit gewoon nog steeds een vriend is van mij waar ik het goed mee kan vinden.

Jij brengt het nu alsof we geen respect hebben voor de mensen.
Volgens mij staan alle hardtraxxers gewoon zij aan zij met iedere muziek liefhebber op elk festival of feest te stampen en te maaien. En dat respect is er dan gewoon.

ps. Ben eens wat vaker actief op het forum voordat je gaat verklaren dat iedereen hier een hekel heeft aan jou/je act/jouw muziek. Nu schuif je bij ons in de schoenen dat we geen respect hebben voor jou terwijl we dat zeker wel hebben. Dat vind ik weer van weinig respect getuigen van jouw kant.

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:02 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Er is toch niemand hier die wat zegt over de persoon die er achter zit?
Jij brengt het nu alsof we geen respect hebben voor de mensen.

Sarabande schreef:
Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen en daardoor helemaal hyped zijn over Radical. Stiekem vind het een beetje een zielige vertoning. Net als van die pubermeisjes die helemaal hyped zijn over Justin Bieber, maar dan de ietwat volwassenere versie, zo voelt het voor mij.

Dat is toch precies waarom hij reageerde? Kritiek op zijn muziek maakt hem geen bal uit maar hij vraagt wat meer respect voor z'n fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
ULTIMO schreef:
Er is toch niemand hier die wat zegt over de persoon die er achter zit?
Jij brengt het nu alsof we geen respect hebben voor de mensen.

Sarabande schreef:
Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen en daardoor helemaal hyped zijn over Radical. Stiekem vind het een beetje een zielige vertoning. Net als van die pubermeisjes die helemaal hyped zijn over Justin Bieber, maar dan de ietwat volwassenere versie, zo voelt het voor mij.

Dat is toch precies waarom hij reageerde? Kritiek op zijn muziek maakt hem geen bal uit maar hij vraagt wat meer respect voor z'n fans.


Prima opmerking toch? Vind het wel goed dat dj's eens van zich afbijten over zulke zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:15 
 
Hardtraxxer

Ik begrijp de discussie niet goed. De scene biedt voldoende variatie, als je het één liever hebt dan het ander, ga je toch naar een ander feest? Wat andere mensen doen moeten ze lekker zelf weten. Ik vind zelf (bijna) alles tussen de 140 en 200 bpm fijn. De ene keer pak ik een raw feest, de andere keer een early feest en weer een andere keer een hardcore feest. Als je naar een raw feest gaat zie je inderdaad veel mondkapjes etc, op een hardcore feest lijkt het soms ook net een circus. Who cares, ik heb zelden een feest meegemaakt waar de sfeer kut is. Ik denk dat het echt aan jezelf ligt als je je er aan stoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
radical_redemption schreef:
Er zit me maar 1 ding dwars, niet het feit dat het overgrote gedeelte hier met een soort van walging kijkt naar alles wat ik doe en gedaan heb, dat doet me niks. Jullie vinden me een hype & over 5 jaar waarschijnlijk nog. Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren..


Dit ervaar ik helemaal niet hier :huh:

Ik heb de rest van de discussie nog allemaal niet gelezen, maar dit is verre van waar inderdaad. Ik weet nog wel dat menig HT'er ten tijde van The Spell Of Sin (en eerder) niet echt te spreken was over RR, maar dit is m.i. absoluut compleet omgeslagen. Tegenwoordig wordt er wel degelijk veelal positief op RR tracks gereageerd.

Edit: hadden meerdere mensen al opgemerkt zo te zien :P
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten