Grotendeels met je eens, echter werkt het ook de andere kant op. Nieuwe euforische platen krijgen nauwelijks meer aandacht of worden afgeschreven als "kut want niet hard genoeg" of "te weinig kickrolls".wrote:Nouja ik zeg dit eigenlijk al maanden, maar dit is gewoon weer een bevestiging hoe slecht het gesteld is met het niveau op Hardtraxx.wrote:Dit klinkt meer als 'He kijk, een DJ. Laat ik hem even duidelijk laten merken dat ik het volledig met hem eens ben'.wrote:Mensen op dit forum voelen zich zó goed hè.. en dan zeggen dat die ''verkleedpartijtjes'' zielige vertoningen zijn![]()
Elitaire knuppels hierzo..
Ps. Je bent niet de enige hoor.
Verder slaat hij gewoon de spijker op de kop, niet alleen over zijn eigen fanbase maar ook op andere vlakken. Wanneer er weer een nieuwe Rebelion plaat online komt word dit meteen de grond in gestampt omdat het volgens velen kut, simpel en slecht geproduceerd is. Wat die mensen niet begrijpen is dat er van diezelfde muziek elk weekend duizenden mensen staan te genieten. Maar die mensen zijn dan ineens weer belachelijk bezig en hebben ''geen verstand van muziek'', ''verpesten de scene'' en ''snappen er niks van''. Prima dat het je smaak niet is, maar andere mensen doen niks verkeerd en om hun dan meteen belachelijk te maken, dingen te verwijten etc gaat te ver.
Ik ben 8/9 jaar geleden hardstyle gaan luisteren om te genieten, niet om elke nieuwe track of act te ontleden, elk aspect ervan te beoordelen en wanneer het niet in de smaak valt af te schrijven als kut en hopeloos. Het lijkt wel of de essentie van muziek, ervan genieten, is verdwenen hier.
Uiteindelijk gaat het er ook om dat de sfeer op feesten gewoon goed is, dat zou het gedurende het hele feest moeten zijn, ongeacht of er nou mensen als militant rond lopen of niet. Het wordt tijd dat iedere vorm van hardstyle gewoon een kans krijgt zonder dat er direct geoordeeld wordt.