Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

radical_redemption schreef:
Sarabande schreef:
Exterkate schreef:
Ik was er zelf niet bij maar als ik achteraf de foto's en filmpjes zie dan kan ik alleen maar grote respect hebben voor Radical. Ja, ik erger me kapot aan al die mensen die met bomgordels en radical-live-suits rondlopen, maar de hele hype die hij om zijn character creëert vind ik echt geniaal. Z'n producties vind ik echt goed en de show en stage waren volgens mij ook steengoed. Ook gewoon erg professioneel hoe tijdens en na het event beelden naar buiten komen van het event op zijn social-media. Benieuwd wat voor event er volgend jaar zal zijn ^^

Hier ben ik het wel mee eens, maar ik vind het toch ook wel een beetje kansloos allemaal hoor. Als je dan ook de foto's bekijkt dan zie je allemaal mensen met van die bomgordels, shirts en petjes. Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen en daardoor helemaal hyped zijn over Radical. Stiekem vind het een beetje een zielige vertoning. Net als van die pubermeisjes die helemaal hyped zijn over Justin Bieber, maar dan de ietwat volwassenere versie, zo voelt het voor mij.

Maar ieder z'n ding natuurlijk :kiss2:


Mensen, ben m'n wachtwoord van m'n originele account kwijt, dus even een nieuwe aangemaakt. Neem aan dat ze deze binnenkort wel zullen verifiëren.

Er zit me maar 1 ding dwars, niet het feit dat het overgrote gedeelte hier met een soort van walging kijkt naar alles wat ik doe en gedaan heb, dat doet me niks. Jullie vinden me een hype & over 5 jaar waarschijnlijk nog. Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren.. Maar het feit dat telkens maar weer, MIJN fans op zo'n respectloze manier worden behandeld, vind ik zo misselijkmakend. Hebben jullie nog enige vorm van respect over? Zijn jullie vergeten wat de kracht is van de muziek die we maken, en de feesten die daarbij horen? Dat het niet uitmaakt voor wie of wat en hoe..

Plus, een hele tirade afsluiten met bijvoorbeeld de woorden "maar ieder z'n ding natuurlijk", wil niet zeggen dat je daarom maar alles kunt zeggen. Alsof dat ineens een vrijbrief is/geeft.

Terwijl jullie je druk maken over wat er met de muziek gaat gebeuren, vergeten jullie dat er massa's mensen de tijd van hun leven hebben, op alles wat hier wordt afgezeken. Jullie zijn de touch met het publiek massaal kwijtgeraakt en daarbij ook het respect naar elkaar.

Ik stel voor om, zeker als forum, de normen en waarden weer als prioriteit te nemen.


85% waarheid wat je hier zegt, maar die 1na laatste alinea slaat toch wel de plank mis. Volgens mij is er in het laatste jaar juist MINDER "haat" en dit soort termen naar jouw act + publiek. Muzikaal geldt dit voor mij absoluut, ik kan vandaag de dag jouw nieuwe platen zeker waarderen waar dit in het verleden vaak niet zo was.

Neemt niet weg dat wat je in de eerste alinea's stelt natuurlijk absoluut waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

radical_redemption schreef:
Plus, een hele tirade afsluiten met bijvoorbeeld de woorden "maar ieder z'n ding natuurlijk", wil niet zeggen dat je daarom maar alles kunt zeggen. Alsof dat ineens een vrijbrief is/geeft.

Terwijl jullie je druk maken over wat er met de muziek gaat gebeuren, vergeten jullie dat er massa's mensen de tijd van hun leven hebben, op alles wat hier wordt afgezeken. Jullie zijn de touch met het publiek massaal kwijtgeraakt en daarbij ook het respect naar elkaar.

Ik kan allemaal maar respect opbrengen voor je act en de manier waarop je met je fans omgaat. Dat je de moeite neemt om hier een reactie te plaatsen zegt wat dat betreft al genoeg. Maar ik mag toch wel mijn mening vertellen op een forum? Dat is waar een forum nou eenmaal voor is bedoeld. Met "ieder z'n ding" wil ik alleen maar aangeven dat ik er zelf niks mee heb en het gewoon een zielige vertoning vind. Dat mag toch? Dat wil ook niet meteen zeggen dat ik geen respect heb voor de mensen die het wel leuk vinden en de avond van hun leven hebben of heel graag in zo'n hesje willen lopen. Dat moet iedereen helemaal zelf weten. Zat vrienden waarvan ik weet dat ze geweest zijn en een geweldige avond hebben gehad, bomgordel of niet. Vind ik mijn vrienden daarom minder leuk? Nee, natuurlijk niet!

Ik voel me niet aangesproken wat betreft "de touch met het publiek kwijtraken", want ik heb nog altijd gevoelens van verbondenheid met de mensen op een hardstyle-feestje, maar tja, wat zal ik zeggen. Ik vind dat hele militantengedoe gewoon gruwelijk irritant. De scene is veranderd en meer verdeeld geraakt; een proces dat van twee kanten komt, niet door disrespect, maar gewoon door andere interesses en voorkeuren in de muziek en de scene. Prima dat anderen het tof vinden, maar mijn voorkeur ligt er niet, en een forum is juist een plaats om ruimte aan een mening te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:45 
 

radical_redemption schreef:
Mensen, ben m'n wachtwoord van m'n originele account kwijt, dus even een nieuwe aangemaakt. Neem aan dat ze deze binnenkort wel zullen verifiëren.

Er zit me maar 1 ding dwars, niet het feit dat het overgrote gedeelte hier met een soort van walging kijkt naar alles wat ik doe en gedaan heb, dat doet me niks. Jullie vinden me een hype & over 5 jaar waarschijnlijk nog. Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren.. Maar het feit dat telkens maar weer, MIJN fans op zo'n respectloze manier worden behandeld, vind ik zo misselijkmakend. Hebben jullie nog enige vorm van respect over? Zijn jullie vergeten wat de kracht is van de muziek die we maken, en de feesten die daarbij horen? Dat het niet uitmaakt voor wie of wat en hoe..

Plus, een hele tirade afsluiten met bijvoorbeeld de woorden "maar ieder z'n ding natuurlijk", wil niet zeggen dat je daarom maar alles kunt zeggen. Alsof dat ineens een vrijbrief is/geeft.

Terwijl jullie je druk maken over wat er met de muziek gaat gebeuren, vergeten jullie dat er massa's mensen de tijd van hun leven hebben, op alles wat hier wordt afgezeken. Jullie zijn de touch met het publiek massaal kwijtgeraakt en daarbij ook het respect naar elkaar.

Ik stel voor om, zeker als forum, de normen en waarden weer als prioriteit te nemen.


Amen.

+ Het feit dat veel mensen hier lopen te zeiken over de merchandise-shirtjes en petjes, terwijl ze zelf massaal met Theracords- en Deleteshirtjes rondlopen(niks tegen theracords of Delete, maar beetje hypocriet).

Militant Mayhem was echt een ziek feest: Goede sfeer en locatie, vette line-up en bijna elke set was goed. Ik ben niet per-se Radicalfan, maar kan je producties altijd goed waarderen en vind alle hype zeker verdient!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

radical_redemption schreef:
Er zit me maar 1 ding dwars, niet het feit dat het overgrote gedeelte hier met een soort van walging kijkt naar alles wat ik doe en gedaan heb, dat doet me niks. Jullie vinden me een hype & over 5 jaar waarschijnlijk nog. Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren..


Dit ervaar ik helemaal niet hier :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou je overigens wel adviseren om eens vaker de reacties op je nieuwe platen te gaan lezen want die zijn helemaal niet wat je jezelf volgens mij voorstelt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
radical_redemption schreef:
Er zit me maar 1 ding dwars, niet het feit dat het overgrote gedeelte hier met een soort van walging kijkt naar alles wat ik doe en gedaan heb, dat doet me niks. Jullie vinden me een hype & over 5 jaar waarschijnlijk nog. Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren..


Dit ervaar ik helemaal niet hier :huh:


Nee, de meeste mensen hier hebben gewoon respect voor je. Er wordt inderdaad alleen gezeken op je fanbase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb in ieder geval een heel mooi feest gehad :thumbsup: Vorig jaar was ik er niet bij, maar door alle filmpjes en positieve reacties, wilde ik het dit jaar eigenlijk niet missen. En ik heb er zeker geen spijt van gehad!

Organisatie en de show stonden als een huis, veel mooie muziekjes gehoord, de sfeer zat er goed in. En ondanks dat het uitverkocht was, heb ik het nooit echt als te druk ervaren in de zaal. Enige minpunt die ik kan bedenken zijn de soms wat gladde vloeren (maar daar staat de HMH al langer om bekend).

@TheCrazyDutch, leuke meeting op het einde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
klapstoel schreef:
radical_redemption schreef:
Er zit me maar 1 ding dwars, niet het feit dat het overgrote gedeelte hier met een soort van walging kijkt naar alles wat ik doe en gedaan heb, dat doet me niks. Jullie vinden me een hype & over 5 jaar waarschijnlijk nog. Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren..

Dit ervaar ik helemaal niet hier :huh:

Nee, de meeste mensen hier hebben gewoon respect voor je. Er wordt inderdaad alleen gezeken op je fanbase.


^ precies. Ik wil er ook bij zeggen dat ik helemaal geen haatgevoelens heb jegens Radical en zelfs op hem heb gestemd voor de DJ Mag xd Ik luister graag naar zijn tracks en sets en hij verdient het wat mij betreft om in die lijst te staan (for what it's worth). Maar ik vind het gewoon een beetje Justin Bieber achtig allemaal. Ik vind het overdreven, kinderachtig etc. Dat geldt wat mij betreft ook bij andere DJ's/acts, maar bij Radical is dat "Biebergehalte" gewoon het hoogst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:57 
 

Norther66 schreef:

@TheCrazyDutch, leuke meeting op het einde :lol:


Kort maar krachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:57 
 
Hardtraxx Newbie

Sarabande schreef:
radical_redemption schreef:
Plus, een hele tirade afsluiten met bijvoorbeeld de woorden "maar ieder z'n ding natuurlijk", wil niet zeggen dat je daarom maar alles kunt zeggen. Alsof dat ineens een vrijbrief is/geeft.

Terwijl jullie je druk maken over wat er met de muziek gaat gebeuren, vergeten jullie dat er massa's mensen de tijd van hun leven hebben, op alles wat hier wordt afgezeken. Jullie zijn de touch met het publiek massaal kwijtgeraakt en daarbij ook het respect naar elkaar.

Ik kan allemaal maar respect opbrengen voor je act en de manier waarop je met je fans omgaat. Dat je de moeite neemt om hier een reactie te plaatsen zegt wat dat betreft al genoeg. Maar ik mag toch wel mijn mening vertellen op een forum? Dat is waar een forum nou eenmaal voor is bedoeld. Met "ieder z'n ding" wil ik alleen maar aangeven dat ik er zelf niks mee heb en het gewoon een zielige vertoning vind. Dat mag toch? Dat wil ook niet meteen zeggen dat ik geen respect heb voor de mensen die het wel leuk vinden en de avond van hun leven hebben of heel graag in zo'n hesje willen lopen. Dat moet iedereen helemaal zelf weten. Zat vrienden waarvan ik weet dat ze geweest zijn en een geweldige avond hebben gehad, bomgordel of niet. Vind ik mijn vrienden daarom minder leuk? Nee, natuurlijk niet!

Ik voel me niet aangesproken wat betreft "de touch met het publiek kwijtraken", want ik heb nog altijd gevoelens van warmte en verbondenheid met de mensen op een hardstyle-feestje, maar tja, wat zal ik zeggen. Ik vind dat hele militantengedoe gewoon gruwelijk irritant. De scene is veranderd en meer verdeeld geraakt; een proces dat van twee kanten komt, niet door disrespect, maar gewoon door andere interesses en voorkeuren in de muziek en de scene. Prima dat anderen het tof vinden, maar mijn voorkeur ligt er niet, en een forum is juist een plaats om ruimte aan een mening te geven.


Precies en woorden in de mond nemen als, "dat vind ik een zielige vertoning", heeft helemaal niets meer met respect te maken. Tuurlijk is het oke om je mening te hebben, dat roep ik al 5 jaar. Maar de manier waarop die mening naar buiten komt, is vaak ontzettend respectloos.

Enige waar ik op wil blijven hameren, heb het al eens eerder gedaan hier, heb respect voor elkaar en voor elkaars mening. En zeg het niet alleen, maar laat het ook zien in je woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:59 
 
Hardtraxx Newbie

Blear schreef:
Ik zou je overigens wel adviseren om eens vaker de reacties op je nieuwe platen te gaan lezen want die zijn helemaal niet wat je jezelf volgens mij voorstelt :)


Ik hou het bijs en ben op de hoogte. Maar nogmaals, meningen over m'n muziek gaat het me niet om. Muziek is gevoel, kan je mooi vinden of niet, het zij zo. Doel gewoon op mens tegen mens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:02 
 

radical_redemption schreef:
Terwijl jullie je druk maken over wat er met de muziek gaat gebeuren, vergeten jullie dat er massa's mensen de tijd van hun leven hebben, op alles wat hier wordt afgezeken. Jullie zijn de touch met het publiek massaal kwijtgeraakt en daarbij ook het respect naar elkaar.


Haha helemaal true dit.

Ik kan ook niet helemaal begrijpen waarom je buiten carnaval of een of ander idioot studentenfeest zo helemaal opgedost de HMH binnen zou vallen, maar we moeten maar accepteren dat er mensen zijn die anders in hun leven staan en zich daar wel helemaal aan over kunnen geven. Als we allemaal hetzelfde waren was de wereld ook maar saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:08 
 
Artiest

Heb me ook erg goed vermaakt! Zowel het feest zelf als mijn eigen set :) (thanks nog Joey :thumbsup: )

Ik heb gewoon niks meer dan respect voor Radical. Hoe vet moet het voor een artiest wel niet zijn als je zo'n grote dedicated fan base hebt gecreërd d.m.v. je eigen muziek?

Wat betreft de bomgordels en mondkapjes: laat gewoon iedereen in zijn waarde. Geniet van het feest en de muziek, in plaats van dat je je gaat ergeren aan anderen. Bij 'De Toppers in Concert' loopt toch ook iedereen in glitterpakjes en roze boa's? Het hoort er gewoon een beetje bij en dat is, in mijn ogen, dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me er ook niet echt aan storen op feesten, vind het soms wel eens grappig hoe sommigen erbij lopen maar dat hoort er ook bij. Al loopt iedereen met een borat pak rond, zolang ik me maar vermaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
radical_redemption schreef:
Er zit me maar 1 ding dwars, niet het feit dat het overgrote gedeelte hier met een soort van walging kijkt naar alles wat ik doe en gedaan heb, dat doet me niks. Jullie vinden me een hype & over 5 jaar waarschijnlijk nog. Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren..


Dit ervaar ik helemaal niet hier :huh:

Dat ervaar ik hier op Hardtraxx ook totaal niet. Verder leuk stukje van je (mocht het daadwerkelijk Joey zelf zijn). Hij doet het allemaal wel even, zo'n tent uitverkopen. Ben zelf niet de grootste RR fan meer (hoewel ik nog wekelijks The Spell of Sin nummers draai), maar kan het alleen maar respecteren hoe hij en z'n team dit voor elkaar krijgen :)

Verkleedpartijtjes zijn ook niet mijn ding, maar eenieder moet natuurlijk zelf weten wat hij/zij aandoet naar een feest. Ik draag zelf ook vaak een Spoontech shirt op feesten en er zullen ook vast mensen op deze wereld zijn die dat achterlijk vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen op dit forum voelen zich zó goed hè.. en dan zeggen dat die ''verkleedpartijtjes'' zielige vertoningen zijn :lol:

Elitaire knuppels hierzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Mensen op dit forum voelen zich zó goed hè.. en dan zeggen dat die ''verkleedpartijtjes'' zielige vertoningen zijn :lol:

Elitaire knuppels hierzo..


Gelukkig getuigt jouw inbreng van grote klasse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
yowan schreef:
Mensen op dit forum voelen zich zó goed hè.. en dan zeggen dat die ''verkleedpartijtjes'' zielige vertoningen zijn :lol:

Elitaire knuppels hierzo..


Gelukkig getuigt jouw inbreng van grote klasse!

Getuigt meer van ergernis dan van klasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Mensen op dit forum voelen zich zó goed hè.. en dan zeggen dat die ''verkleedpartijtjes'' zielige vertoningen zijn :lol:

Elitaire knuppels hierzo..

Dit klinkt meer als 'He kijk, een DJ. Laat ik hem even duidelijk laten merken dat ik het volledig met hem eens ben'.

Ps. Je bent niet de enige hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haattraxx in het kwadraat weer dit :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Baal als een stekker dat ik niet kon, maar tentamens kregen toch even de voorrang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooi om te zien hoe RR is uitgegroeid van maker van extreem duistere producties die tegen alles en iedereen in de hardstyle aanschopten (bizar vet) naar de grootste commerciële act die hardstyle te bieden heeft (nog steeds heel vet!). :worship:

Dit feest was er zeker 1 voor in de boeken, man man man wat gruwelijk. Maakt mij nooit uit hoe iedereen er bij loopt op feesten, zolang je maar gekke doodstampjes zet. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook gaaf om te zien hoe hij is gegroeid. Waar hij eerst stond te draaien op Wish 2011 voor 2 man en een peerdekop als 't ware, verkoopt ie nu hele HMH's uit.

De muziek heeft me nooit veel gedaan, smaakkwestie. Maar toch leuk dat je dan vanaf het begin ziet hoe ver iemand het kan schoppen. Het is je gegund ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vind het ook gaaf om te zien hoe hij is gegroeid. Waar hij eerst stond te draaien op Wish 2011 voor 2 man en een peerdekop als 't ware, verkoopt ie nu hele HMH's uit.

De muziek heeft me nooit veel gedaan, smaakkwestie. Maar toch leuk dat je dan vanaf het begin ziet hoe ver iemand het kan schoppen. Het is je gegund ^^ .


Precies dat eerste. Van met harde tepels naar een LQ preview van Into your Soul luisteren naar maaien in een uitverkochte HMH. Eindbaasactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
yowan schreef:
Mensen op dit forum voelen zich zó goed hè.. en dan zeggen dat die ''verkleedpartijtjes'' zielige vertoningen zijn :lol:

Elitaire knuppels hierzo..

Dit klinkt meer als 'He kijk, een DJ. Laat ik hem even duidelijk laten merken dat ik het volledig met hem eens ben'.

Ps. Je bent niet de enige hoor.

Nouja ik zeg dit eigenlijk al maanden, maar dit is gewoon weer een bevestiging hoe slecht het gesteld is met het niveau op Hardtraxx.

Verder slaat hij gewoon de spijker op de kop, niet alleen over zijn eigen fanbase maar ook op andere vlakken. Wanneer er weer een nieuwe Rebelion plaat online komt word dit meteen de grond in gestampt omdat het volgens velen kut, simpel en slecht geproduceerd is. Wat die mensen niet begrijpen is dat er van diezelfde muziek elk weekend duizenden mensen staan te genieten. Maar die mensen zijn dan ineens weer belachelijk bezig en hebben ''geen verstand van muziek'', ''verpesten de scene'' en ''snappen er niks van''. Prima dat het je smaak niet is, maar andere mensen doen niks verkeerd en om hun dan meteen belachelijk te maken, dingen te verwijten etc gaat te ver.

Ik ben 8/9 jaar geleden hardstyle gaan luisteren om te genieten, niet om elke nieuwe track of act te ontleden, elk aspect ervan te beoordelen en wanneer het niet in de smaak valt af te schrijven als kut en hopeloos. Het lijkt wel of de essentie van muziek, ervan genieten, is verdwenen hier.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten