Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 14:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Trailer:


Algemeen:
Transformatorhuis, Amsterdam
21 februari 2015
22:00 - 08:00

Tickets:
http://joinqult.com/tickets/

Line up:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met andere-muziek/rotterdamse-rave-3-year-anniversary-t47368.html
Had hier graag bij willen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 21:28 
 
Hardtraxxer

aanwezig maar had toch liever weer een normale qult editie gezien.
Qua sfeer vond ik dat toch stukken beter. En qua geluid ook voor zover ik me kan herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met A State Of Trance en Outlaw :(. Maar hier moet ik gewoon een keer naartoe, dus voor nu ligt hier de voorkeur, maar wacht de line up nog eventjes af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er lachend bij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ASOT, misschien deze.. Nog even twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik ben er lachend bij :thumbup:

Nou wel ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
b-ram schreef:
Ik ben er lachend bij :thumbup:

Nou wel ja?

Als jij er lachend bij bent, dan deze bad boy ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 23:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou alleen al een keer naar Qult willen om het volk (van hier) wat erheen gaat. Jammer genoeg wel weer dicht op Hard Bass dus jammert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat de line-up snel komt :). Afhankelijk daarvan de knoop doorhakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hoop dat de line-up snel komt :). Afhankelijk daarvan de knoop doorhakken.

Deze week als het goed is, vernam ik op de FB van Geck-o
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Khadber schreef:
Hoop dat de line-up snel komt :). Afhankelijk daarvan de knoop doorhakken.

Deze week als het goed is, vernam ik op de FB van Geck-o

Sta jij er?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
tommetjeuh schreef:
Khadber schreef:
Hoop dat de line-up snel komt :). Afhankelijk daarvan de knoop doorhakken.

Deze week als het goed is, vernam ik op de FB van Geck-o

Sta jij er?

Hoogstwaarschijnlijk wel, in het publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

WTF IS DIT :mad: !!

Dit is geen Qult.. Lijkt wel UP! van B2S of Pussy Lounge
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lny tnz? dr. rude? serieus? wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zag ATMO staan en heb gelijk besloten te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ook stiekem wel gehoopt op een Bold Action of S1ngular. Zijn voor mij wel name om te gaan. Maarja, er moet ook afgewisseld worden. Nog maar even kijken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zit genoeg leuks tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik als je meeleest: Kan je uitleg geven over deze line up?

Vandaar deze ommekeer qua stijlen?

PS: 2Faded, begreep ik nou goed dat dat Mad Dog & Jeff zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker gevarieerd. Had zelf liever een techno 2e zaal gehad maar dan trek je het misschien weer te breed. Benieuwd hoe deze insteek uitpakt. 1 wat meer freestyle DJ zie ik sowieso wel zitten op een avond als ze een beetje met het publiek rekening houden. Ik vind het iig wel redelijk op elkaar aansluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:24 
 
Hardtraxxer

Idd Rik uitleg graag :/

Heel jammer om te zien dat ze een geweldig concept zo gaan verpesten. Als dit de trend is voor alle volgende edities ga ik afhaken met qult. Ben bij deze nog wel aanwezig btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wilde nog 'jankers over line-up in 3, 2, 1...' doen, maar ze zijn er al zie ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Wilde nog 'jankers over line-up in 3, 2, 1...' doen, maar ze zijn er al zie ik. :)

Sorry, mensen hier zullen wel gewoon alleen maar positief blijven en ja knikken vanaf nu.



Ik vind de line-up ook niet geweldig. Maar goed, ze zullen wel iets moeten veranderen anders is Qult/Subground binnen een jaar zo goed als dood gok ik.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten