Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Dat lees je verkeerd. Ik weet niet of je het zo in het Engels neer hoort te zetten, misschien is het een Dutchism... "de laatste" als in "de vorige" editie.


Gelukkig. :D

Chroman schreef:
Je zegt toch ook 'Last Christmas'?
Wil niet zeggen dat het nooit meer kerst wordt.


Er stond nog "the" voor. "The last edition", de laatste editie.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten