LNY TNZ was echt extreem misplaatst inderdaad. Dr Rude draaide inderdaad dan vooral hardstyle, maar zoals PNXRMX aangeeft vond ik ook dat dit wel de correcte Hardstyle voor op een Qult feest was.
Toch had het tempo iets lager gemogen als je het over de hele avond bekijkt. Ik snap op zich de gedachte van Q wss wel dat ze (net als het Geck-O album) een golf wilden creëren gedurende de avond qua opbouw en tempo, maar ik had het toch liever iets genuanceerder gezien.
Dit was mijn eerste keer in het Transformatorhuis btw en ik merkte ook een verschil qua sfeer daar. Het was wat minder dan in de westerunie heb ik het idee. Kan door de grootte van de zaal komen? I don't know. Ook was er meer volk met trainingspakken aan enzo waarvan ik dacht: Jij moet bij de buren wezen maat (Hellbound ofzo was bij de westerunie toen aan de gang ook).
Ik vond de afspraken die Alex Kidd en Danny Williamson gemaakt hadden een beetje apart. Eerste 15 - 30 min draaide Alex Kidd solo waarna Danny hem kwam afwisselen. Vervolgens kwam daarna Alex Kidd er weer bij. Halverwege die set ben ik 'm gepeerd. Was toen inmiddels 07:30 en was compleet busto.
Verder was het wel gruwelijk hoor! Geluid was lekker en er was genoeg ruimte overal om je ding te kunnen doen.
2 Faded en Geck-O de absolute helden van de avond... HEERLIJK
Nu al zin in de nieuwe editie