Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kaasstaaf schreef:
Wilde nog 'jankers over line-up in 3, 2, 1...' doen, maar ze zijn er al zie ik. :)

Sorry, mensen hier zullen wel gewoon alleen maar positief blijven en ja knikken vanaf nu.



Ik vind de line-up ook niet geweldig. Maar goed, ze zullen wel iets moeten veranderen anders is Qult/Subground binnen een jaar zo goed als dood gok ik.

Wat een flauweQult idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daveytl schreef:
Kaasstaaf schreef:
Wilde nog 'jankers over line-up in 3, 2, 1...' doen, maar ze zijn er al zie ik. :)

Sorry, mensen hier zullen wel gewoon alleen maar positief blijven en ja knikken vanaf nu.



Ik vind de line-up ook niet geweldig. Maar goed, ze zullen wel iets moeten veranderen anders is Qult/Subground binnen een jaar zo goed als dood gok ik.

Wat een flauweQult idd

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 18:35 
 
Hardtraxx Newbie

Dr. Rude? LNY TNZ? Dr. Phunk? Lowriderz? Geen Bold Action? Geen Acti? Geen Singular? En vooral: Geen Techno zaal meer? Hopelijk is dit iets eenmaligs want anders haak ik al gauw af. Begint zo meer op een Up of een Pussy Lounge te lijken. Spijtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
PS: 2Faded, begreep ik nou goed dat dat Mad Dog & Jeff zijn?

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 21:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toen ik maanden geleden al viel over het groeiende aantal hardstyle "artiesten" met een Qult alias was dat de grootste onzin... en het zo de ware Qult-cult zal verpesten sloeg dat nergens op...

Waarheid als een koe... zo blijkt!

Weer zo'n briljante zet dus van Q-Dance! Chapeau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha hou toch eens op man kalf
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperhoofd is zo'n stoere en coole hipsterboy :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sander.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:54 
 
Hardtraxxer

Line up niet boeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ook wel een iets spannendere line-up verwacht, maar desalniettemin gewoon aanwezig! :)
Qult = Leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Interessante vraag van Stana juist voor de jaarwisseling die ik nu wel even gepast vond na het lezen van wat reacties.

Citaat:
Where do you guys think Subground/Qult is going next year?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Had ook wel een iets spannendere line-up verwacht, maar desalniettemin gewoon aanwezig! :)
Qult = Leven

Sorry, ik dit keer niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het wat tegenvallen, vooral de freestyle. Die LNY TNZ die mixt niks volgens mij, ik heb um geen koptelefoon aan zien raken. Ik heb er niet veel verstand van maar volgens mij heb je die wel nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LNY TNZ had er niet tussen gemoeten, maar voor de rest vond ik het geslaagd. Stuk meer gevarieerd dan normaal, meer hardstyle ook (maar wel hardstyle die bij qult past naar mijn idee, al was het wel iets te veel). Wel te weinig echte Qult sound. Balans mag dus net wat anders, maar de variatie vond ik wel echt top. Redelijk non-stop staan dansen de hele avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat Q-dance überhaupt een podium geeft aan LNY TNZ :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 19:48 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
LNY TNZ had er niet tussen gemoeten, maar voor de rest vond ik het geslaagd. Stuk meer gevarieerd dan normaal, meer hardstyle ook (maar wel hardstyle die bij qult past naar mijn idee, al was het wel iets te veel). Wel te weinig echte Qult sound. Balans mag dus net wat anders, maar de variatie vond ik wel echt top. Redelijk non-stop staan dansen de hele avond :)


Precies dit, buiten de kleine minpuntjes heb ik me weer meer dan prima vermaakt.
hulde voor de set van Geck-o :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LNY TNZ was echt extreem misplaatst inderdaad. Dr Rude draaide inderdaad dan vooral hardstyle, maar zoals PNXRMX aangeeft vond ik ook dat dit wel de correcte Hardstyle voor op een Qult feest was.

Toch had het tempo iets lager gemogen als je het over de hele avond bekijkt. Ik snap op zich de gedachte van Q wss wel dat ze (net als het Geck-O album) een golf wilden creëren gedurende de avond qua opbouw en tempo, maar ik had het toch liever iets genuanceerder gezien.

Dit was mijn eerste keer in het Transformatorhuis btw en ik merkte ook een verschil qua sfeer daar. Het was wat minder dan in de westerunie heb ik het idee. Kan door de grootte van de zaal komen? I don't know. Ook was er meer volk met trainingspakken aan enzo waarvan ik dacht: Jij moet bij de buren wezen maat (Hellbound ofzo was bij de westerunie toen aan de gang ook).

Ik vond de afspraken die Alex Kidd en Danny Williamson gemaakt hadden een beetje apart. Eerste 15 - 30 min draaide Alex Kidd solo waarna Danny hem kwam afwisselen. Vervolgens kwam daarna Alex Kidd er weer bij. Halverwege die set ben ik 'm gepeerd. Was toen inmiddels 07:30 en was compleet busto.

Verder was het wel gruwelijk hoor! Geluid was lekker en er was genoeg ruimte overal om je ding te kunnen doen.
2 Faded en Geck-O de absolute helden van de avond... HEERLIJK (L)

Nu al zin in de nieuwe editie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Nu al zin in de nieuwe editie :)


Komt er wel een nieuwe editie?

Citaat:
Let the last edition of QULT XL speak for itself.


Of lees ik dit verkeerd?

(de derde zaal was in de aanloop naar deze editie al geschrapt, en weggeefacties voor tickets waren er spontaan...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 12:27 
 
Hardtraxxer

Geen XL edition meer, 'normale' edities zullen nog wel door gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 12:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jongens wat heb ik hier genoten :woot: hoop dat de opname gelukt is, wil mn setje graag delen :)


hoebedoelje schreef:
Citaat:
Let the last edition of QULT XL speak for itself.


Of lees ik dit verkeerd?

Dat lees je verkeerd. Ik weet niet of je het zo in het Engels neer hoort te zetten, misschien is het een Dutchism... "de laatste" als in "de vorige" editie. Dit was de begeleidende text bij de aftermovie van QULT XL 1, ter promotie van 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Latest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zegt toch ook 'Last Christmas'?
Wil niet zeggen dat het nooit meer kerst wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Je zegt toch ook 'Last Christmas'?
Wil niet zeggen dat het nooit meer kerst wordt.

Je maarja daarna de daaropvolgende dag heb je het weer weggegeven....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Chroman schreef:
Je zegt toch ook 'Last Christmas'?
Wil niet zeggen dat het nooit meer kerst wordt.

Je maarja daarna de daaropvolgende dag heb je het weer weggegeven....

Idd, dan wordt het dit jaar speciaal
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten