Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 17:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Afbeelding

Citaat:
Op zaterdag 4 oktober is je favoriete sekte terug van weggeweest, en hoe! Onze movement barst uit zijn voegen en het feest groeit met ons mee: nu drie zalen, nóg langer doorfeesten en vooral veel meer nieuwe QULT sound in je bakkes. De allerbeste subground, harde techno door Raven is Leven en een verse lading toptalent. We zijn er zo blij mee, onze smiley is er zelfs high van ;)

Enter the subground, join the QULT.
Early bird tickets zijn nu te koop via http://joinqult.com/tickets.
Bekijk hier de trailer: http://bit.ly/QULTXL-trailer

Lees hier alle details:

QULT verhuist (maar niet helemaal :-))
Middenin het Amsterdamse Westerpark staat het oude Transformatorhuis. Het is een loods. Een hele vette loods met grotere capaciteit en langere openingstijden. We gaan door tot 08:00 am, nu is het echt menens. We zijn dus stiekem niet helemaal verhuisd maar we nemen gewoon de hele buurt over! :-) Tadaa.

Subground area - Transformatorhuis
Ontdek de unieke sound van QULT. De gewelddadige combinatie van harde skreetches en diepe kicks moet je ervaren om het écht te voelen. Natuurlijk krijg je niets minder dan de grootste namen uit deze nieuwe sound.

Raven is Leven - WesterUnie
De Westerunie ken je, hier is QULT groot geworden. Met ongepast veel trots presenteren we hier nu de techno area voor QULT XL: Raven is Leven. Deze organisatie vult de tent en breekt ‘m af met ram-techno van de bovenste plank.

Qultivate - Talent area
De Qulthelden van morgen staan nu al hier. Onze jongste telgen uit de subground familie laten je horen waar de vernieuwende sound van QULT voor staat.

Line-up
We houden je nog even in spanning, de line-up wordt over een paar weken bekend gemaakt.

Tickets
Early bird tickets zijn vanaf nu te koop. Doe jezelf een voordeel en haal ze meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tegelijk met XQ legends, das apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket al binnen :D :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 07:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

allard200 schreef:
Tegelijk met XQ legends, das apart.

Vind ik niet.

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
allard200 schreef:
Tegelijk met XQ legends, das apart.


Aanwezig :D

Yes, +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
allard200 schreef:
Tegelijk met XQ legends, das apart.

Vind ik jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 11:47 
 
Hardtraxxer

AANWEZIG :woot:

Ben alleen wel benieuwd hoe ze dit uitverkocht willen krijgen.
Er zal toch wat meer reclame gemaakt moeten worden want normaal kregen ze de westerunie maar net vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Yes, +1

Net zo aanwezig als Den Henck :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
AANWEZIG :woot:

Ben alleen wel benieuwd hoe ze dit uitverkocht willen krijgen.
Er zal toch wat meer reclame gemaakt moeten worden want normaal kregen ze de westerunie maar net vol.


Verwacht dat er goede promotie is geweest op Defqon, Tomorrowland en Qontinent (Vooral dat je nu ook belgen gaat trekken!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ook aanwezig, opgemerkt bij DefQon 1., en lijkt me leuk om een keer mee te maken. Voor DefQon 1. ook al wat setjes geluisterd van Geck-e @Qult, luisteren fijn weg. Had wel verwacht dat het duurder was dus dat is ook nog een meevaller.

Iemand bekend met de locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

Hier gaan we proberen bij te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line-up:

QULT – SUBGROUND - TRANSFORMATORHUIS

ACTI Live // IT // QULT resident, Qlimax
Noisecontrollers // NL // TomorrowWorld, Defqon.1
Audiofreq // AUS // Defqon.1 Australia, Dreamfields Festival
Geck-o // NL // QULT resident, Q-BASE
The Oddword // BE // Tomorrowland, Solar Festival
A*S*Y*S // DE // EDC Las Vegas, Nature One
S1ngular // NL // Mysteryland, The Qontinent
Les Tronchiennes // BE // Sunrise Festival, I Love Summer
Meer info over deze artiesten hier: http://joinqult.com/nextqult

RAVEN IS LEVEN – RAW TECHNO - WESTERUNIE

Psyk a.k.a Maan // ES // CLR, Non Series, Mote Evolver
Kyle Geiger // USA // Drumcode, Droid, Cubera
Invite // NL // Awakenings, Time warp
Ciesen // NL // Raven is Leven, QULT
Meer info over deze artiesten hier: http://joinqult.com/nextqult

QULTIVATE – TALENT AREA

Eyoung
Done Heavy
T.I.M.
Max Moore
Bold Action
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja! Erg lekker. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supervet! Zit in Dubai dan, dus kan ik niet bij zijn. Ook wel opvallend tegelijkertijd met XQ Legends, zou dat niet bezoekers van elkaar kapen (verwacht daar wat oudere plaatjes onder andere)? Uiteraard ook nog Pussy Lounge..Knap als dat allemaal uitverkoopt naast elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers kan zo vet worden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Noisecontrollers kan zo vet worden :love:


Hopen op veel Pavelow platen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 14:19 
 

en Sludge natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Supervet! Zit in Dubai dan, dus kan ik niet bij zijn. Ook wel opvallend tegelijkertijd met XQ Legends, zou dat niet bezoekers van elkaar kapen (verwacht daar wat oudere plaatjes onder andere)? Uiteraard ook nog Pussy Lounge..Knap als dat allemaal uitverkoopt naast elkaar.

Opzich PL / X-Q Holland vorig jaar ook uitverkocht (volgens mij gelijk in de eerste weken van de kaartverkoop zelfs) dus dit moet er ook wel bij kunnen lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 16:52 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Potverdriedubbeltjes leeftijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is deze locatie goed te bereiken lopend vanaf Amsterdam centraal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Is deze locatie goed te bereiken lopend vanaf Amsterdam centraal?

Dat is wel een flinke wandeling. Er gaan ook trams/bussen tot een uurtje of 1 volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 09:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer Qult. Ben benieuwd :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten