Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 09:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat dit tegelijk met Xqlusive is. Had graag eens een Qult feestje meegepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm ben benieuwd of de mods hier wel iets aan doen dan, of is dit grappig? :"")
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Hmmm ben benieuwd of de mods hier wel iets aan doen dan, of is dit grappig? :"")



als het je dwars zit heb je gewoon een heel handig report knopje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Area 1 (Mainstage):
22:30 00:30 | Les Tronchiennes
00:30 01:30 | The Oddword
01:30 02:30 | S1ngular
02:30 03:30 | A*S*Y*S
03:30 04:30 | ACTI Live
04:30 06:00 | Geck-o
06:00 07:00 | Audiofreq
07:00 08:00 | Noisecontrollers

Area 2 (Raven is Leven):
23:00 – 00:30 | Ciesen
00:30 – 02:00 | Kyle Geiger
02:00 – 03:30 | Psyk
03:30 – 05:00 | Invite

Area 3 (Talent Area):
00:30 – 01:30 | Done Heavy
01:30 – 02:30 | T.I.M.
02:30 – 03:30 | Max More
03:30 – 04:30 | Bold Action
04:30 – 05:30 | Eyoung
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, wordt gewoon vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stop ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 08:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ja, wordt gewoon vet.

Je bent zelf vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Stop ermee

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Klos moet gewoon stoppen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

00:30-01:30 | Done Heavy
01:30-02:30 | T.I.M. / S1ngular
02:30 03:30 | A*S*Y*S
03:30 04:30 | Bold Action
04:30 06:00 | Geck-o
06:00 07:00 | Audiofreq

Dit zal hem worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ticket voor de geïnteresseerden, scheelt een paar euro's en je maakt mij er blij mee

https://www.ticketswap.nl/tickets/13095 ... xl-edition
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 02:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ticket voor de geïnteresseerden, scheelt een paar euro's en je maakt mij er blij mee

https://www.ticketswap.nl/tickets/13095 ... xl-edition

Hoezo ga jij niet? Heb verdorie vandaag mijn kaartje geregeld... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga wel, bleek gratis te kunnen dus ticket niet meer nodig :P voor HJ geldt hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 11:46 
 
Hardtraxxer

Ik heb 2 kaarten te koop. Ga nog wel maar heb er gewonnen. 2 voor 30 euro is prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke dan is het goed ;) Van HJ wist ik er al van, ik heb namelijk zijn kaartje overgenomen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NC geeft aan een hardstyle set te doen. Jammer, had gehoopt op wat anders experimenteels (Pavelow, I dunno ..).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Maakt het zich er wel makkelijk vanaf zo ja, Qult als organisatie zijnde kan toch gewoon een experimentele set afdwingen. Kan me iig niet voorstellen dat ze hardstyle set wíllen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk eerlijk gezegd dat het aan de organisatie ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Maakt het zich er wel makkelijk vanaf zo ja, Qult als organisatie zijnde kan toch gewoon een experimentele set afdwingen. Kan me iig niet voorstellen dat ze hardstyle set wíllen.


Jack of Sound heeft ook al een keer met een hardstyle set afgesloten. Atmo eindigde ook met hardstyle plaatjes. Dus is niet zo heel vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dat weet ik, en daar is niks mis mee, maar dat is toch heel wat anders dan een hele set hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand in voor HT meeting? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
NC geeft aan een hardstyle set te doen.


Makkelijke uitweg, kan die z'n standaard albumlijstje dus weer opzetten als set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best jammer, inderdaad. Had graag andere shit gezien, maar wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 20:45 
 
Hardtraxxer

maar jack of sound heeft toen toch ook geen standaard setje gedraaid?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten