Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 21:48 

Hardtraxx Veteran

Jack Of Sound is sowieso qua platen keuze een stuk gevarieerder dan NC (afgelopen weekend bijvoorbeeld nog platen als Surge Of Power en Midnight gedraaid). Setjes van NC bestaan vaak ook voor 9/10 uit (recente) eigen tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 21:52 

Hardtraxx Veteran

pelkmans schreef:
maar jack of sound heeft toen toch ook geen standaard setje gedraaid?

Inderdaad, dat was echt vet vond ik :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 09:47 

Hardtraxx Veteran

pelkmans schreef:
maar jack of sound heeft toen toch ook geen standaard setje gedraaid?

Dat was voornamelijk niet standaard omdat de helft geen hardstyle was, bij NC zal dat blijkbaar wel het geval zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 14:50 

Hardtraxx Veteran

Nou het was geslaagd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 14:56 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Nou het was geslaagd :cool:

en draaide noisecontrollers een speciaal setje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 17:14 

Hardtraxx Veteran

Geslaagd zeker, volgende keer weer als het goed uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 20:33 

Donateur

Ik vond het leuk, maar ik ben toch tot de conclusie te komen dat ik met die opgefokte bigroomhouse en subground of weet ik veel hoe ze het willen noemen niks heb. Muziek werkt op mn zenuwen. Asys en Geck-O waren wel leuk. Het zegt wel genoeg als ik de matige hardstyle-bijdrages op het einde het muzikale hoogtepunt van de avond vond (dat had ook de techno kunnen zijn maar daar was het geluid echt zaad).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 03:04 

Hardtraxx Veteran

Maar toch was de technozaal wel gaaf, werd echt vet gedraaid, en zo vroeg al vrij hard. Perception - Len Faki & Johannes Heil al in de openingsset :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:44 

Hardtraxx Elite

Uiteindelijk wel een goed feest gehad! Maar het was niet heel goed geregeld! Muntprijs: 2,70. Er was geen eten op een Mars en Snickers na dan. Het geluid was niet goed. In de Techno zaal stond het veel te zacht en in de Main was stond het op het begin ook zacht maar dat wisselde echt per track, dan wel hard dan zacht. Later werd het wel beter.
Muzikaal gezien was het dan wel weer goed! Dat heeft de avond wel gered voor mij hoor! Als ik een cijfer voor dit feest moest geven was het een 6,7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 14:00 

Hardtraxx Crew

Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten