Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

On the last day of the reign of queen Beatrix, Queenscore strikes for the very last time...

More information to be announced.

Queenscore
29-04-2013
21:00-04:00

VVK: €10,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 01:57 
 

Genres
early hardcore, frenchcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, raw hardstyle, terror :yay:

Minimumleeftijd
16
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 14:28 
 

Kingscore toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Kingscore toch

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 01:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Area 1
Promo
Partyraiser
Endonyx
Bigfoot
Freeze
R2B
Quickswitch
Troublemaker
The Hitman
Barrabass
D-Shock
Future
PFSquad MC

Area 2
Waveblaster
Red Steel
Maximize
Dstrbr
Two Gunkid
Zona
Wish-Haunter
Seneeq
Bematic
2-Style
Cytrate
The Bass Machine

Area 3
Dr. Peacock
Hellseeker
Doctor Terror
Draidy
Invicta
Mannie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser! :D Waarschijnlijk wel een kijkje nemen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy, beter laat je Peacock ff zien wat echt harde muziek is :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 10:36 
 

Promo en Partyraiser :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 17:46 
 
Hardtraxx Elite

Vind alleen Dr. Peacock en Partyraiser leuk, rest niet veel aan. Dus word 'm niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 17:13 
 

leek me nice om eens te proberen als ik niet al een ticket voor Queensday had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bambambam
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Draidy, beter laat je Peacock ff zien wat echt harde muziek is :whistle:

Moet wel lukken :P
Kom je ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Steffnov schreef:
Draidy, beter laat je Peacock ff zien wat echt harde muziek is :whistle:

Moet wel lukken :P
Kom je ook?

Haha nee man, voor zo'n klein feest ga ik Q-day niet opgeven om zo ver te gaan, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:44 
 

hmmm optiue....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Draidy schreef:
Steffnov schreef:
Draidy, beter laat je Peacock ff zien wat echt harde muziek is :whistle:

Moet wel lukken :P
Kom je ook?

Haha nee man, voor zo'n klein feest ga ik Q-day niet opgeven om zo ver te gaan, helaas.


Het is op koninginnenacht he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Vet dat je mag draaien Steven :D

Thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom wel Draidy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 00:04 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Draidy, beter laat je Peacock ff zien wat echt harde muziek is :whistle:

Inderdaad, frenchcore is net zo hard als YoS xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik kom wel Draidy!

Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n vriendin hoeft niet te werken de dag erna, dus aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben erbij! Net ticket gehaald... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 14:14 
 
Hardtraxx Newbie

Ook benieuwd naar de timetable?

Kaartjes zij nog steeds beschikbaar via
http://dynamo-eindhoven.nl/tickets

Queenscore

Concertzaal 20:00-04:00
20:00-21:00 The Hitman & Hyperactive-D
21:00-22:30 Troublemaker & Barrabass & D-Shock
22:30-0:00 Freeze & R2B & QuickSwitch
0:00-1:00 Promo
1:00-2:00 Bigfoot
2:00-3:00 Future & Endonyx
3:00-4:00 Partyraiser
PFSquad MC


Kelder 1 22:00-04:00
22:00-23:00 Mannie
23:00-0:00 Invicta
0:00-1:00 Tweaker
1:00-2:00 Draidy
2:00-3:00 Dr. Peacock
3:00-4:00 Hellseeker & Doctor Terror


Atrium 21:00-04:00
21:00-22:15 Waveblaster & Red Steel
22:15-23:15 Maximize & DSTRBR
23:15-0:15 Two Gunkid & Zona
0:15-1:00 Wish-Haunter
1:00-2:00 Seneeq
2:00-3:00 Bematic & 2-Style
3:00-4:00 Cytrate & Bass Machine
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel zin in morgen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten