Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 22:02 

Zeker aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 12:42 

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 15:37 

Leuk feest was dit. Er werd stevig gedraaid vond ik. Goed vermaakt met stefan_helmond en kwam ook nog wat hardtraxx gangsters tegen. De sets waar ik voor kwam waren prima. Promo draaide lekker wat goede oude nummers (King of Pain herinner ik me) en het verschil met grote feesten (qua trackkeuze) was wel merkbaar.

Daarna ging ik naar de kelder waar Draidy draaide. Ik dacht dat er industrial gedraaid werd, maar het was een knalharde terror/frenchcore zaaltje. Draidy draaide echt abnormaal hard :p hardste set die ik gehoord heb. Nu zegt dat niet heel veel in mijn geval, maar het ging flink hard met oa. volgens mij Doe eens ff rustig van Noisekick. Ik probeerde goed los te gaan maar had echt korte pauzes nodig om het tempo bij te benen. Heb erg staan te genieten toen. Nog ff gestoorde speedcore op t laatst xd Dr Peacock saboteerde ook nog ff het geluid (was al vanaf 13.00 uur bezig met zn aparatuur) maar dat mocht niet baten xd

Daarna weer terug naar de grote zaal waar Dj Future en een andere enthousiaste dj stonden die gewoon heel fijne mainstream draaiden. Ze legde Ophidian -Abandon nog erop :loving:

Daarna Partyraiser. Dat was me wel een dikke set zeg. Het was van drie tot vier alleen maar bam bam bam. Op t laatst kwamen zanzibar - horror on mind en chrono en the demon dwarf - doe eens ff rustig nog :worship: Erg lekker, maar ik was al best moe tijdens die set.

Oh ja ik heb oordoppen nodig want ik hoor soms alleen maar muren van bass en ik hoor geen kick ofzo. Thuis hoor ik ook veel meer elementen dan op een feest en het klinkt thuis veel zuiverder. Geluid is thuis dus beter :P

Het was een topavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 17:47 

Hardtraxx Veteran

Super avond! Was erg vet. Lekker druk.

Was inderdaad van plan Industrial Hardcore te draaien, was ik ook mee begonnen, maar sloeg echt niet aan. Dus binnen 10 minuten overgegaan op UK Hardcore en uiteindelijk ook Terror. Mijn afsluiter was Noisekick vs The Untitled - Yur Mother's Feaces
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 21:36 

Hardtraxx Elite

Prima feestje... was om 20.00 al aanwezig (toch sneller gefietst dan gedacht). Heb gemerkt dat ik totaal niks met Early kan... moeilijke nummers en teveel variatie qua nummers.

Rond 21.00 ging de Hardstyle open. Opening van Waveblaster en Red Steel was meer dan goed. Theracords, Spoontech en redelijk wat Minus is More nummertjes eigenlijk daarbij de set van de avond op dit muziekvlak... Hier meerendeels v.d avond doorgebracht. Wel even bij Promo gekeken maar was niet mijn ding.

Natuurlijk wel naar Draidy's set gaan kijken, draaide lekker in het begin met Industrial en wat crossbreed volgens mij. Jammer genoeg kon menig persoon het niet waarderen. Al snel kwam er wat 'frenchcore'-achtigs tussendoor en werd het tempo al snel opgevoerd naar nog harder. Leuke set en waardering van menig persoon O.a Dr. Peacock himself...

na deze set naar huis gegaan, vond het wel best zo.. goed vermaakt voor weinig geld

+ Geluid in kelderzaaltje
+ snelle muntjes, handig betalen, lage prijzen
+ Aardig wat leuke mensen gesproken, veel leuke aanspraak

- gehalte 'drugskoppen' lag voor dit feestje toch wel erg hoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 16:40 

Hardtraxx Veteran

http://www.youtube.com/watch?v=SMcv7see3_0
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:01 

Draidy schreef:

dikke aftermovie _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:49 

Draidy schreef:
Super avond! Was erg vet. Lekker druk.

Was inderdaad van plan Industrial Hardcore te draaien, was ik ook mee begonnen, maar sloeg echt niet aan. Dus binnen 10 minuten overgegaan op UK Hardcore en uiteindelijk ook Terror. Mijn afsluiter was Noisekick vs The Untitled - Yur Mother's Feaces

Dikke set daar maat :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 13:30 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
dikke aftermovie _O_

Zo hee inderdaad! Ziet er heel vet uit :D En ik ben verliefd op 00:10 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 20:34 

Hardtraxx Veteran

partybasher schreef:
Dikke set daar maat :thumbsup: :love:

Bedankt :D Ging lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 21:53