Leuk feest was dit. Er werd stevig gedraaid vond ik. Goed vermaakt met stefan_helmond en kwam ook nog wat hardtraxx gangsters tegen. De sets waar ik voor kwam waren prima. Promo draaide lekker wat goede oude nummers (King of Pain herinner ik me) en het verschil met grote feesten (qua trackkeuze) was wel merkbaar.
Daarna ging ik naar de kelder waar Draidy draaide. Ik dacht dat er industrial gedraaid werd, maar het was een knalharde terror/frenchcore zaaltje. Draidy draaide echt abnormaal hard :p hardste set die ik gehoord heb. Nu zegt dat niet heel veel in mijn geval, maar het ging flink hard met oa. volgens mij Doe eens ff rustig van Noisekick. Ik probeerde goed los te gaan maar had echt korte pauzes nodig om het tempo bij te benen. Heb erg staan te genieten toen. Nog ff gestoorde speedcore op t laatst

Dr Peacock saboteerde ook nog ff het geluid (was al vanaf 13.00 uur bezig met zn aparatuur) maar dat mocht niet baten

Daarna weer terug naar de grote zaal waar Dj Future en een andere enthousiaste dj stonden die gewoon heel fijne mainstream draaiden. Ze legde Ophidian -Abandon nog erop

Daarna Partyraiser. Dat was me wel een dikke set zeg. Het was van drie tot vier alleen maar bam bam bam. Op t laatst kwamen zanzibar - horror on mind en chrono en the demon dwarf - doe eens ff rustig nog

Erg lekker, maar ik was al best moe tijdens die set.
Oh ja ik heb oordoppen nodig want ik hoor soms alleen maar muren van bass en ik hoor geen kick ofzo. Thuis hoor ik ook veel meer elementen dan op een feest en het klinkt thuis veel zuiverder. Geluid is thuis dus beter

Het was een topavond.