Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Queenscore Invites Enzyme

WIE IS DER BIJ :clap:

Hier de lijn-up

♛ QUEENSCORE Invites ENZYME

Een nieuwe tijd, een nieuwe vorst. Maar zelfs tijdens Koningsnacht, regeert alleen QUEENSCORE soeverein.

Inner Vision en Enzyme Records slaan de handen ineen voor de eerste editie van QUEENSCORE onder het bewind van Koning Willem-Alexander. Koningsnacht zal in het teken staan van niets minder dan snoeiharde kicks en vol gas doordreunen!

★ LINE-UP
De line-up is bijna compleet. De volgende namen zijn alvast bekend gemaakt:

RUFFNECK
NOSFERATU
OPHIDIAN
ENZYME X
SYNAPSE
LUNATIC & MISS HYSTERIA
AMADA
ENDONYX
FUTURE
HELLSEEKER
DR. TERROR
More to be announced

★ 3 AREAS
Verdeeld over drie areas heeft QUEENSCORE weer alles te bieden voor alle hardheads!

AREA01 CONCERT: QUEENSCORE Invites ENZYME
AREA02 KELDER: NOIZE
AREA03 ATRIUM: BPM PRODUCTIONS

★ TICKETS - €10,-
Tickets zijn te koop via http://www.dynamo-eindhoven.nl/tickets en bij Dynamo zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tof om te zien dat je zo enthousiast bent ;)

Line-up is al compleet:

Citaat:
♛ LINE-UP

AREA01 ♛ Nosferatu / Ophidian / Ruffneck / Synapse/ Agonizer / Amada / Future / Lunatic / Miss Hysteria/ Untainted / MC Sonik

AREA02 ♛ Enzyme X / Hellseeker / Doctor Terror / Draidy / Drift / Endonyx / MC Ballenbreker

AREA03 ♛ Adam Damage / Amisha / Cuntface / Dstrbr / Ravekiller / Roguish / She Loba / Silentist / The Atheist

Sinds 11 maanden geleden de macht is overgedragen aan de Koning, resideert onze voormalige vorstin op Drakensteyn. Maar eens per jaar zal ze op Koningsnacht naar het zuiden des land trekken, want in Dynamo regeert alleen de Koningin soeverein! Het is op 25 april weer tijd voor QUEENSCORE, en om haar macht tentoon te spreiden heeft ze een monsterlijke coalitie gesloten met ENZYME RECORDS!

♛ TICKETS - €10,-
Tickets zijn voor slechts 10 euro verkrijgbaar via http://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=92010 en bij Dynamo Boxoffice.

♛ MINIMUM AGE - ID VERPLICHT
De minimumleeftijd is 16 jaar. Bij de ingang wordt gecontroleerd op legitimatie. Geldige legitimatiebewijzen zijn een identiteitskaart, paspoort of rijbewijs.

♛ NIX<18 + DAMN YO
Alcoholhoudende dranken zijn verboden voor personen onder de 18 jaar oud. Alcoholische dranken kun je alleen kopen met een polsbandje. Deze worden verstrekt bij binnenkomst. Hier dien je je voor te kunnen legitimeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Twijfelaartje, de 25e waarschijnlijk al naar Ben je bitch niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:21 
 

Ben er zeker bij. Goede line-up voor een goede prijs. En weer eens bij Draidy kijken en ook benieuwd naar Enzyme X wat dat voor set gaat worden. Ligt eraan wie draait natuurlijk. Area 1 ook prima. Weer genieten van Lunatic & Miss Hysteria, Synapse, Ophidian en Ruffneck :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar was me prima bevallen, maar sla dit jaar over.
Dag erop Tekno Illegale @ Strijp:S :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay: bijna
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat ik iemand mee kan krijgen, voor dat geld en die line-up kun je het niet laten liggen eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Vorig jaar was me prima bevallen, maar sla dit jaar over.
Dag erop Tekno Illegale @ Strijp:S :D


En zo alsnog een ticket gehaald hahaha... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main:
20:00 - 21:00 - Agonizer vs Untainted
21:00 - 22:00 - Amada
22:00 - 23:00 - Future
23:00 - 00:00 - Synapse
00:00 - 01:00 - Ruffneck
01:00 - 02:00 - Nosferatu
02:00 - 03:00 - Lunatic vs Miss Hysteria
03:00 - 04:00 - Ophidian
Hosted by: MC Sonik

Atrium (BPM Black Talents)
21:00 - 22:00 - Roguish
22:00 - 23:00 - Dstrbr
23:00 - 00:00 - The Atheist
00:00 - 01:00 - Adam Damage vs Cuntface
01:00 - 02:00 - Amisha vs She Loba
02:00 - 03;00 - Ravekiller
03:00 - 04:00 - The Silentist

Noize
22:00 - 23:00 - Drift
23:00 - 00:30 - Draidy
00:30 - 02:00 - Enzyme X
02:00 - 03:00 - Edonyx vs Doctor Terror
03:00 - 04:00 - Hellseeker vs Doctor Terror
Hosted by: MC Ballenbreker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 00:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steven draaide wat mij betreft setje van de avond..

Anderhalf uur alleen maar dikke industrial platen...
Nog steeds respect voor je vinyls! :worship:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten