Heerlijk gedraaid Vincent. Toen je Pull Ya Strings en Struggle For Existence draaide achter elkaar, had ik goede hoop dat net zoals 's middags Psyko en Under Attack nog kwamen, maar helaas. Vond het overigens wel een heerlijke set, Kampen is trots op je

Verder vond ik de sfeer over de hele avond gezien geweldig. Ik heb nog nooit zo'n fijne sfeer meegemaakt in de HMH, zelfs niet op Fusion! En ja, achterin was het wellicht wat minder, heb ik ook later op de avond gemerkt, maar voorin in het midden was het gewoon top. En genoeg ruimte om te stampen, maar dat kwam toch ook doordat de Beatbox de hele tijd volstond.
Als de eerste 3 uur van 2011 bij die van 2010 hoorden, was Qountdown voor mij hét feest van het jaar 2010 geworden. Helaas was het dat net niet door de karige aankleding, slechte lichtshow, het wegvallen het geluid tijdens Wildstylez en de afsluiter van Zatox. Maar ik moet wel zeggen dat ik het rauwe spul niet gemist heb tijdens zijn set en dan ook bepaalde nummers zoals 2012, Under Attack en Feel My Fire. Want wat zette The Pitcher een helden set neer! En ook Crypsis was aardig bezig, alleen lag het tempo iets te laat. Verder ook enorm zonde dat Q op safe heeft gespeeld en na de wanvertoning tijdens de set van Wildstylez het geluid zachter besloot te zetten, want daarvoor was het echt goddelijk. In de Beatbox was het weer ouderwets top!
Parties of the year:
1. Q-Dance Presents: Fusion (9,7)
2. Q-Base (9,5)
3. Qountdown (9,1)
4. Decibel (9)
5. Loudness (8,8)
Dus ja, toch moet ik toegeven dat de Q-Dance feesten dit jaar gewoon top waren geweest. En dat ze dan geniale feesten afwisselen met baggerfeesten (Qlimax), so be it. Ik weet nu gewoon de feesten die ik dit jaar ga bezoeken van Q-Dance.