Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:18 

Hardtraxx Elite

vond het maar een matig feest.
werd door een aantal dj's wel lekker gedraaid ( slim shore, crypsis, the pitcher )
maar vond het toch wat tegenvallen. en vanaf een uur of 3 barste ik van de koppijn dus losgaan ging ook niet echt lekker meer alleen op de echt hele vette nummers zoals innen creativity, chaos, psychedelic trip en psycho :worship:
maar ja daar kon de organistatie ook niet veel aan doen :P
vond het wel heel jammer dat het geluid een aantal keer wegviel en ik dacht dat ze ook wel wat oliebollen zouden uitdelen maar die heb ik ook niet gezien :P

voorderest was het wel heel gezellig met de hardtraxxers thanks guys :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:41 

Donateur

Nadat m'n jas maar half werd gecontrolleerd en mn vest niet eens gevoeld werd:
"Moet je nog in mn pak peuken kijken?"
- "Haha ben je gek, veel plezier en gedraag je!"

Inderdaad erg strakke controle :thumbsup: Beveiliging in de HMH is meestal ook erg relaxt, al deden ze gisteren wel een beetje moeilijk met roken in de zaal af en toe. Wel triest dat ze mensen eruit willen gooien die liggen te slapen in een hoekje, val je daar mensen mee lastig ofzo? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:45 

Bierkoning

Nou bij mij deed ie echt overdreven, was zo'n grote neger :P
maar ik zie er toch niet echt gevaarlijk uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:50 

Hardtraxx Veteran

Ik werd gevraagd of ik drugs, pillen of wapens bij had. Ik antwoordde van niet. Maar stiekem was het wel zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

Bij mij ging hij moeilijk doen over een flessendopje, wilde hij het aan iemand anders vragen zei die nou loop maar door want ik moet snel werken :P
Fouilleren zelf stelde verder niet veel voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:53 

Hardtraxx Elite

maar controle stelde echt helemaal niks voor bij mij, voelde een beetje aan me jas en broekpijpen en dat was het wel keek niet eens naar me spullen die ik in me hand had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:56 

In België maken ze het helemaal bond:

"Mag ik uw fouileren? Want als gij dat niet wilt dan doe ik dat niet hé." :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:04 

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:
Net vernomen dat m'n licht bij de kaart controle aan het werk was. Leuke verhalen gehoord ^^.

zoals dat ze de magnesium/vitamine pillen van chukkels weggooide ? :/

Hoe zag ze d'r uit :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:06 

PNXRMX schreef:
Ik werd gevraagd of ik drugs, pillen of wapens bij had. Ik antwoordde van niet. Maar stiekem was het wel zo :P

haha :P
bij mij vroeg die kerel ook wat er allemaal in me zakjes en hoesjes enzo zat: oordoppen, portomonnee, ipod, hij keek er eigenlijk niet eens naar xd verder alleen maar aan me jaszakken gevoeld, en kwam ie iets tegen, en deed ie niks xd ik kijken wat et was :P waren et fietssleutels fzo :P oof kauwgom :P [hij keek wel een beetje raar bij mijn blauwe kauwgom btw xd]

@stefan: wit. volges mij , gewoon standaard capsule formaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:17 

Hardtraxx Elite

Er werd in al mijn zakken gevoeld, mijn lichaam werd helemaal gefouilleerd. Mijn tas is compleet leeggehaald, m'n extra paar schoenen voor na het feest werden grondig gecontroleerd. Mijn deo-bus is afgepakt maar gelukkig heeft ie mijn 2 flessendopjes in mn tas laten zitten! :) (Ik stond trouwens helemaal links, andere mensen die ergens anders stonden konden zo doorlopen..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:23 

Hardtraxxer

BTW: weet iemand hoe of welke track wildstylez draaide na underground tacticz, hij had op twitter over een remix, geloof dat die het was, maar geen naam ofzo bekend :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:26 

Bierkoning

aftellen naar 2011 :loving:
ik krijg hier de tranen van in me ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

Volgend jaar ga ik men jaar ook afsluiten op een feest, heb ik bij deze besloten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 22:03 

Hardtraxx Elite

Piaaa schreef:
Volgend jaar ga ik men jaar ook afsluiten op een feest, heb ik bij deze besloten!

Heb ik ook als goede voornemen meegepikt voor 2011. Volgend jaar oudejaar in Amsterdam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:

+1

Heb eerlijk gezegd wel een beetje het gevoel dat ik niet veel heb gemist. Iedereen is er wel enthousiast over maar niet heel erg zeg maar. Vind de stage en de lasers op de filmpjes ook wel tegen vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Vond het maar een magertjes feest, ondanks dat ik er fysiek en psychisch (met hulp die redelijk goed ging dit keer:D) top bijliep de hele avond :(

De opbouw over de hele avond was dramatisch, met als dieptepunt de afsluiter van Zatox :x

Vond de aankleding makkelijk, maar het zag er wel vet uit :) En die laser die van achteren op die bollen 'scheen' was echt vet :o

Rampzalig wat er bij Wildstylez gebeurde, het grafpubliek dat geen enkele aanstalte maakte om t een beetje voor hem goed te maken en Q-dance die m dan om 4 uur precies gewoon laat stoppen ipv het goed te maken voor hem, om om 5 voor 7 de muziek uit te doen...

Nee, voor mij geen Q-dance feesten meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 22:27 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:

:huh: Is dat niet een beetje overdreven Auke? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Inno schreef:

Nee, vind ik niet eigenlijk.

Vond In Qontrol, Defqon, Qlimax en Qountdown allemaal tegenvallen, zowel qua sfeer als organisatorisch... terwijl ik me op kleinere feesten en b2s-feesten geweldig vermaakt heb.
Ik kom nooit thuis van een Q-dance feest met het gevoel dat het m'n geld waard was.

En ik was dit keer zo blij als wat van de rotzooi, tot een uur of 6 aan toe, en toch vond ik het tegenvallen.

Misschien kwam het ook een beetje door het volgende:
Paar dronkenlappen vonden het leuk om m'n hoed af te pakken en er aan te blijven trekken... die's nu kapot en m'n vingers doen nog steeds zeer van het touwtje dat ze afknelde. Ik kreeg wel even een dipje daardoor. Altijd beveiliging in de zaal, maar als je ze nodig hebt zijn ze nergens te bekennen
Echt een hoop rotte appels tussen het publiek dit keer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 22:51 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Mike-O schreef:
Inno schreef:

Nee, vind ik niet eigenlijk.

Vond In Qontrol, Defqon, Qlimax en Qountdown allemaal tegenvallen, zowel qua sfeer als organisatorisch... terwijl ik me op kleinere feesten en b2s-feesten geweldig vermaakt heb.
Ik kom nooit thuis van een Q-dance feest met het gevoel dat het m'n geld waard was.

En ik was dit keer zo blij als wat van de rotzooi, tot een uur of 6 aan toe, en toch vond ik het tegenvallen.

Misschien kwam het ook een beetje door het volgende:
Paar dronkenlappen vonden het leuk om m'n hoed af te pakken en er aan te blijven trekken... die's nu kapot en m'n vingers doen nog steeds zeer van het touwtje dat ze afknelde. Ik kreeg wel even een dipje daardoor. Altijd beveiliging in de zaal, maar als je ze nodig hebt zijn ze nergens te bekennen
Echt een hoop rotte appels tussen het publiek dit keer :(

Moet je ook linksvoor gaan staan, alleen maar mensen die voor de muziek komen. Waar ik je gelijk geef is dat Q dit jaar wel wat magertjes is geweest, in qontrol was ook een fouten festijn bij frontliner en crypsis, defqon mainstage was echt bizar cheap. Fusion was het geluid ronduit slecht. alleen q-base en qlimax was goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 23:09 

Donateur

Goed geluid, goeie sets, en hele goeie sfeer over bijna heel de avond maakt een feest voor mij al helemaal goed. De rest is dan eigenlijk alleen maar bijzaak.

Feest was wel een van de betere Q's, net onder Dominator en Fusion maar wat mij betreft ver boven de rest. InQontrol dit jaar kwam er nog enigzins bij in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

Bezemsteel schreef:
BTW: weet iemand hoe of welke track wildstylez draaide na underground tacticz, hij had op twitter over een remix, geloof dat die het was, maar geen naam ofzo bekend :/

K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Wildstylez Remix) als t goed is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 23:40 

Hardtraxxer

Haha, over de controle: wij hadden een rugtas mee, die is geeneens opengemaakt :P

Verder echt jammer wat er bij Wildstylez gebeurde.. hij had er echt zin in zag je in het begin en dan zo een dramatische zooi... minpunt voor de organisatie.. pluspunt voor Joram die toch bleef staan. Dit was overigens juist de set waar ik het meest naar uitkeek.

Misschien dat wij steeds op de verkeerde plek stonden, maar ik vond er een aparte sfeer hangen... veel buitenlanders en het leek net alsof niemand los ging. Verder vond ik het geluid ook niet echt goed. Voor mij was het één van de mindere Q-dance feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 23:52 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Of sommige die op de grond gaan zitten, met de rug naar de dj gekeerd :thumbdown:

Dat heb ik nog nooit gezien, was dit op Qountdown het geval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 02:22 

Artiest

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
heb me heerlijk vermaakt
alleen gaak nooit meer zo vroeg naar een party want k had het om 4uur allemaal wel weer gesien
lof voor the vision dat ie ze setje afsloot met onze mash-up :thumbsup:

respect voor die mash-up :worship: beukte lekker door

alleen een btje jammer dat juist de outro werd weggelaten xD
dat had m het hardst geknalt :D

helaas moest ik stoppen.. tijd ging zo snel.. maar ga de mashup zeker vaker draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 03:08 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk gedraaid Vincent. Toen je Pull Ya Strings en Struggle For Existence draaide achter elkaar, had ik goede hoop dat net zoals 's middags Psyko en Under Attack nog kwamen, maar helaas. Vond het overigens wel een heerlijke set, Kampen is trots op je ;)

Verder vond ik de sfeer over de hele avond gezien geweldig. Ik heb nog nooit zo'n fijne sfeer meegemaakt in de HMH, zelfs niet op Fusion! En ja, achterin was het wellicht wat minder, heb ik ook later op de avond gemerkt, maar voorin in het midden was het gewoon top. En genoeg ruimte om te stampen, maar dat kwam toch ook doordat de Beatbox de hele tijd volstond.

Als de eerste 3 uur van 2011 bij die van 2010 hoorden, was Qountdown voor mij hét feest van het jaar 2010 geworden. Helaas was het dat net niet door de karige aankleding, slechte lichtshow, het wegvallen het geluid tijdens Wildstylez en de afsluiter van Zatox. Maar ik moet wel zeggen dat ik het rauwe spul niet gemist heb tijdens zijn set en dan ook bepaalde nummers zoals 2012, Under Attack en Feel My Fire. Want wat zette The Pitcher een helden set neer! En ook Crypsis was aardig bezig, alleen lag het tempo iets te laat. Verder ook enorm zonde dat Q op safe heeft gespeeld en na de wanvertoning tijdens de set van Wildstylez het geluid zachter besloot te zetten, want daarvoor was het echt goddelijk. In de Beatbox was het weer ouderwets top!

Parties of the year:

1. Q-Dance Presents: Fusion (9,7)
2. Q-Base (9,5)
3. Qountdown (9,1)
4. Decibel (9)
5. Loudness (8,8)

Dus ja, toch moet ik toegeven dat de Q-Dance feesten dit jaar gewoon top waren geweest. En dat ze dan geniale feesten afwisselen met baggerfeesten (Qlimax), so be it. Ik weet nu gewoon de feesten die ik dit jaar ga bezoeken van Q-Dance.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten