Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:46 

Hardtraxx Elite

Vond trouwens Slim Shore echt superdik draaien, paar oude italiaanse nummers.. ben toch de afsluiting van het jaar vanaf het balkon gaan kijken maar was een lastig moment.
Probleem met de mixer was al in de set van noisecontrollers, erg jammer inderdaad dat het zo liep maar zoiets kan Q ook niets aan doen :)
Al met al een lekker feest met goede sfeer zoals het hoort te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:46 

Hardtraxxer

Ach die MMA remix was het enige minpuntje, miss dat HHZ en WS stuck in your head ook niet zo sterk was. Ik vind dat de man gewoon een groot applaus verdient door daar te blijven staan. je kon aan alles zien dat hij echt heel erg baalde, en die mensen van de Techniek hadden gewoon sneller moeten werken..

Toch draaide de beste man een heel dik nummer, was niet die NC remix van barbara streisand, maar wat anders.. Klonk iig erg dik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:47 

Donateur

Pommer schreef:
roberttt schreef:
inderdaad, maar vooral toen ie het weer deed.

Beginnen met MMA House remix. :thumbdown: doe er dan een lekkere knaller op

Ik vond die remix van Barbra Strisand wel vet van Noisecontrollers :D

Haha die was gruwelijk dik en lomp :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Het valt me wel op dat het niet de eerste keer is dit jaar dat Q-Dance problemen heeft met CD-spelers of mixers. op In Qontrol ging het bij Frontliner ook mis toch? En volgens mij herinner ik me nog een paar keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:01 

Donateur

Er gaat op elk feest wel eens wat mis, maar dat is altijd binnen een paar minuten verholpen. En niet pas na 3 kwartier :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:01 

Donateur

Khadber schreef:
Het valt me wel op dat het niet de eerste keer is dit jaar dat Q-Dance problemen heeft met CD-spelers of mixers. op In Qontrol ging het bij Frontliner ook mis toch? En volgens mij herinner ik me nog een paar keer.

klopt, bij Q-dance present Fusion ging het volgens mij ook al mis. Weet niet zeker meer.

Maar wel heel jammer dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:04 

Khadber schreef:

idd
maar Frontliner heeft volgens mij al wel vaker problemen mee gehad...
b2s heeft dat dan weer nooit volges mij :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:

idd
maar Frontliner heeft volgens mij al wel vaker problemen mee gehad...
b2s heeft dat dan weer nooit volges mij :whistle:

Wel op Decibel toch?

Kan me ook herinneren dat het op The Qontinent even misging, maar dat lag aan het regenafdakje en een mixer en water is nou eenmaal geen beste combi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:18 

Donateur

dat was toen tijdens de set van coone, toen viel de muziek ook vaak uit.

Maar vanavond leek het wel of er geen oplossing voor was :S duurde allemaal veels te lang, en dan die mc. die niet wist wat ie moest ook vervelend.

En dan het allerergste, Welke mongool gooide er bier naar wildstylez :thumbdown: :thumbdown: dat vond ik wel zo triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:21 

Bierkoning

roberttt schreef:

Maar vanavond leek het wel of er geen oplossing voor was :S duurde allemaal veels te lang, en dan die mc. die niet wist wat ie moest ook vervelend.

En dan het allerergste, Welke mongool gooide er bier naar wildstylez :thumbdown: :thumbdown: dat vond ik wel zo triest

Volgens mij gooide die bier naar die neger :P (hoe heet ie ook weer, melvin?)

en zag ik et nou goed, ging die MC Flow op et podium staan wat dingen roepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:22 

Donateur

Pommer schreef:
roberttt schreef:

Volgens mij gooide die bier naar die neger :P (hoe heet ie ook weer, melvin?)

en zag ik et nou goed, ging die MC Flow op et podium staan wat dingen roepen?

Nee, die neger was toen niet op het podium, en het bier kwam naast de cd speler terecht. Te triest

En ja die neger :P was wel grappig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:34 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

En ook boe roepen, hij kan er niks aan doen, Q-dance had zn zaakjes beter voor elkaar moeten hebben .. Toen wildstylez vroeg of er nog verzoekjes waren heb ik nog even geschreeuwd om push that feeling, maar helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:37 

Bierkoning

haha jah ik riep ook nog keihard: REVENGE!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:43 

Hardtraxx Veteran

Ik riep Trespassing :P

Heeft ie denk ik niet xd

Maar goed... wat ik dus idd vergeten was, dikke :thumbsup: voor die Born Slippy + 160 BPM track actie. ECHT lekker om een set mee te openen. Magtie wel vaker doen van mij, wordt toch niet oud :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

wel een nieuw record neergezet
om me drank budget (100 euries) na een halfuur al te zien slinke tot de helft xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:54 

Bierkoning

The Anim0l schreef:
om me drank budget (100 euries) na een halfuur al te zien slinke tot de helft xD

Haha ik heb daar gister maar 40euro ofzo opgemaakt, ik moes focking vaak pissen dus dan vulde ik gelijk me flesje ff, en voor de rest bijna alleen maar bier & raketjes gehaald :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:00 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
The Anim0l schreef:

Haha ik heb daar gister maar 40euro ofzo opgemaakt, ik moes focking vaak pissen dus dan vulde ik gelijk me flesje ff, en voor de rest bijna alleen maar bier & raketjes gehaald :P

haha ja die raketjes doen t altijd wel goed op t einde van zo'n feest:P
kwam ook een gozer tegen die dextro gaf dat helpt ook wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:00 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Op Fusion Of Dance gooide er al iemand bier naar The Prophet, echt zo kansloos dat je dat doet.
Gelijk eruit zetten zulke malloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:01 

Donateur

Ja kan daar echt slecht over, erger me mateloos aan die lui.

Of sommige die op de grond gaan zitten, met de rug naar de dj gekeerd :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Sowieso zitten in de zaal :thumbdown:
Loop dan maar ff naar de gang of tribune :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:09 

Net vernomen dat m'n licht bij de kaart controle aan het werk was. Leuke verhalen gehoord ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:10 

stefaneke schreef:
Net vernomen dat m'n licht bij de kaart controle aan het werk was. Leuke verhalen gehoord ^^.

zoals dat ze de magnesium/vitamine pillen van chukkels weggooide ? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:14 

Bierkoning

Ik werd wel heel erg strak gefouilleerd trouwens :oh:
helemaal in de flappen van me schoenen enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik werd wel heel erg strak gefouilleerd trouwens :oh:
helemaal in de flappen van me schoenen enzo

ik de laatste tijd gelukkig niet meer
normaal was k altijd degene dat als we met 4/5 man naar een party ginge de enige die echt geruime gefouilleerd werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:17 

Hardtraxx Veteran

Bij mij voelden ze zelfs bij m'n ballen, een vrouwelijke fouilleeragente nog wel. Ze had alleen geen succes :P

En ja, ik had 14 magnesiumpillen mee. In m'n tas laten zitten, was ze helemaal vergeten. Maar ze mochten niet mee naar binnen, zelfs niet toen ik zei dat ze voor de day-after waren :(
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten