Ik ben het zo'n beetje in alles met je eens Chukkels, ik vind ook dat sommigen wel erg kritisch zijn op QD, wat denk ik vooral door het "Wildstylez-Incident" kwam.
Ik moet ook zeggen dat ik (behalve Feestfabriek) nog nooit zo'n goeie sfeer heb gezien op een feestje, echt iedereen was vrolijk en kheb gewoon niemand ontmoet die me niet aansprak ofzo, echt top dus!
tjah alleen werd het natuurlijk na WS wel een stuk minder, maar dat begrijp ik volkomen.
Ondanks dat werd er vanaf 4 uur gewoon weer goed los gegaan in het midden vd zaal(onder Q-logo)
en de sfeer met naarmate de tijd vorderde gewoon weer heel erg goed
Over Q-dance in het algemeen dit jaar:
dit was zeg maar m'n eerste "partyjaar" dus ik kan niet goed zeggen hoe het hiervoor was
maar kheb me bij IQ gewoon erggoed vermaakt, Feestfabriek was geweldig vond ik, Mystery Land was een prachtig decor dus ze hebben daar echt wel hun best op gedaan.
En zeg nou zelf, het is toch geweldig dat Q-dance een feest organiseert als Fusion, waar voornamelijk 'raw" liefhebbers op af kwamen, dat werd ook niet echt van Q verwacht volgens mij.
Over Qlimax & Defqon kun je allerlei kritiek hebben, maar je weet dat het een "dagjesmensfeest" is, dus dan moet je er ook niet heen gaan als je daar niet tegen kan.
Het Q-dance jaar is voor mij waardig afgesloten, met voor mij denk ik m'n beste feestje tot nu toe (ondanks gekloot tijdens WS, dat zegt ook veel).
ook maar ff een jaar top 5 dan

:
1. Qountdown
2. Hard Bass
3/4. Feestfabriek
3/4. Q-Dance prs Fusion TNL
5. In Qontrol/Qlimax