Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 05:17 

Bierkoning

Ik ben het zo'n beetje in alles met je eens Chukkels, ik vind ook dat sommigen wel erg kritisch zijn op QD, wat denk ik vooral door het "Wildstylez-Incident" kwam.
Ik moet ook zeggen dat ik (behalve Feestfabriek) nog nooit zo'n goeie sfeer heb gezien op een feestje, echt iedereen was vrolijk en kheb gewoon niemand ontmoet die me niet aansprak ofzo, echt top dus!
tjah alleen werd het natuurlijk na WS wel een stuk minder, maar dat begrijp ik volkomen.
Ondanks dat werd er vanaf 4 uur gewoon weer goed los gegaan in het midden vd zaal(onder Q-logo)
en de sfeer met naarmate de tijd vorderde gewoon weer heel erg goed

Over Q-dance in het algemeen dit jaar:
dit was zeg maar m'n eerste "partyjaar" dus ik kan niet goed zeggen hoe het hiervoor was
maar kheb me bij IQ gewoon erggoed vermaakt, Feestfabriek was geweldig vond ik, Mystery Land was een prachtig decor dus ze hebben daar echt wel hun best op gedaan.
En zeg nou zelf, het is toch geweldig dat Q-dance een feest organiseert als Fusion, waar voornamelijk 'raw" liefhebbers op af kwamen, dat werd ook niet echt van Q verwacht volgens mij.
Over Qlimax & Defqon kun je allerlei kritiek hebben, maar je weet dat het een "dagjesmensfeest" is, dus dan moet je er ook niet heen gaan als je daar niet tegen kan.
Het Q-dance jaar is voor mij waardig afgesloten, met voor mij denk ik m'n beste feestje tot nu toe (ondanks gekloot tijdens WS, dat zegt ook veel).

ook maar ff een jaar top 5 dan :P :
1. Qountdown
2. Hard Bass
3/4. Feestfabriek
3/4. Q-Dance prs Fusion TNL
5. In Qontrol/Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:17 

Donateur

Citaat:
Over Qlimax & Defqon kun je allerlei kritiek hebben, maar je weet dat het een "dagjesmensfeest" is, dus dan moet je er ook niet heen gaan als je daar niet tegen kan.

Daarom, en die in de HMH zijn gewoon altijd top door de goede sfeer en heerlijk geluid. Niet te moeilijk qua opzet, maar gewoon prima in orde allemaal.

Ik hoop wel dat ze bij Q wat meer moeite gaan steken in decoratie, licht en dergelijke, daar hebben ze dit jaar wel een paar steekjes laten vallen bij alle feesten waar ik ben geweest. Ook het licht in de HMH was 3 keer een aanfluiting (Houseqlassics was op zich nog wel oké), terwijl het de voorgaande jaren op alle filmpjes enzo te zien stukken beter geregeld was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:27 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Citaat:

Daarom, en die in de HMH zijn gewoon altijd top door de goede sfeer en heerlijk geluid. Niet te moeilijk qua opzet, maar gewoon prima in orde allemaal.

Ik hoop wel dat ze bij Q wat meer moeite gaan steken in decoratie, licht en dergelijke, daar hebben ze dit jaar wel een paar steekjes laten vallen bij alle feesten waar ik ben geweest. Ook het licht in de HMH was 3 keer een aanfluiting (Houseqlassics was op zich nog wel oké), terwijl het de voorgaande jaren op alle filmpjes enzo te zien stukken beter geregeld was.

Het viel mij ook al op. Mijn eerste keer HMH (Qountdown 2008/2009) was een stuk meer gedecoreerd voor mijn gevoel dan die van het jaar erop. En nu lijkt het weer minder te worden.

Zou kunnen doordat het oudjaar is en er dus veel spullen verhuurd worden door die organisaties, maar anders is het toch wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:22 

Hardtraxx Elite

man van de nacht was voor mij toch wel slim shore :worship:
wat een platen draaide die; psychedelic trip, under attack, musical analysis, scary noises, chemical,awake, innocent en nog zijn eigen platen waaronder this is who we are die ik onverwachts toch heel vet vond :innocent:

enige minpuntje was wel dat hij release me draaide :thumbdown: intro/outro zijn lekker maar de break/climax is om te janken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Tracklist The Vision:
01. The Vision - Superstring 2010 (feat MC DL)
02. D-Block & S-te-Fan - War Coz I'm Hard (2010 DJ Tool)
03. Psyko Punkz - Pull Your Strings (2010 Remix)
04. Bass Modulators - Music Is My Life
05. The Vision - Hit The Dirt (feat MC DL)
06. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
07. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
08. Axe & The Anim0l - Frozen Magic In Pure Darkness

edit: Tracklist Frequencerz:
1. Tommorow and Beyond QD edit
2. Frequencerz - Driver
3. Zany & BH - Bang the Bass
4. Frequencerz - Dreamer
5. Frequencerz - TBA
6. Frequencerz - Phaser
7. B-Front - Inner Creativity
8. Frequencerz - X-Pand
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

Wat een lijst! :worship:

Dit is gewoon een heerlijk openingssetje voor Hardstyle, ik kwam meteen in de vibe. Superstring en Hit The Dirt zijn live HARD! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

Zou kunnen doordat het oudjaar is en er dus veel spullen verhuurd worden door die organisaties, maar anders is het toch wel jammer.[/quote]

Gewoon eerder reserveren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:53 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Zou kunnen doordat het oudjaar is en er dus veel spullen verhuurd worden door die organisaties, maar anders is het toch wel jammer.

Gewoon eerder reserveren?[/quote]
Zou kunnen. Kan ook liggen aan het feit dat ze maar 1 middag op hebben kunnen bouwen. De dag ervoor was nog steeds auditie van The Voice of Holland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:39 

Donateur

Die lijst van Frequencerz :drool: Wat een heerlijk opzwepend setje was dat! Hopelijk gaan ze zo door en gaan we daar nog veel van horen dit jaar. Ben er eigenlijk wel van overtuigd na dit optreden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:01 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Die lijst van Frequencerz :drool: Wat een heerlijk opzwepend setje was dat! Hopelijk gaan ze zo door en gaan we daar nog veel van horen dit jaar. Ben er eigenlijk wel van overtuigd na dit optreden :)

Kvond ze ook erg lekker draaien idd, eigenlijk iedereen wel in die showcase op NitrouZ na
die zat er ook een paar keer gewoon naast dacht ik
en was nr5 niet Feelings?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:07 

Hardtraxx Veteran

Was er niet bij bij Freqz omdat ik per se Slim Shore wou zien en de laatste tijd wel een aantal Freqz setjes heb meegemaakt (Twisted, Quake Dance en nog 1 dacht ik). Altijd hartstikke prima bij die gasten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:08 

Hardtraxxer

De beveiliging was op drugshunt, niet normaal gewoon.. Bij de WC's kwamen continue 5 man beveiliging binnen om gebruikers te overvallen.. ook werden WC-hokjes van buitenaf opengemaakt door de beveiliging. pure privacyschending.. Er waren ook mensen die gewoon moesten kakken in zo'n hok. (ja het waren er niet veel maar toch:p) abnormaal vind ik het wel.. totaal geen privacy in de WC's dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:18 

Donateur

Ze hadden ook een speciale camera ofzo.
Was echt een drugs hunt, maatje van me was er nog uit getrapt, om 1 gram pep >.< om 10 uur al.. En pas om 5 uur kon ie weer na binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:
De beveiliging was op drugshunt, niet normaal gewoon.. Bij de WC's kwamen continue 5 man beveiliging binnen om gebruikers te overvallen.. ook werden WC-hokjes van buitenaf opengemaakt door de beveiliging. pure privacyschending.. Er waren ook mensen die gewoon moesten kakken in zo'n hok. (ja het waren er niet veel maar toch:p) abnormaal vind ik het wel.. totaal geen privacy in de WC's dus..

Ik zou echt pist worden als ik op de WC zit en er staat opeens zon gast voor me
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:26 

Bierkoning

Jah er was sws overal vollop veel beveiliging, elke keer als ik wat nam moes ik weer om me heen kijken of er niet zo'n vent in de buurt stond :P
en wat ik al zei, bij binnenkomst werd ik ook vollop erg gefouilleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:27 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Jah er was sws overal vollop veel beveiliging, elke keer als ik wat nam moes ik weer om me heen kijken of er niet zo'n vent in de buurt stond :P

Stelde bij mij dus echt geen reet voor. Die gast voelt een keer over broek en in me binnenzakken. Dat was het dan. Van heel die 'drugshunt' ook niets meegekregen daarbinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:28 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Ze hadden ook een speciale camera ofzo.
Was echt een drugs hunt, maatje van me was er nog uit getrapt, om 1 gram pep >.< om 10 uur al.. En pas om 5 uur kon ie weer na binnen

heeft die mazzel dat die weer naar binnen mocht.. ken ook iemand die niet meer naar binnen mocht na 2.45 gepakt te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:29 

Hardtraxxer

styl0w schreef:
Pommer schreef:

Stelde bij mij dus echt geen reet voor. Die gast voelt een keer over broek en in me binnenzakken. Dat was het dan. Van heel die 'drugshunt' ook niets meegekregen daarbinnen.

in de wc's wel.. bij binnenkomst niet.. zag zelfs iemand met een halve liter bier binnen komen. Controle van niks dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:36 

Wat een feest +1, overigens geen livesets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

pimm schreef:

Wie luistert er nou naar de stream op oudjaarsavond ;). Word denk ik later uitgezonden, net als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
pimm schreef:

Wie luistert er nou naar de stream op oudjaarsavond ;). Word denk ik later uitgezonden, net als vorig jaar.

petre_hs denk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:48 

Donateur

Geen last gehad van de beveiliging, wel aan het begin van de avond 2 keer zien patrouilleren aan de achterkant van de zaal om mensen hun sigaretjes uit te laten maken.

Zoals ik al zei, ik vind de beveiligers daar erg relaxt dus mij zal je er niet zo snel over horen klagen. Sowieso qua security een dikke prima dit jaar op alle feesten van Q-dance en B2S.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Geen last gehad van de beveiliging, wel aan het begin van de avond 2 keer zien patrouilleren aan de achterkant van de zaal om mensen hun sigaretjes uit te laten maken.

Zoals ik al zei, ik vind de beveiligers daar erg relaxt dus mij zal je er niet zo snel over horen klagen. Sowieso qua security een dikke prima dit jaar op alle feesten van Q-dance en B2S.

Je moet voortaan echt minder lang doen over pillen pakken man, werd helemaal panisch toen je echt een minuut of 2 met dat zakje zat te frommelen :P Had je eindelijk je pilletje, moest het halfje er weer terug in, en had je ook helemaal geen haast om t zakje weer in je broekzak te stoppen ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:54 

Donateur

Haha das mijn zorg toch :P . Zeker later op de avond gaat het niet meer zo snel allemaal :whistle:
Doe er wel vaker zo lang over, ik kijk vooraf altijd 3 keer om me heen of er wat aan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:00 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Haha das mijn zorg toch :P . Zeker later op de avond gaat het niet meer zo snel allemaal :whistle:
Doe er wel vaker zo lang over, ik kijk vooraf altijd 3 keer om me heen of er wat aan komt.

Haha ik ook altijd, en dan zit ik weer te kutten met de folie ofzo, of het breken lukt ff niet, duurt altijd wel ff :P
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten