Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 15:44 

Donateur

heb uit betrouwbare bron gehoord, dat alle eendjes zwemmen in het water om 12 uur wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 16:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
heb uit betrouwbare bron gehoord, dat alle eendjes zwemmen in het water om 12 uur wordt gedraaid.

Ben je mooi klaar mee al lijkt het me wel hilarisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 18:32 

Bierkoning

OVER 3 UURTJES RICHTING A'DAM!!!!!!!!!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 18:36 

Donateur

roberttt schreef:

Kick :worship: Mijn favo nummer all time!

Tot vanavond gekkies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 19:04 

Hardtraxx Veteran

Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 19:07 

Hardtraxx Veteran

Zo vertrekken :D nog 2 uurtjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 10:27 

Bierkoning

Zo net terug uit Adam... was me het nachtje wel zeg :D
heb echt intents genoten van 22:00 tot 03:00 (2011 ingeluid met Stardust :loving: ), maar wtf gebeurde er toen allemaal met het geluid :/
m'n goeie humeur werd toch wel een stuk minder, maar gelukkig bracht Crypsis die weer terug, wat een set :worship:
Freq's , Waverider, The Pitcher & NC gingen ook lekker
en ben ook nog op me bek gepakt door een zwitsers wijf omdat ik dr de weg wees naar de wc's xd
en dan natuurlijk voor het eerst naar een meeting gegaan, heb een paar HT'ers ontmoet, en ik zal dr ongetwijefld ook wel een paar gemist hebben of vergeten zijn,
kwas redelijk vdk de hele nacht :P
al met al alleen maar pluspunten, op dat ene faalmoment na, en dat het geluid evengoed niet altijd evengoed was
zo nu ff Phineas & Ferb kijken en dan douche en tukkie doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 11:01 

Donateur

Helden van de avond: Balistic, Bountyhunter en Noisecontrollers :worship: Met maar 2 echt mindere acts op deze avond kwamen we goed weg. UIteraard binnenkort nog een uitgebreider verslag, nu eerst maar rustig de oogjes toe doen en wat slaap pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 11:02 

Hardtraxx Veteran

Wat een feest :woot:
Op de problemen tijdens Wildstylez z'n set na was het echt geweldig. Er was een mixer kapot ofzo, en Wildstylez heeft de helft van z'n set gewoon losse nummers moeten draaien :S Mocht ook niet langer door toen het gemaakt was ofzo, echt erg lelijk.

MAAR... Slim Shore en The Pitcher :worship: Wat een sets! Slim Shore begon heerlijk met een hoop early and gooide er eigenlijk net op tijd King of the Stage in. Daarna Innocent en een hoop ander beukwerk afgewisseld met af en toe een zachter nummertje. Vond t zo goed gaan dat ik maar besloten had om de jaarwisseling boven bij Slimmy mee te maken omdat hij toch eigenlijk wel zeker af ging sluiten met Syren (de edit dan). Daarvoor ook nog ff Scary Noises en Under Attack doorheen gejast... echt wel een waardige afsluiter voor 2010 :thumbsup:

The Pitcher was ook lekker beuken van begin tot einde. Paar nieuwe tracks geloof ik, plus nog Syren Edit, Dominator Rmx, La Nuit Noire, Burn It, Noctus Noa, Inner Creativity, Cherish, Smack en nog een hoop meer lekkers.

Op andere sets ook gewoon geweldig vermaakt, op Wildstylez na waar het een beetje moeilijk was om in te komen na al dat gekut met die mixer, en Zatox, die as usual wat eentonig draaide en vooral eigen spul liet horen. Paar nieuwe tracks die wel vet klonken (die hoover/Dominator synth track onder andere :) ), maar t was toch veel te veel van hetzelfde. Pluspuntje wel dattie Psycho draaide :thumbsup:

Ook superveel nieuwe HT'ers ontmoet of beter leren kennen :) Was echt gezellig gasten! :D

EDIT: Oja PP was beetje kut, maar dat was maar half uurtje gelukkig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 11:07 

Donateur

Was leuk feestje, verslag komt vanmiddag wel. Nu eerst slapen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 15:33 

Bierkoning

Ik zie geen Crypsis vermeldingen?
Die was voor mij echt de held vd avond samen met NC, Waverider & Freq's gingen ook erg lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 16:02 

Hardtraxx Addict

Ik vond crypsis maar op zn gemak draaien, misschien dat die dit meegekregen heeft van Q uit, maar ik ben wat meer tempo in zn sets gewend!

Spijtig dat de apparatuur het bij Wildstylez op gaf, wel aantal leuke tracks gedraaid. Sfeer kelderde na deze momenten ook aardig.

Zatox was wel, maar niets aparts! Enige nummer van andere DJ was Psycho en die beukte hard. Verder volgens mij alleen maar eigen werk gehoord. Had op het eind verwacht dat de BPM wat opgeschroefd zou worden, maar viel me tegen.

Geluid was op het begin van de avond echt gruwelijk! Weer als vanouds in de HMH.

Al met al leuke party gehad! Lekker het nieuwe jaar in knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 16:15 

Bierkoning

Het tempo lag sws niet echt hoog de hele avond had ik het gevoel, maar Crpysis draaide ook gewoon energieke platen als Chaos, Lets Get Dirty, Strike, Nackt, Furious, The Demand enz.
en over de sfeer: tot aan 3 uur was ie echt ge-wel-dig, heb alleen maar aardige mensen ontmoet, nog een lange tijd met 2 amerikanen staan beuken :D
alleen door dat gekloot met het geluid werd het wel weer een stukje minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 16:18 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Het tempo lag sws niet echt hoog de hele avond had ik het gevoel, maar Crpysis draaide ook gewoon energieke platen als Chaos, Lets Get Dirty, Strike, Nackt, Furious, The Demand enz.
en over de sfeer: tot aan 3 uur was ie echt ge-wel-dig, heb alleen maar aardige mensen ontmoet, nog een lange tijd met 2 amerikanen staan beuken :D
alleen door dat gekloot met het geluid werd het wel weer een stukje minder

Klopt, heb ook wel leuke platen gehoord! Maar hij draaide maar op zn gemak. Zo stond ie ook achter de decks.. lekker ontspannen. Ben ik niet gewend van die gast.

Tempo had over de hele avond wel hoger mogen liggen, maar ach! heb me vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

Crypsis moet er natuurlijk ook gewoon voor zorgen dat z'n set aansluit op de rest van de programmering. Om nou ineens na Wildstylez vol gas te geven is ook weer overdreven. Is ook weer lullig voor The Pitcher ook nog :P
Eigenlijk in mn verslagje niks over Crypsis gezegd omdat hij altijd wel ongeveer zo lekker draait. Hoor nooit echt een slechte set van m, en hoewel dit gewoon lekker was, was het ook weer niks uitzonderlijks eigenlijk. Gewoon lekker :)

Iig vet dattie z'n set met Chaos begon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 16:44 

Bierkoning

Tja the pitcher ging anders ook aardig hard met nrs als Psychedelic Trip, Bang The Bass, Noctus Noa enzovoorts ;)
khad liever de volgorde Zatox, The Pitcher, Crypsis gehad maarja, zo was het ook best :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Tering als ik zo lees welke tracks er werden gedraait. :drool: En ik zit daar maar thuis. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 17:02 

Bierkoning

Nando schreef:
Tering als ik zo lees welke tracks er werden gedraait. :drool: En ik zit daar maar thuis. :mad:

Had ik Psycho & D.O.N.K.E.Y. al vermeld? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nando schreef:

Had ik Psycho al vermeld? :$

Ja, had ik ook al gelezen. :cry: Het is echt mijn droom om die ooit nog mee te maken, haha.
Beter draait Zatox 'm op XQ, of Team Yellow op Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 17:07 

Bierkoning

jah kvin em thuis niet eens zo heel geweldig, maar om em in de HMH te horen met wat snoepjes op, heeeerlijk :drool:
Maar wie weer bij Hardbass ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

D.O.N.K.E.Y. ook nog. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 17:18 

Dus Stardust om 00.00 uur? Vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 17:18 

Donateur

benje niet mee na de wc gegaan met die chick pommer om het ff af te werken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 17:21 

Donateur

Almighty schreef:

12 uur moment vond ik maar slecht :huh:

Het was zo

Eerste alle aftermovies van de Q feesten ( of gedeeltes ervan ) Toen ineens
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 happy new year, en toen kregen we stardust en daarna de noisecontrollers. meende ik .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 17:22 

Bierkoning

Dj C-Mind schreef:
benje niet mee na de wc gegaan met die chick pommer om het ff af te werken :whistle:

Haha ook al zou ik het graag doen, ik was daar niet echt meer toe in staat :lol:

Almighty schreef:

Jah was echt een heerlijk kippenvel moment, en daarna alle mensen gelukkig nieuwjaar wensen & knuffelen, geweldig :loving:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten