Ik kan nou al niet meer wachten!wrote:nog 47 uur
Lang geleden dat ik zo naar een feest uit heb gekeken.
Ik kan nou al niet meer wachten!wrote:nog 47 uur
Ik ben sinds gister verkouden en begin me een beetje slap te voelen op dit moment.wrote:Ik ook! Ben net hersteld van mijn griep en de vekoudheid is denk ik morgen wegen anders vrijdag wel
Precies op tijd voor Qountdown
dan weer naar lala landwrote:Ik kan nou al niet meer wachten!wrote:nog 47 uur
Lang geleden dat ik zo naar een feest uit heb gekeken.
wrote:Ik heb 5x bij hem gestaan ofzo, alle 5 keren weet ik vrijwel niks meer van ( zwarte gaten )
Dus ben benieuwd, net alsof ik hem voor het eerst zie
Ik herinner me Qlimax ook nog het best en dat was juist het feest waar ik het meest op hadwrote:wrote:Ik heb 5x bij hem gestaan ofzo, alle 5 keren weet ik vrijwel niks meer van ( zwarte gaten )
Dus ben benieuwd, net alsof ik hem voor het eerst zie
Haha, das bij mij precies hetzelfde! 4 keer gezien, maar alleen van Qlimax herinner ik nog wel goed!
Khoop et, Crypsis gaat toch wat harder dan The Pitcher ondanks dat die ook een paar knallers kan draaienwrote:Trouwens, Crypsis zegt in de liveshow dat hij dacht van 5 tot 6 te draaien. Misschien foutje in de TT?
DJ? Zoveel stellen die setjes van hem niet voor hoor, dat mixwerk is ook gewoon. Dat zijn tracks jou aanstaan is iets anderswrote:Zatox van 06:00 uur tot 07:00 uur daar had ik graag bij willen wezennr 1 dj op het moment
Godverdomme alles na de kloteeeeeee , maar zo eerst werkenwrote:Vandaag mogen we weer!
wrote:Over minder dan 24 uur gaan we allemaal heel erg blij zijn en knuffelen en vieren de 1-jarige verjaardag van het jaar twee-duizend-tien
of de geboorte van 2011wrote:Dit wordt toch gewoon de 2011e verjaardag van het jaar 0?
gas met die zooi!wrote:of gewoon alles naar de klote xD