Ik ga ook nog even op Nossie rammen 
Ik ook, als Smack gedraaid iswrote:Ik ga ook nog even op Nossie rammen
Ik ook, als Smack gedraaid iswrote:Ik ga ook nog even op Nossie rammen
Zal wel weer een set worden met alleen eigen producties.wrote:Wel raar, eerst wou iedereen dat Zatox meer in Nederland kwam te draaien, nu staat ie bijna overal en hebben mensen geen zin meer in hem.Ik begrijp het wel maar toch.. Ach hopen dat ie een verrassende set neergooit.
Van nergens naar overal... waarom niet gewoon af en toe op een feest aanwezig?wrote:Wel raar, eerst wou iedereen dat Zatox meer in Nederland kwam te draaien, nu staat ie bijna overal en hebben mensen geen zin meer in hem.Ik begrijp het wel maar toch.. Ach hopen dat ie een verrassende set neergooit.
ja klopt, staat ineens op elk Q feestwrote:Van nergens naar overal... waarom niet gewoon af en toe op een feest aanwezig?wrote:Wel raar, eerst wou iedereen dat Zatox meer in Nederland kwam te draaien, nu staat ie bijna overal en hebben mensen geen zin meer in hem.Ik begrijp het wel maar toch.. Ach hopen dat ie een verrassende set neergooit.
hahahahahawrote:Geen problemen hoor met Zatox.. Zolang hij de juiste nummers maar draait, op Loudness was die wel héél fout bezig met 'Dirty sounds (Ra-ta-ta)'...
Klopt. Je moet voor de gein z'n TL van Q-Base 2010 eens vergelijken met die van 2009. Echt 1 grote grap.wrote:Vroeger draaide die ook nog originele en afwisselende lijstjes. Nou die overal is komen te staan met z'n nieuwe label is het echt 3 keer niks. Zijn tracks zijn vet, dat is het enige leuke aan zijn sets. Maar nou voor de 3e keer in 5 weken weer dezelfde set zie ik niet echt zitten.
Ja en dat is het dus juist. Als DJ moet je toch variatie in je set hebben? Dat doe je niet door alleen tracks van jezelf in een set te pleuren en dan al helemaal niet om alleen nummers van het laatste jaar/laatste 2 jaar te pakken..wrote:Hij produceert nu veel meer en stopt zijn eigen tracks in zijn sets, doet iedere DJ toch?
Op z'n allerminst zou hij wat meer tracks van Tatanka, The R3bels en Davide Sonar kunnen draaien.wrote:Tja, Zatox is nou eenmaal bekend en geroemd, dus ik snap op zich wel dat ie het doet. Kan me er eigenlijk ook niet te druk om maken. Over het algemeen zie ik hem zelf niet zo vaak, dus dat is ook mooi.