Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Gvd al 3 dagen darmkrampen en de schijterij. Mag dan wel afgelopen zijn.

ken het probleem, komt door al dat lekkere kerst eten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen de TT :woot:
en vrijdag RAMMEN!!!!!!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vandaag de TT :woot:
en vrijdag RAMMEN!!!!!!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Blackbox
21:00 - 22:00 Pavelow
22:00 - 00:00 Q-dance Showcase
The Vision, Frequencerz, Waverider, NitrouZ
00:00 - 01:30 Noisecontrollers
01:30 - 02:30 Ivan Carsten & Stephanie
02:30 - 03:00 Psyko Punkz "Yearmix"
03:00 - 04:00 Wildstylez
04:00 - 05:00 Crypsis
05:00 - 06:00 The Pitcher
06:00 - 07:00 Zatox
Hosted by: DV8

Beatbox
20:00 - 22:00 Balistic
22:00 - 00:00 Slim Shore
00:00 - 02:00 Bountyhunter
02:00 - 04:00 Evil Activities
04:00 - 06:00 Nosferatu
Hosted by: Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oei.. laatste trein naar Amsterdam Bijlmer komt aan rond 20:30.. eerste trein naar huis vertrekt 07:30.. word een lange nacht..
en dat bij me eerste party met het OV :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had een heel andere TT verwacht, maar wel gaaf dat Zatox af gaat sluiten. Ben benieuwd!
Pitcher staat wel laat naar me mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo lang er maar geen In qontrol tafarelen zijn, lees: met 10.000 man wachten op een kleine klote trein, vervolgens op utrecht anderhalf uur wachten op de andere trein :P. dat was geen pretje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als zatox maar geen one man show gaat draaie :/ anders zit k lekker in de andere zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Blackbox
..
00:00 - 01:30 Noisecontrollers
..


Dit zou welleens als volgt uit kunnen pakken:

00:00 - 01:00 Noisecontrollers
01:00 - 01:30 Noisecontrollers vs. Wildstylez

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Hoofdcoach schreef:
Blackbox
..
00:00 - 01:30 Noisecontrollers
..


Dit zou welleens als volgt uit kunnen pakken:

00:00 - 01:00 Noisecontrollers
01:00 - 01:30 Noisecontrollers vs. Wildstylez

:innocent:


hele kleine kans want wildstylez draait om 3 uur ook al
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja maar daarom! Als die toch al aanwezig is.. en bij Qlimax viel het ook erg in de smaak... waarom niet weer een Digital Age setje :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 uur slim shore :worship:

wel een redelijke timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede TT, ik had alleen zelf The Pitcher omgeruild met Crypsis. Denk dat The Pitcher zo laat staat omdat ie ergens anders ook nog een optreden heeft. Crypsis als afsluiter had ook zeker niet verkeerd geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
als zatox maar geen one man show gaat draaie :/ anders zit k lekker in de andere zaal

Zonder muziek? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Goede TT, ik had alleen zelf The Pitcher omgeruild met Crypsis. Denk dat The Pitcher zo laat staat omdat ie ergens anders ook nog een optreden heeft. Crypsis als afsluiter had ook zeker niet verkeerd geweest.


Crypsis draait ergens in België nog. Maar Slimmy Slim zó vroeg :( Maar geniaal dat Psyko Punkz een yearmix draaien. Dit gaat de eerste keer worden dat ik er niet tegenop zie op ze live te horen :D Gewoon hele avond Black Box, wordt een heldige avond! :loving:

EDIT: nvm. Crypsis draait niet in België. Waarom sluit hij in godsnaam niet af? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
The Anim0l schreef:
als zatox maar geen one man show gaat draaie :/ anders zit k lekker in de andere zaal

Zonder muziek? :P


moet dan maar xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Nando schreef:
The Anim0l schreef:
als zatox maar geen one man show gaat draaie :/ anders zit k lekker in de andere zaal

Zonder muziek? :P


moet dan maar xD

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik moest kiezen tussen Zatox met een volle zaal of een lege zaal zonder muziek dan had ik het wel geweten. Maarja, ik vind Zatox ook geweldig. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Zatox zo afsluit als op Kliemaks vind ik het best. Heerlijke set :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een klote TT :cry: Maarja het gaat mooi feestje worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 15:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jammer dat Freq'z of Waverider niet solo draaien ipv bijv Stephanie...
Voor de rest wel aardige TT, ff kijken of ik Slim Shore meepak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja maar waarom zatox laten afsluiten :S :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn TT'tje:
20:00 - 21:00 Balistic
21:00 - 22:00 Pavelow
22:00 - 00:00 Slim Shore
00:00 - 01:30 Noisecontrollers (of Bountyhunter evt.)
01:30 - 02:00 Bountyhunter
02:00 - 02:30 Ivan Carsten & Stephanie
02:30 - 03:00 Psyko Punkz "Yearmix"
03:00 - 04:00 Wildstylez
04:00 - 05:00 Crypsis
05:00 - 06:00 The Pitcher
06:00 - 07:00 Zatox

Hoe zit het eigenlijk met de jaarwisseling? Hoe vroeg begint heel die show er omheen? 23:55 ofzo?

Zatox afsluiter is idd kut :P Rest is aardig prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Huh? ben jij er ook XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Mijn TT'tje:
20:00 - 21:00 Balistic
21:00 - 22:00 Pavelow
22:00 - 00:00 Slim Shore
00:00 - 01:30 Noisecontrollers (of Bountyhunter evt.)
01:30 - 02:00 Bountyhunter
02:00 - 02:30 Ivan Carsten & Stephanie
02:30 - 03:00 Psyko Punkz "Yearmix"
03:00 - 04:00 Wildstylez
04:00 - 05:00 Crypsis
05:00 - 06:00 The Pitcher
06:00 - 07:00 Zatox

Hoe zit het eigenlijk met de jaarwisseling? Hoe vroeg begint heel die show er omheen? 23:55 ofzo?

Zatox afsluiter is idd kut :P Rest is aardig prima :)


precies hetzelfde :thumbup: :P
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten