Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qountdown begint toch ook al om 8 uur? Ik zie t probleem niet :P
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 21:51 
 

PNXRMX schreef:
Qountdown begint toch ook al om 8 uur? Ik zie t probleem niet :P

klopt, maar om daar nou in me eentje vanaf 8 uur te staan :P
maar wss meet ik robert :D

kom jij ook btw? :D
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:
Qountdown begint toch ook al om 8 uur? Ik zie t probleem niet :P

klopt, maar om daar nou in me eentje vanaf 8 uur te staan :P
maar wss meet ik robert :D

kom jij ook btw? :D


Yep en ook vanaf 8 uur aanwezig uiteraard ;)
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Ik moet in m'n ééntje reizen... Denk dat het dan sowieso de trein van 8 uur wordt.

Rozenburg toch? Als je ook via de metro gaat ken je wel met ons mee :) Wij zijn ook maar met z'n 2en haha. We nemen wel de allerlaatste trein dus zijn er pas om half 9, maar boeiend.

Oh ja als iemand niet meer wil ofzo ik neem je kaartje graag over haha.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mike-O schreef:
Ik moet in m'n ééntje reizen... Denk dat het dan sowieso de trein van 8 uur wordt.

Rozenburg toch? Als je ook via de metro gaat ken je wel met ons mee :) Wij zijn ook maar met z'n 2en haha. We nemen wel de allerlaatste trein dus zijn er pas om half 9, maar boeiend.

Oh ja als iemand niet meer wil ofzo ik neem je kaartje graag over haha.

Bedankt voor het aanbod, maar andere mensen zijn je net voor geweest... Ik ga nu wat eerder, eerst nog lekker vuurwerk afsteken enzo in A'dam. :)
Sinds Qlimax weet ik wel wie je bent dus wie weet kom ik jou ook nog wel tegen! ;)
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe vast wel.
Ik ga wel alle 5500 in de HMH persoonlijk een gelukkig nieuwjaar wensen haha.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hehe vast wel.
Ik ga wel alle 5500 in de HMH persoonlijk een gelukkig nieuwjaar wensen haha.

ik ook :D

Mooi smoesje om alle vrouwelijke schoonheden een kusje te geven :love:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je maar van de mijne afblijft...:$

Haha, iedereen zeikt dat je op een feest op 31 december geen oud en nieuw gevoel krijgt. Volgens mij is dit de juiste manier om aan het gevoel te komen! Had vorig jaar toch echt het idee dat we het nieuwe jaar aan het vieren waren. Alleen toen ik thuis kwam was ik dat gevoel helemaal kwijt.. Het hele dorp was verlaten, overal lag troep.. Voelde me een beetje overgeslagen toen haha
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Als je maar van de mijne afblijft...:$


Ik zeg alleen maar gelukkig nieuwjaar, en 3 kusjes :love: en dat bij alle knappe vrouwen.. dus daar ben ik de hele avond wel zoet mee :D
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Mike-O schreef:
Als je maar van de mijne afblijft...:$


Ik zeg alleen maar gelukkig nieuwjaar, en 3 kusjes :love: en dat bij alle knappe vrouwen.. dus daar ben ik de hele avond wel zoet mee :D

Waarschijnlijk zoen je dan 30 keer dezelde omdat je vast vergeet dat je die dan al hebt gehad.. Haha, 't word 1 knuffelfestein! :)
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hahah ja XD denk het ook:P dit gaat volgens mij, mijn beste oud en nieuw ooit worden :love:

knuffelmeeting !!
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuck het nieuwe jaar gevoel, kan mij dat nou verrotten.
Gewoon het nieuwe jaar beginnen met hetgene waar je mee bezig was. BEUKEN :woot:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Fuck het nieuwe jaar gevoel, kan mij dat nou verrotten.
Gewoon het nieuwe jaar beginnen met hetgene waar je mee bezig was. BEUKEN :woot:

beukend het jaar uit en beukend het jaar in :D beter kan niet.. vorig jaar zat ik op de wc.. :/ was nogal lullig:P
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Fuck het nieuwe jaar gevoel, kan mij dat nou verrotten.
Gewoon het nieuwe jaar beginnen met hetgene waar je mee bezig was. BEUKEN :woot:

beukend het jaar uit en beukend het jaar in :D beter kan niet.. vorig jaar zat ik op de wc.. :/ was nogal lullig:P

Ik ook, mijn maag hing ondersteboven en binnenstebuiten(had nog niets op).. Om 23:45 toch maar besloten om bij het 00:00 moment aanwezig te zijn..
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha :P ik moest net voor 12 na de wc dacht red het wel :P maar nee hoor ineens hoor ik vuurwerk gelukkig nieuwjaar enz..
zat ik gezellig alleen op de wc :lol:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:56 
 

Mike-O schreef:
overal lag troep.. Voelde me een beetje overgeslagen toen haha

dat voelde ik juist toen ik et met me maten in uden had gevierd
wat was dat kut schraal en saai zeg :P

maar dit jaar wordt wel anders :D

lekker samen losgaan met robert, en onze speciale custom shirts :bomb:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2010 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nog een kleine kans dat ik hier bij ben :yay:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2010 12:41 
 

Chukkels schreef:
Er is nog een kleine kans dat ik hier bij ben :yay:

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:


hoe komt et?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2010 17:21 
 

meeting time!
feesten/hardtraxx-meeting-qountdown-2010-2011-t11566.html
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:24 
 

Aanwezig! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 11:02 
 
Hardtraxxer

JP Hardstyle schreef:
Wildstylez & Noisecontrollers zullen hier toch een set neerzetten :yay:
Escape mag van mij wel 2011 inluiden :loving:

mee eens!
Bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

gaat maatje van me niet meer mee/. :cry: moet ik alleen, niet veel behoefte aan eigenlijks.. dus twijfel nog of wel ga
Bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:52 
 
Hardtraxx Newbie

Ook aanwezig±'

Wordt mn eerste keer QD, kijk er al een tijd naar uit :D
Bericht Geplaatst op 12 dec 2010 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pimS schreef:
Ook aanwezig±'

Wordt mn eerste keer QD, kijk er al een tijd naar uit :D


Dat dus :)
Bericht Geplaatst op 12 dec 2010 23:57 
 

roberttt schreef:
gaat maatje van me niet meer mee/. :cry: moet ik alleen, niet veel behoefte aan eigenlijks.. dus twijfel nog of wel ga

egt niet!
je gaat gewoon met mij mee :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten