ga je gewoon met HT'ers mee!wrote:gaat maatje van me niet meer mee/.moet ik alleen, niet veel behoefte aan eigenlijks.. dus twijfel nog of wel ga
we moeten nu echt een x meeten
ga je gewoon met HT'ers mee!wrote:gaat maatje van me niet meer mee/.moet ik alleen, niet veel behoefte aan eigenlijks.. dus twijfel nog of wel ga
hij gaat mee =Dwrote:ga je gewoon met HT'ers mee!wrote:gaat maatje van me niet meer mee/.moet ik alleen, niet veel behoefte aan eigenlijks.. dus twijfel nog of wel ga
Vragen we aan een mod of hij de tijd wilt neerzetten op de begin pagina van het Qountdown meeting topic?wrote:hij gaat mee =Dwrote:ga je gewoon met HT'ers mee!wrote:gaat maatje van me niet meer mee/.moet ik alleen, niet veel behoefte aan eigenlijks.. dus twijfel nog of wel ga
zekers meeten
wel kut dat de TT bekend wordt als ik op vakantie ben
top ideewrote:Vragen we aan een mod of hij de tijd wilt neerzetten op de begin pagina van het Qountdown meeting topic?
Nou, we wachten toch op de TT, omdat we dan kunnen uitzoeken bij welke dj we de meeting laten plaats vinden?wrote:top ideewrote:Vragen we aan een mod of hij de tijd wilt neerzetten op de begin pagina van het Qountdown meeting topic?
EDIT: je bedoeld locatie btw
jah ok, voor et nieuwjaar is natuurlijk nog beterwrote:Nou, we wachten toch op de TT, omdat we dan kunnen uitzoeken bij welke dj we de meeting laten plaats vinden?wrote:top ideewrote:Vragen we aan een mod of hij de tijd wilt neerzetten op de begin pagina van het Qountdown meeting topic?
EDIT: je bedoeld locatie btw(dus tijd en locatie)
wrote:00:00:00 With eyes, projecting everything..
00:00:40 MAGIC
wrote:Corie en de rekels - HUILEN IS VOOR JOU TE LAAT
Zou wel vet zijn, dat vind ik namelijk echt een hele vette trackwrote:ik ben bang, dat somwhere over the rainbow komt
wrote:wrote:23:59:20 With eyes, projecting everything..
00:00:00 MAGIC