+1wrote:Dankjewel lamzakken van vrienden. Was net besloten om waarschijnlijk te gaan, is het uitverkocht. En om nu nog aan 10 kaarten te komen, is ook een hel. Dan maar Final Fantasy
Ik heb m'n kaartje wel binnen, maja..
+1wrote:Dankjewel lamzakken van vrienden. Was net besloten om waarschijnlijk te gaan, is het uitverkocht. En om nu nog aan 10 kaarten te komen, is ook een hel. Dan maar Final Fantasy
Lol, rage guy.wrote:FFFFFUUUUU! Ik twijfelde nog, nu niet meer nodig hahaWel jammer want de kans was toch groot dat ik gegaan was, kan mike-o toch niet alleen laten
heb jij geen kaartje dan?wrote:Kaartje aan mij geven lijkt mij de enigste oplossing
klootzak... maarja dan zou ik naar fantasy gaan als ik jou was ( was ik zelf ook liever heen gegaan, die line up is nu echt ..wrote:Nee
Eerder vertrekken , het lange reizen breekt je op en daar is vast wel wat leuks te bekjkenwrote:en zo kom je dr achter dat de treinen maar tot 8 uur rijden
dus is het:
2 uur reizen en al om 8 uur daar
of
3 en half uur reizen en om 10 uur daar
[terwijl ik maar een half uurtje later vertrek]
wat zouden jullie doen?
Ik vind deze line up anders ook erg lekkerwrote:klootzak... maarja dan zou ik naar fantasy gaan als ik jou was ( was ik zelf ook liever heen gegaan, die line up is nu echt ..wrote:Nee![]()
)
Wij hebben idd ook een probleem met vervoerwrote:en zo kom je dr achter dat de treinen maar tot 8 uur rijden
dus is het:
2 uur reizen en al om 8 uur daar
of
3 en half uur reizen en om 10 uur daar
[terwijl ik maar een half uurtje later vertrek]
wat zouden jullie doen?
True maar ben toch meer van de hardstyle, laatste uurtje HC is precies goedwrote:ja ik ook, maar fantasy is meer hardcoreen ik wil ook wel even lekker raggen een paar uren XD
'Alpha² & Wildstylez - Breath' lijkt mij ook wel een kanshebber.wrote:Escape mag van mij wel 2011 inluiden
precieswrote:Ik moet in m'n ééntje reizen... Denk dat het dan sowieso de trein van 8 uur wordt.
Rozenburg, maar ik neem de trein vanaf Rotterdam Centraal.wrote:precieswrote:Ik moet in m'n ééntje reizen... Denk dat het dan sowieso de trein van 8 uur wordt.
waar kom je vandaan?