Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:06 
 
Hardtraxx Elite

Dit was denk ik mijn vetste feest ooit. Was trouwens ook de eerste keer HMH voor mij. Ik heb een paar uur voor het feest besloten toch maar heen te gaan en ben daar ontzettend blij om. Ben ongeveer een jaartje geleden helemaal van hardstyle overgestapt op hardcore en vaak ook industrial. Het was voor mij de eerste keer Ophidian en dit is denk ik de vetste set live die ik heb mogen aanschouwen. heb tot TOA in de bovenste zaal gestaan, hier beviel Switch Technique me echt goed. Die DNB Kicks knallen er zo lekker door. Ik hoop echt dat Q meer van dit soort thema's gaat neer zetten, maar ik vrees van niet omdat het lang niet was uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoo die filmpjes op youtube maken me aan t huilen :cry:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ziet er inderdaad wel heel dik uit allemaal!
Jammer dat er geen goeie muziek word gedraaid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 08:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Toen ik boven bij Day-Mar kwam werd ik al helemaal overdonderd met ongelofelijke hardheid.


Was blij oordoppen mee te hebben gebracht, want wat is dat Schranz snijdend in de oortjes!

De paar snelle stukken in Day-Mar's set waren briljant! :worship:

Helaas komen dit soort sets nooit als Podcasts online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De show ziet er in ieder geval erg dik uit, althans de beeld en lichteffecten. De muziek is ook mooi maar niet aan mij besteed voor een hele avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb nog nooit zo'n vette set gezien & gehoord als die van Ophidian. Wat een spektakel met die lazers en lichtgevende schermen! Als ik daar tussen had gestaan had ik daar nooit meer weg gewild! Nog maar 10 keer luisteren dan! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 08:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

losgaan schreef:
Ik heb nog nooit zo'n vette set gezien & gehoord als die van Ophidian. Wat een spektakel met die lazers en lichtgevende schermen! Als ik daar tussen had gestaan had ik daar nooit meer weg gewild! Nog maar 10 keer luisteren dan! :bomb:


Vervelende is alleen dat men meer staat te filmen dan echte te genieten. :thumbdown:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten