Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Afwezig! :)

Ben jij de nieuwe Robert ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Afwezig! :)

Ben jij de nieuwe Robert ofzo xd

Sorry, ik heb bepaalde trekjes van hem overgenomen blijkbaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 11:38 
 

Veel plezier voor degene die wel gaan kan helaas niet gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook aanwezig met puckjah. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 20:52 
 

Zie gullie vanavond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 06:43 
 

Jeetjemina, wat is Qore 3.0 een dik concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 09:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

echte_oostzaner schreef:
Jeetjemina, wat is Qore 3.0 een dik concept.


Waarom ben je dan zo vroeg terug? :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 09:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
M'n TT:

21:30 - 22:30 Pandorum
22:30 - 23:30 Sinister Souls
00:15 - 01:45 Switch Technique
01:45 - 03:00 Mindustries
03:00 - 03:45 The Outside Agency (LIVE)
03:45 - 04:00 Igneon System/Chillen
04:00 - 05:15 Tha Playah/Synapse
05:15 - 06:00 Ophidian
06:00 - 07:00 Hellfish

Primitive door de Blackbox, stel je voor. :$ Wie gaan er nou allemaal precies?


Waarom was je nou eigenlijk bij Kasparov? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeft iemand info over hoe het met die gozer gaat die van de trap is gevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Dakpan schreef:
M'n TT:

21:30 - 22:30 Pandorum
22:30 - 23:30 Sinister Souls
00:15 - 01:45 Switch Technique
01:45 - 03:00 Mindustries
03:00 - 03:45 The Outside Agency (LIVE)
03:45 - 04:00 Igneon System/Chillen
04:00 - 05:15 Tha Playah/Synapse
05:15 - 06:00 Ophidian
06:00 - 07:00 Hellfish

Primitive door de Blackbox, stel je voor. :$ Wie gaan er nou allemaal precies?


Waarom was je nou eigenlijk bij Kasparov? :D


Maakte me niet zoveel uit waar ik dat moment stond aangezien beide area's niks boeiends hadden, maar aangezien Kasparov opende met Demons (Promo Remix) gaf ik hem een kansje. Maar hoe weet jij wie ik ben? :huh:

Superdik feest, staat op #1 dit jaar. Ophidian LIVE die The Mine draaide(!) en Switch Technique waren van ongekende klasse. Ook was het vet om die rauwe Dubstep in de blackbox te horen. TOA LIVE was wel okè, zaten te veel dode momenten in maar daar stonden weer tracks als Surreal, Hell's Basement en Primitive tegenover. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 12:28 
 

Ik zie wel dat ik weer een dik feestje heb gemist :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Maar hoe weet jij wie ik ben? :huh:


Er liepen twee lange kerels rond, één stond de gehele avond achterin, en een andere (grijs shirt).

Dus het was een pure gok. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 13:35 
 
Hardtraxxer

die andere zal wel rickie geweest zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Dakpan schreef:
Maar hoe weet jij wie ik ben? :huh:


Er liepen twee lange kerels rond, één stond de gehele avond achterin, en een andere (grijs shirt).

Dus het was een pure gok. ^^


Verkeerd gegokt denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

goed vermaakt op dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zit net wat filmpjes te bekijken... goeie genade, wat een show :drool: Balen dat dit tegelijk met Remember was, beter is er volgend jaar weer zoiets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:42 
 
Hardtraxxer

Volgensmij als je daar stond was decor echt vet :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zit net wat filmpjes te bekijken... goeie genade, wat een show :drool: Balen dat dit tegelijk met Remember was, beter is er volgend jaar weer zoiets!


Het geluidsniveau overtrof de show vele malen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Feest van het jaar voor mij :worship:
Zoveel vette muziek gehoord.

en eindelijk hidden- earth cry gehoord :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker




Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, dat ziet er echt zwaar ziek uit :drool: volgend jaar zorgen dat ik erbij ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Supervet om die live set van ophidian weer terug te zien.
Hoe hij abandon live speelt op zijn keyboard, kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Wow, dat ziet er echt zwaar ziek uit :drool: volgend jaar zorgen dat ik erbij ben :P


Het mooie was dat het vanaf het begin van de avond langzaamaan opbouwde, er ging steeds meer aan. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weggeblazen door snoeiharde kicks zoals ik het nooit eerder heb meegemaakt. Show was enorm vet beneden. Heb in elke set genietmomenten gehad... Maar toch vond ik het geen geweldig feest. Ik denk dat de manier waarop deze muziek gebracht wordt mij niet echt ligt. Er wordt gezeken over de breaks in hardstyle, maar ik ben het met Dakpan eens dat er heel veel dode momenten waren (en niet alleen in de set van TOA). Tuurlijk heeft een mysterieuze, lege break wel wat, maar niet 200x op een avond. Het zal wel zijn om het contrast tussen stilte en SNOEIEN te accentueren, maar ik vond het nogal in herhaling vallen. De opbouw/afbouw die je bij hardstyle hebt (en bijv. bij Eye-D & Hidden en Thrasher had op Prspct in R'dam laatst) miste ik heel erg, behalve bij Ophidian dan, waar het meer aanwezig was dan bij de rest van de acts die ik heb gezien.

Ik denk ook dat zoveel van soortgelijk geweld op een avond te veel is voor mij. Toen ik boven bij Day-Mar kwam werd ik al helemaal overdonderd met ongelofelijke hardheid (2c-i heeft daar ook heel goed z'n werk gedaan, want dat was echt een ervaring opzich, trippend die zaal in lopen :D). Iedere artiest daarna was op een andere manier hard, maar ik kan niet zeggen dat de een harder was dan de ander. Na een paar sets had ik wel zoiets van... oke, het is enorm hard, en daar kan ik wel van genieten... en nu? :P

Wat mij betreft is dit fantastische muziek op een avond met andere genres, maar in deze vorm zou ik 'm een 2e keer overslaan (al ben ik wel erg blij dat ik 1x geweest ben om het mee te maken). Een Club r_AW wil ik ook nog wel proberen, omdat de industrial die meer tegen hardtechno aan ligt mij meer pakt (Rude Awakening op GZ was geniaal, en Mindustries vond ik op Qore ook 1 van de hoogtepunten). Verder zou ik HEEL graag zien dat dit soort artiesten geboekt worden als 'hardcore afsluiter' ipv al die Evil Activities zooi. Ik zie een feest met Thera en Mindustries, Ophidian, TOA, Hellfish, Day-Mar of wie dan ook als laatste 2 artiesten wel echt zitten.

Random opmerking: Er werden heel veel verschillende soorten snoeihard vertoond op zaterdag, maar iedere artiest leek zich te beperken tot 1 soort snoeihard. Ik weet dat het tempo wel erg kan verschillen tussen verschillende stijlen, maar een combinatie van die stijlen in 1 set zou me denk ik nog beter bevallen. Wat mij betreft switcht het tempo af en toe met 40 bpm omhoog of omlaag, dat maakt mij echt niet uit als het toch allemaal snoeihard is. Afsluiten op 140-150 bpm zou ik totaal geen probleem mee hebben als het op de Mindustries manier gedaan wordt.

Maar goed, dat is mijn mening na het voor het eerst bezoeken van een dergelijk hardstyle feest, vanuit het oogpunt van iemand die bijna elke muzieksoort kan waarderen, maar toch bij hardstyle blijft als favoriet. Op naar I Love Techno voor een potje Dubstep, Electro en Techno, Hardnation voor een potje rammen met Theracords en JoS, en STRP voor een potje rammen, zweven, chillen, genieten en weet ik allemaal wat :P.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten