Heb hier echt zo'n zin in.
Moet wel feest van het jaar worden.
Beetje jammer dit, ga gewoon allemaal welwrote:wrote:wrote:Niet meer aanwezig.
Met dit soort feesten is 'meer ruimte' toch wel handig!wrote:Ik ben benieuwd hoe druk het zal worden. Zelfs de VIP tickets zijn nog niet uitverkocht. Dat is toch meestal het eerst dat het snelste op is?
Meer ruimte is wel handig alleen Q-Dance kennende zal het dan bij deze editie blijven of ze breiden de differentiatie uit. Misschien niet zo handig van Q om een hardcore concept neer te zetten waar andere organisatoren meer ervaring en naam in hebben. Misschien dat als ze weer richting de classics gaan mikken dat ze vollere zalen hebben.wrote:Met dit soort feesten is 'meer ruimte' toch wel handig!wrote:Ik ben benieuwd hoe druk het zal worden. Zelfs de VIP tickets zijn nog niet uitverkocht. Dat is toch meestal het eerst dat het snelste op is?
Dan heb ik in ieder geval de enige editie meegemaakt, laat ik het dan zo maar positief bekijken.wrote:Meer ruimte is wel handig alleen Q-Dance kennende zal het dan bij deze editie blijven of ze breiden de differentiatie uit. Misschien niet zo handig van Q om een hardcore concept neer te zetten waar andere organisatoren meer ervaring en naam in hebben. Misschien dat als ze weer richting de classics gaan mikken dat ze vollere zalen hebben.wrote:Met dit soort feesten is 'meer ruimte' toch wel handig!wrote:Ik ben benieuwd hoe druk het zal worden. Zelfs de VIP tickets zijn nog niet uitverkocht. Dat is toch meestal het eerst dat het snelste op is?
kga niet alleenwrote:Hoezo twijfelen? Gewoon gaan joh
Komt altijd zoveel mensen tegen die je kent, niet?wrote:kga niet alleenwrote:Hoezo twijfelen? Gewoon gaan joh
bar weinig mensen die ik ken vinden deze muziek stijl vetwrote:Komt altijd zoveel mensen tegen die je kent, niet?wrote:kga niet alleenwrote:Hoezo twijfelen? Gewoon gaan joh
Marc als je me entree betaalt dan ga ik met alle liefde meewrote:bar weinig mensen die ik ken vinden deze muziek stijl vetwrote:wrote:Hoezo twijfelen? Gewoon gaan joh
Komt altijd zoveel mensen tegen die je kent, niet?
Dus dat zijn ook de aanraders?wrote:M'n TT:
21:30 - 22:30 Pandorum
22:30 - 23:30 Sinister Souls
00:15 - 01:45 Switch Technique
01:45 - 03:00 Mindustries
03:00 - 03:45 The Outside Agency (LIVE)
03:45 - 04:00 Igneon System/Chillen
04:00 - 05:15 Tha Playah/Synapse
05:15 - 06:00 Ophidian
06:00 - 07:00 Hellfish
Primitive door de Blackbox, stel je voor.Wie gaan er nou allemaal precies?