oMg zO oNvErAnTwOorDelIjK ScHaAm jE !!111 !22@ dE Lijken LiGgEn al opgestapeld in de straten hoe durf je!!11einzwrote:wrote:Hier al een pre-party met 10 man. En is gezellig![]()
Nobody yet
Nobody has said they're watching yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vind de audio kwaliteit wel om te huilen trouwens. Klinkt echt als 192kbs of lager.
Alsof er een laag met hoge freq op zit, scherp getjirp
Echt gaar dat ik met de Hue sync app geen beeld krijg als ik video wil syncen.
Muziek geen probleem, maar heb liever de kleuren van het scherm
Iemand hier misschien een oplossing voor handen?
Macbook —> hdmi —> tv
Muziek geen probleem, maar heb liever de kleuren van het scherm
Iemand hier misschien een oplossing voor handen?
Macbook —> hdmi —> tv
Ik heb nog geen ticket gekocht voor de stream van vanavond maar als die kwaliteit net zo beroerd is als de stream nu dan ga ik ook niks kopenwrote:Vind de audio kwaliteit wel om te huilen trouwens. Klinkt echt als 192kbs of lager.
Lijkt nu wel beter te zijn, denk dat het aan de port lag van DVD naar digital ofzo
Heb er nu weinig last van.
OT: Source Code of Creation, wat een anthem blijft dit zeg. Die mid kick
Edit: oohhja Climash
Heb er nu weinig last van.
OT: Source Code of Creation, wat een anthem blijft dit zeg. Die mid kick
Edit: oohhja Climash
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik krijg het nogmaals niet voor elkaar om te casten m.b.v. Chromecast. Hoe is het mogelijk dat Q-Dance hier na Defqon 1 niks mee heeft gedaan. Nu moet ik via HDMI mijn laptop aansluiten. Hoe ongebruiksvriendelijk wil je het maken in 2020...
Wie zegt dat dit een issue is veroorzaakt door Q-dance? Casting is gewoon een protocol dat niet eens buiten je thuisnetwerk gaat. Het enige wat de browser doet is de stream forwarden naar een ander apparate zij het via Chromecast of browser of andere applicatie. Het is een gratis dienst wat door Google word aangeboden. Als je wilt klagen dan zul je dat daar doen ben ik bang.wrote:Ik krijg het nogmaals niet voor elkaar om te casten m.b.v. Chromecast. Hoe is het mogelijk dat Q-Dance hier na Defqon 1 niks mee heeft gedaan. Nu moet ik via HDMI mijn laptop aansluiten. Hoe ongebruiksvriendelijk wil je het maken in 2020...
Zie en probeer anders dit eens: https://support.google.com/chromecast/a ... 9268?hl=nl
Net mijn eigen chromecast getest via live.q-dance.nl, bij mij werkt het gewoon.
Edit: probeer anders via Chrome de tab te casten ipv de stream
Last edited by Nuracore on , edited 3 times in total.
Ik heb aan ziggo ook wel eens gevraagd hoe ik een F1 race kan terugkijken op m'n tv. Aangezien ze reclame maken met 'maak van ieder scherm je tv'. Maar een tv-uitzending terugkijken op tv zonder laptop was dan toch niet mogelijk.wrote:Ik krijg het nogmaals niet voor elkaar om te casten m.b.v. Chromecast. Hoe is het mogelijk dat Q-Dance hier na Defqon 1 niks mee heeft gedaan. Nu moet ik via HDMI mijn laptop aansluiten. Hoe ongebruiksvriendelijk wil je het maken in 2020...
Ga nu ook maar eens de laptop aansluiten voor Qlimax.
Ik heb het juist zelf eens geprobeerd uit nieuwsgierigheid. TV aangezet, in de Chrome browser van mijn PC op de Chromecast knop geklikt rechtsonderaan de stream (naast het tandwieltje voor beeldkwaliteit). Chromecast aanklikken in de pop-up van de browser zelf (rechtsboven). Stream op PC pauzeert en de TV gaat lekker verder.
Zoals bij vele dingen is het een gebruikersfout en niet een Ziggo/Q-Dance/andere partij die het niet goed doet.
Zoals bij vele dingen is het een gebruikersfout en niet een Ziggo/Q-Dance/andere partij die het niet goed doet.
Chrome cast werkt ook hier gewoon hoor. In eerste instantie zag ik hem niet, maar bij full screen op m'n mobiel staat het icoontje er bij.
Geluid tijdens het aftellen klinkt wel gewoon super. Toch maar een 'ticket' gekocht.
Chromecast werkt hier overigens goed.
Chromecast werkt hier overigens goed.
"Close your eyes until the drums fade away"
Vervolgens visuals
Vervolgens visuals
Ze mochten ook wel even een waarschuwing afgeven voor mogelijkheid tot epileptisch gevoelige beelden 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Jezus wat vet al 
Dit. Nu al kippevelwrote:Jezus wat vet al
Hahah iddwrote:Ze mochten ook wel even een waarschuwing afgeven voor mogelijkheid tot epileptisch gevoelige beelden
Wel vet hoor tot nu toe
Ongekend goed dit. Wat een productie.
Niveautje hoor
zieke reversed mashup trouwens
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Vraag voor Q-dance:
Wat is de keuze geweest om het uit te zenden op maximaal 1080p ?
Is het ook in 4k opgenomen ? en is het ergens na die tijd in die resolutie terug te kijken.
Ik moet dit gewoon nog een keer in 4k glorie zien. Wat ontzettend vet gemaakt.
Wat is de keuze geweest om het uit te zenden op maximaal 1080p ?
Is het ook in 4k opgenomen ? en is het ergens na die tijd in die resolutie terug te kijken.
Ik moet dit gewoon nog een keer in 4k glorie zien. Wat ontzettend vet gemaakt.
Maaaaat dat nummer van Phuture Noize