Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 40  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:23 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Syztrax schreef:
in populairiteit zijn die beide heel erg gegroeid, RR is misschien niet geschikt voor qlimax maar E-Force zal denk ik wel een goede kans hebben om er een keer te staan

Vergeet niet dat E-Force slechts een artiest is met 23000 likes op FB, tegenover bijvoorbeeld een Isaac die 174000 likes heeft. E-Force kan in gegroeid zijn en populairder geworden, maar uiteindelijk gaat Q-Dance altijd voor de populairste artiesten.

Want FB is de ultime graadmeter voor populariteit xd

2009 was een uberfeest, 2010 vond ik tegenvallen en ben daarna niet meer geweest... Hardbass sindsdien... misschien dit jaar weer eens kijken. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:39 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

Niet ultiem, maar je kan onmogelijk ontkennen dat iemand met meer volgers een groter publiek aanspreekt en dus ook potentieel meer kaarten kan verkopen om het maar zo te zeggen. En daar draait het allemaal om. Maar goed, we gaan het helemaal meemaken.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:54 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Citaat:

Niet ultiem, maar je kan onmogelijk ontkennen dat iemand met meer volgers een groter publiek aanspreekt en dus ook potentieel meer kaarten kan verkopen om het maar zo te zeggen. En daar draait het allemaal om. Maar goed, we gaan het helemaal meemaken.

Enigszins waar, maar vergeet niet [zeikmodus] dat FB ook door tienermeisjes van 13/14 wordt gebruikt met misschien wel een isaac liedje op hun Iphone [/zeikmodus]
Op een iets serieuzere toon. De mensen die Isaac echt "liken" en weten wat hij heeft bewerkstelligd zeer hoogstwaarschijnlijk niet zo met Qlimax bezig.

Mocht het nog niet duidelijk zijn, ik ben anti FB, Hyves, Twitter enz. Ik reageer weinig tot niet op Fora met een enkele uitzondering daargelaten.
Ik vind het jammer dat de social media ons leven meer beïnvloed dan ons werkelijk lief is... (leest u mee minister president?)

Back on topic.
Qlimax ga je m.i. heen voor een bepaalde sfeer en mystiek! Iets dromerigs, zweverigs. Dat is de kracht van het feest en daarbij horen toch wel een aantal mainstream mannen welke eerder in dit topic zijn genoemd.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:56 

Hardtraxx Addict

Citaat:

Voor een mainstream feest als Qlimax echt wel. Raar dat E-Force hier genoemd wordt. Ik zie hem hier volgens mij nooit staan...
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:37 

Hardtraxxer

SmauGii schreef:
...

2009 was een uberfeest, 2010 vond ik tegenvallen en ben daarna niet meer geweest... Hardbass sindsdien... misschien dit jaar weer eens kijken. :thumbsup:

Zo is het bij mij ook de afgelopen jaren gegaan. Als ik kaarten kan krijgen morgen, dan ben ik er dit jaar weer een keer bij.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:51 

Hardtraxx Veteran

2008 was vet
2009 was ook vet
2010 was zwaar kut
2011 daarom overgeslagen
2012 was weer vet
2013 ben ik er dus ook weer bij, als ik kaartjes kan krijgen!
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 21:28 

Hardtraxx Newbie

Als je al een kaartje wilt boeken met vervoer erbij kijk even op eventtravel. Ik weet niet of het al eerder gemeld was in dit topic, maar denk laat het even weten.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 22:53 

Hardtraxx Addict

hoeveel kaarten kun je morgen halen?
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:20 

Hardtraxx Elite

tommeh schreef:
hoeveel kaarten kun je morgen halen?

4 kaarten maximaal!
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 01:17 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Als je kaarten heb besteld, en je bestelling is afgerond. Dan staat rechtsonder "bestel meer". Dan blijf je in het paylogic systeem. Zo haalde ik met defqon ook meer kaarten.

Zo kan je meer bestellen. Zorg dat je na afronding niet het paylogic systeem afsluit.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 10:39 

Hardtraxx Elite

Kaartje al binnen door code yeah! :D
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 11:54 

Hardtraxxer

ben benieuwd zo, gaan het maar eens proberen
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 12:58 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Lenny schreef:
Als je kaarten heb besteld, en je bestelling is afgerond. Dan staat rechtsonder "bestel meer". Dan blijf je in het paylogic systeem. Zo haalde ik met defqon ook meer kaarten.

Zo kan je meer bestellen. Zorg dat je na afronding niet het paylogic systeem afsluit.

Je mag maar 4 per account halen, je mag volges mij niet steeds maar een nwe bestelling plaatsen.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:01 

Hardtraxx Veteran

Wachtrij binnen. Duimen maar!
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:02 

Hardtraxx Beheerder

Waitinggggggg
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:04 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
Lenny schreef:
Lenny schreef:

Je mag maar 4 per account halen, je mag volges mij niet steeds maar een nwe bestelling plaatsen.

ik heb er 5 nodig :S
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:04 

Hardtraxxer

Iemand die de wachttijd al ziet ?
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:05 

Hardtraxxer

Davy schreef:
Iemand die de wachttijd al ziet ?

Helaas moeten we je mededelen dat de wachttijd langer dan een uur bedraagt
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:06 

Hardtraxx Veteran

60 min. Meh..

Hardtraxx Beheerder

Citaat:
We are sorry to tell you that the waiting time is over an hour.

:mad:

Oeh en bij een andere browser:

Citaat:
You will be redirected to the ordering page in approximately 30 minutes.

Hardtraxxer

hier 45 min
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:07 

Hardtraxx Veteran

25 min
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:07 

Hardtraxxer

Wat een haters .... Natuurlijk krijgen die mainstream gasten die Year of summer keer gehoord hebben alle kaarten waardoor het feest is verneuwkt..
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:08 

Hardtraxx Veteran

Voor de gein eens die wachtrij in gegaan, maar wacht tijd langer dan een uur, daar gaan een paar mensen heel erg zenuwachtig van worden :P

iedereen die wel wil gaan, veel succes, mijn plekje kan weer ingenomen worden :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:09 

Hardtraxx Veteran

Ofcourse schreef:
Wat een haters .... Natuurlijk krijgen die mainstream gasten die Year of summer keer gehoord hebben alle kaarten waardoor het feest is verneuwkt..

ja want year of summer zou het hele feestje verpesten :aww:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten