Khadber schreef:
Citaat:
Want FB is de ultime graadmeter voor populariteit
Niet ultiem, maar je kan onmogelijk ontkennen dat iemand met meer volgers een groter publiek aanspreekt en dus ook potentieel meer kaarten kan verkopen om het maar zo te zeggen. En daar draait het allemaal om. Maar goed, we gaan het helemaal meemaken.
Enigszins waar, maar vergeet niet [zeikmodus] dat FB ook door tienermeisjes van 13/14 wordt gebruikt met misschien wel een isaac liedje op hun Iphone [/zeikmodus]
Op een iets serieuzere toon. De mensen die Isaac echt "liken" en weten wat hij heeft bewerkstelligd zeer hoogstwaarschijnlijk niet zo met Qlimax bezig.
Mocht het nog niet duidelijk zijn, ik ben anti FB, Hyves, Twitter enz. Ik reageer weinig tot niet op Fora met een enkele uitzondering daargelaten.
Ik vind het jammer dat de social media ons leven meer beïnvloed dan ons werkelijk lief is... (leest u mee minister president?)
Back on topic.
Qlimax ga je m.i. heen voor een bepaalde sfeer en mystiek! Iets dromerigs, zweverigs. Dat is de kracht van het feest en daarbij horen toch wel een aantal mainstream mannen welke eerder in dit topic zijn genoemd.