Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:10 

Hardtraxx Veteran

45 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:10 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:

ja want year of summer zou het hele feestje verpesten :aww:

Volgens mij snap jij het nog niet helemaal =) De mensen die van Hardstyle van de "radio" horen... Die keertje een feestje willen meemaken want ze denken dat alle nrs net als Year of summer zijn..

>>Van 60min naar 45min in 5min haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:12 

Hardtraxx Veteran

5
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:13 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
5

meh, ik heb op 2 browsers 45min... Terwijl ik 1 browser om half 1 al open had staan ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

Ofcourse schreef:
Rickzel schreef:

Volgens mij snap jij het nog niet helemaal =) De mensen die van Hardstyle van de "radio" horen... Die keertje een feestje willen meemaken want ze denken dat alle nrs net als Year of summer zijn..

ja want mensen die 10 feesten per jaar pakken hebben meer recht op kaarten! joh waar maak je je druk om, ga lekker naar Hardbass in februari dan heb je alle tijd om kaarten te halen :)

Ofcourse schreef:
p-stylez schreef:
5

meh, ik heb op 2 browsers 45min... Terwijl ik 1 browser om half 1 al open had staan ...

haha volgensmij snap jij het niet, 1 uur is 1 uur, als je gisteravond de browser al aan zet zou je volgens jou dus verzekerd avn kaarten moeten zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:16 

Hardtraxx Veteran

Nieuweling in het kopen van kaarten zeker :P http://www.dejuistetijd.nl/ gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:17 

Hardtraxx Beheerder

Rickzel schreef:
Ofcourse schreef:
Rickzel schreef:

ja want mensen die 10 feesten per jaar pakken hebben meer recht op kaarten! joh waar maak je je druk om, ga lekker naar Hardbass in februari dan heb je alle tijd om kaarten te halen :)

Ofcourse schreef:
p-stylez schreef:
5

haha volgensmij snap jij het niet, 1 uur is 1 uur, als je gisteravond de browser al aan zet zou je volgens jou dus verzekerd avn kaarten moeten zijn?

Om 13:00 ging de pagina automagisch over in de wachtrij zag ik, zonder refresh. De browser die ik dat liet doen is nog 5 minuten wachten, degene die ik refreshde nog 30 minuten :/

Beetje random weer die wachtrij dus als ik zijn bericht lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:18 

Hardtraxxer

4 kaarten binnen jeuuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:18 

Hardtraxxer

ja klopt, hoe eerder je opent hoe sneller het gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:20 

Hardtraxx Veteran

ja maarja het is inmiddels wel duidelijk dat er soms geen hout van klopt met zulke systemen?

het is inderdaad vrij onduidelijk of je nou om 13:00 moet refreshen of dat hij dat zelf al doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:21 

Hardtraxx Veteran

In the pocket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:22 

Hardtraxxer

tickets binnen 5e keer alweer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:23 

Hardtraxx Addict

Tickets in de pocket :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:24 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ja maarja het is inmiddels wel duidelijk dat er soms geen hout van klopt met zulke systemen?

het is inderdaad vrij onduidelijk of je nou om 13:00 moet refreshen of dat hij dat zelf al doet.

Dat doet hij automatisch =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:25 

Hardtraxx Veteran

Heb er idd 1 automatisch laten refreshen: 1 uur wachtrij op t begin.
Tegelijk zelf ook gerefreshed: 30 min.

Dat is dan wel weer raar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:26 

Hardtraxx Veteran

De automatische refresh deed die bij mij na 1 minuut. De handmatige refresh had ik 13:00000001 gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:28 

Hardtraxxer

kaartjes binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:28 

Hardtraxx Veteran

ik zie ook echt de meest rare personen in m'n facebook lijst staan die ineenkeer "QLIMAX TICKET IN THE POCKET" hebben staan, dus Ofcourse, je had wel een beetje gelijk.

Maarja laat die mensen lekker los gaan op year of summer en de tijd van hun leven hebben, eens moet je eerste feestje zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:30 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ik zie ook echt de meest rare personen in m'n facebook lijst staan die ineenkeer "QLIMAX TICKET IN THE POCKET" hebben staan, dus Ofcourse, je had wel een beetje gelijk.

Maarja laat die mensen lekker los gaan op year of summer en de tijd van hun leven hebben, eens moet je eerste feestje zijn ^^

Haha ja idd, maar verpest wel feestjes.... Waarom denk je dat Q-base uitverkocht was en Hardbass zo snel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:32 

Hardtraxxer

Uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:32 

Hardtraxx Veteran

Ofcourse schreef:
Rickzel schreef:

Haha ja idd, maar verpest wel feestjes.... Waarom denk je dat Q-base uitverkocht was en Hardbass zo snel..

ben beide geweest en mijn feestjes zijn totaal niet verpest, ik moet echt zeggen dat ik het best mooi om te zien vind dat mensen helemaal gek worden als ze een Noisecontrollers voor het eerst zien ofzo, maarja dat is mijn mening.

Als je het echt zo'n probleem vind weet je van te voren toch dat je lekker die 65 euro moet gebruiken om 3 kleinere feestjes te pakken? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:33 

Hardtraxx Elite

Kaartje binnen, wordt weer 1 groot spektakel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:34 

Hardtraxxer

Citaat:
Het merendeel van de kaarten is al verkocht. Er komen misschien nog een aantal kaarten beschikbaar, dit hangt echter af van de bevestiging van de gedane betalingen door de banken. Door de enorme interesse voor dit evenement hebben de systemen van de banken hier wat extra tijd voor nodig. We wachten daarom even tot we zeker weten dat we alle betalingen hebben ontvangen.

Zolang je dit scherm ziet, maak je nog een kans om een kaart te kopen. In de regel komen deze omstreeks 30 minuten na de start van de verkoop langzamerhand weer vrij. Om deze kaarten te kunnen bemachtigen vragen we je geduld te bewaren. Je behoudt je plek in de wachtrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:34 

Hardtraxxer

Uitverkocht, geen kaartje kunnen krijgen -_-

Kan nog maximaal 30min wachten voor als iemand niet betaald ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:36 

Hardtraxx Veteran

Holy shit. 1 min voordat het uitverkocht was kwam ik binnen. Mazzel! Maar prima. Kaartjes in de pocket.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten