Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 16:45 

Hardtraxx Veteran

Het wordt tijd voor een portie Hardtechno erbij in de line up!1!

Ik zie dit als een kopie van het Hardbass scenario, maar dan een paar jaar vetraagd.
Euporische liefhebbers vinden het niet euforisch genoeg (maar hebben denk ik het geld er in principe wel voor over)
En Raw liefhebbers hebben feesten zat die goedkoper zijn en zitten niet te wachten op show (want duurt lang, willen niet stilstaan kijken etc.)

Oke is misschien wat gechargeerd maar zo kijk ik er hoog-over naar.
Dat van die Hardtechno (Verknipt 'style') is denk ik wel een leuke cross-over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 18:07 

Hardtraxx Veteran

Het is vooral de prijs dat me tegenhoudt. En dat heeft niets met de lineup te maken. Puur met mijn beschikbare budget.

En het is niet alleen de ticketprijs, ook het eten en drinken eenmaal binnen. Het wordt er zeker niet goedkoper op. En dan kies ik toch liever voor twee kleinere feesten voor hetzelfde geld als dat 1x Qlimax kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 20:09 

Hardtraxxer

Ik denk dat deze spagaat inderdaad van toepassing is.
Hard Bass is daarvoor gezwicht door steeds vroeger op de avond hard/raw te gaan.
Qlimax vind ik het nog lang rekken. Maar ik ga als euforische liefhebber niet meer omdat ik alleen de eerste helft boeiend vind, vroeger vond ik 75-90% van Qlimax boeiend (en tot 2012 alles )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 21:16 

Hardtraxx Veteran

Leeft bij mij ook wel eigenlijk. Vind Qlimax nog altijd een vet concept en het had altijd een dikke mystieke sfeer en een show waar je U tegen zegt. Maar helaas vanwege de raw trend van afgelopen jaren en de hoge prijzen had ik mijzelf voorgenomen dit jaar niet te gaan. Totdat deze line-up bekend werd gemaakt.

Ik begon echt te twijfelen vanwege de eerste 6 potentiele uren maar heb het de volle prijs er nog niet voor over en wilde eigenlijk op de dag kijken of ik goedkoop een ticket op de kop kon tikken. Maar nu het nog steeds niet is uitverkocht en met de nodige kosten die deze maand al plaatsvinden denk ik toch dat ik niet ga.

Het zal ongetwijfeld een gave show zijn maar +100 euro voor een ticket en 80 á 100 euro voor eten en drinken vind ik het niet waard. Dan liever wat kleinere feestjes vol met echte liefhebbers, een mindere show maar een goude line-up. Dan ben ik al gauw voor 80,- klaar en heb ik een ook een fantastische tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 21:19 

Hardtraxx Veteran

Bij mij was 2014 wel het omslagpunt, daarvoor was ik er van begin tot eind.
Voor een super line-up wil ik best 100 euro betalen icm de show en sfeer in t Gelredome.
Maar vanuit de euforische kant zie ik helaas niet een doorstroom naar Qlimax. Een duo als Adrenalize / Demi Kanon vind ik dat die best een samen een uur kunnen draaien. En ze lopen al zo lang mee inmiddels -.-
Ik ben bang dat we Wildstylez er ook niet meer solo zullen zien staan :( Zonde, geweldige Qlimax sets beleefd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 21:25 

Hardtraxx Veteran

Ik begrijp niet waarom dit event voor zo'n prijs gaat. Misschien niet helemaal een eerlijke vergelijking maar kijk naar een Rebirth, een hele vrijdag, zaterdag en zondag met borde vol aan artiesten voor een 10tje meer dan Qlimax. Wat maakt Qlimax zo duur? Dit is echt gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 21:45 

Hardtraxxer

Bij mij idem, veel te veel raw. Hierdoor zou ik de laatste 3 a 4 uur skippen.
Daarbij nachtfeest ook niet meer aan mijn besteed, tenzij een top line up.

Wellicht heeft het ook wel mee te maken dat het een nachtfeest is en zou overdag beter verkopen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 23:26 

Hardtraxxer

Volgensmij ben ik de enige er wel zin in heeft ^^. 2016 was mijn eerste editie en nog steeds veruit de beste. Daarna elke editie wisselvallig ervaren. Toch blijf ik elk jaar benieuwd wat Q gaat neerzetten. Aan de line up ligt het dit jaar iniedergeval niet, kan me op elke naam wel vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 08:10 

Hardtraxx Elite

FransBezig schreef:
Volgensmij ben ik de enige er wel zin in heeft ^^. 2016 was mijn eerste editie en nog steeds veruit de beste. Daarna elke editie wisselvallig ervaren. Toch blijf ik elk jaar benieuwd wat Q gaat neerzetten. Aan de line up ligt het dit jaar iniedergeval niet, kan me op elke naam wel vermaken.

Heb er aanzich wel zin in maar de hype is er zeker nog niet.
Ook bewust met de auto heen zo dat ik eventueel eerder weg kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 10:58 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik begrijp niet waarom dit event voor zo'n prijs gaat. Misschien niet helemaal een eerlijke vergelijking maar kijk naar een Rebirth, een hele vrijdag, zaterdag en zondag met borde vol aan artiesten voor een 10tje meer dan Qlimax. Wat maakt Qlimax zo duur? Dit is echt gewoon uit nieuwsgierigheid.

Ik verwacht dat dit vooral met de kosten van het Gelredome te maken heeft. Artiesten krijgen hier volgens mij een veel lagere gage dan normaal (aangezien dit toch nog wel het paradepaardje is, zelfde met Defqon). Productiekosten zullen ook wel hoog liggen maar dat liggen ze bij Rebirth ook met zoveel stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 11:14 

Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
Nuracore schreef:

Ik verwacht dat dit vooral met de kosten van het Gelredome te maken heeft. Artiesten krijgen hier volgens mij een veel lagere gage dan normaal (aangezien dit toch nog wel het paradepaardje is, zelfde met Defqon). Productiekosten zullen ook wel hoog liggen maar dat liggen ze bij Rebirth ook met zoveel stages.

Dan zou xq holland ook zo duur moeten zijn.
Ik denk dat het toch wel in de productie(show) ligt en de exclusiviteit van de DJs(door de verkleed partij enzo)
En dan natuurlijk deels de naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 11:16 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Nuracore schreef:

Maar als je dan ziet dat xqlusive voor 70 euro ook kan en ziet wat daar allemaal op dat podium rond huppelt

Edit: zie post boven mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 11:27 

Hardtraxx Veteran

Nu heb ik van XQ Holland alleen een paar minuutjes livestream meegekregen. De stage daar zag er wel een heel stuk simpeler uit dan een gemiddelde Qlimax stage. Dat Qlimax een pak duurder is dan XQ qua productiekosten geloof ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 12:31 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
Nu heb ik van XQ Holland alleen een paar minuutjes livestream meegekregen. De stage daar zag er wel een heel stuk simpeler uit dan een gemiddelde Qlimax stage. Dat Qlimax een pak duurder is dan XQ qua productiekosten geloof ik wel.

Moet wel zeggen dat de vorige qlimax stage op de beweging na eigenlijk niets meer dan wat tussen en doeken was eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 12:56 

Hardtraxx Veteran

Het hele promotie-stuk/storytelling vanuit Qlimax is natuurlijk ook veel verder uitgewerkt, daar zullen ook meer kosten in zitten. Productiekosten zullen bij X-Qlusive Holland ook een stuk lager liggen denk ik, qua ontwerp niet bijster spannend. Daarnaast kan van X-Qlusive meer herbruikt worden dan van Qlimax, aangezien daar niet ieder jaar een volledig nieuw thema voor hoeft worden uitgedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 13:03 

Hardtraxx Veteran

Ook de stages van Qlimax zijn gerecycled
Je ziet altijd wel weer dingen terug uit andere stages van Q

Die van 2019 was ook een extreem recycle project
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 17:53 

Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Ook de stages van Qlimax zijn gerecycled
Je ziet altijd wel weer dingen terug uit andere stages van Q

Die van 2019 was ook een extreem recycle project

Al was de stage van 2019 wel een heel stuk beter, zowel als looks/show :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 08:50 

Hardtraxxer

Tja ik vraag mij al langer af hoe ze er bij Q nu zelf tegenaan kijken dat andere organisaties hun gepattenteerde woordje eigenlijk veel beter representeren dan zij zelf. Wat Q doet heeft nauwelijks nog iets met hardstyle te maken.
Kan me ook niet voorstellen dat ze zelf blij zijn met de absurde ontwikkelingen waardoor het genre totaal verkracht is de afgelopen jaren.

Dat gezegd hebbende zou dit zomaar eens de laatste Qlimax kunnen zijn! Dubbel genieten en om 4uur naar huis :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 09:43 

Hardtraxx Elite

kbm_ schreef:
Tja ik vraag mij al langer af hoe ze er bij Q nu zelf tegenaan kijken dat andere organisaties hun gepattenteerde woordje eigenlijk veel beter representeren dan zij zelf. Wat Q doet heeft nauwelijks nog iets met hardstyle te maken.
Kan me ook niet voorstellen dat ze zelf blij zijn met de absurde ontwikkelingen waardoor het genre totaal verkracht is de afgelopen jaren.

Dat gezegd hebbende zou dit zomaar eens de laatste Qlimax kunnen zijn! Dubbel genieten en om 4uur naar huis :thumbsup:

Laatste geloof ik niet. Dat zal dan volgend jaar zijn met grootse aankondiging dat het de laatste is enzo ga ik van uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 09:52 

Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:
kbm_ schreef:

Laatste geloof ik niet. Dat zal dan volgend jaar zijn met grootse aankondiging dat het de laatste is enzo ga ik van uit

Kan toch zijn laatste Qlimax zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 11:26 

Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
heggenschaar schreef:
kbm_ schreef:

Kan toch zijn laatste Qlimax zijn :P

Denk niet dat het zo bedoeld maar fair enough

Al zei ik dat ook vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 11:37 

Kraak... Piep...

kbm_ schreef:

Zolang je het zelf maar gelooft :lol:

Dit is een van de meest onnozele hersengymnastiek die ik de laatste tijd heb gelezen.

heggenschaar schreef:
Denk niet dat het zo bedoeld maar fair enough

Ja want hij gaat vandaag om 4 uur naar huis, dat wou hij even melden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 11:44 

Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:

Haha wat een onzin.

Vind het vooral altijd heel bijzonder dat mensen alles rondom hardstyle zo extreem kut vinden maar toch krampachtig blijven vasthouden aan een genre dat ze overduidelijk al lang en breed ontgroeid zijn. Zoek lekker een muziekgenre dat je wél kan bekoren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 11:49 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:

Vind het vooral altijd heel bijzonder dat mensen alles rondom hardstyle zo extreem kut vinden maar toch krampachtig blijven vasthouden aan een genre dat ze overduidelijk al lang en breed ontgroeid zijn. Zoek lekker een muziekgenre dat je wél kan bekoren. :lol:

Dit, of beperk je lekker tot classics feesten.

Je gejank brengt het genre niet terug.

Als het genre nog steeds zo klonk als in 2007, dan was het al lang en breed doodgebloed. Ik weet niet hoe veel voorbeelden van genres je nodig hebt die overduidelijk aantonen dat stagnatie doodbloeden is, maar mensen lijken het nog niet te snappen. Kijk naar industrial op dit moment, early hardcore, schranz, euforische hardstyle, dubstep, allemaal genres die ooit groot of groter waren maar enorm zijn gekrompen door stagnatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 12:30 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Dit, of beperk je lekker tot classics feesten.

Daar jankt men nog harder over heb ik het idee. :lol:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten