67wrote:Hoe duur zijn ze eigenlijk? €76 toch?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hmm heb nu nog 40 minuten wachtrij...
Oh dat valt dan nog enigszins mee. Mja ik ga toch niet 
Bij mij staat in behandeling maar voor hoelang nog?wrote:ik ook niet.. paylogic zegt nu ineens dat ie geannuleerd is..
Edit: Geannuleerd... Waarom?
En nu weer het zelfde als net
Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecheckt, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
En weer checken, dan weer naar een uur wachten denk ik. Pff stelletje voordringers.
Ze kunnen het wel natrekken, maar nu zijn mijn tickets onterecht geannuleerd. :Swrote:En nu weer het zelfde als net
Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecheckt, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
Geen idee man.. ik heb gewoon betaald.. niets geks gedaan.. bij mij stond er ook in behandeling.. half uur later dit..wrote:Bij mij staat in behandeling maar voor hoelang nog?wrote:ik ook niet.. paylogic zegt nu ineens dat ie geannuleerd is..
Edit: Geannuleerd... Waarom?
wrote:wat doen jullie allemaal stressen, chill..
ik had echt 2 vingers in mijn neus vandaag... easy-peasy
heb alle mails binnen en ze zelfs al geprint
En de transactie is gewoon voltooid.. dus?
gelukkig bestaat er ook nog zoiets als " geluk hebben"
vriend van me zou het allemaal regelen, ik ging " voor de gein" ook maar in de rij staan
wachttijd: 11 minuten, vriend: 45 minuten
minuut later: wachttijd 2 minuten
dus 3 kaartjes binnen, helaas voor iedereen die er niet bij is!
we hebben er zin in
vriend van me zou het allemaal regelen, ik ging " voor de gein" ook maar in de rij staan
wachttijd: 11 minuten, vriend: 45 minuten
minuut later: wachttijd 2 minuten
dus 3 kaartjes binnen, helaas voor iedereen die er niet bij is!
we hebben er zin in
Hahah, lache om iedereen zo in de stress te zien zitten.
Hoe werkt eventtravel dan? is dat gewoon ticket + bus? heen en terug?
Ik zou mailen... aangezien je gewoon betaald hebt, zou je alsnog een ticket moeten krijgen.wrote:En de transactie is gewoon voltooid.. dus?
Jawrote:Hoe werkt eventtravel dan? is dat gewoon ticket + bus? heen en terug?
Last edited by PNXRMX on , edited 1 time in total.
ik zat ook vol stress tot ik dacht ff kijken of er ook bussen gaan 
ik ben nu aan het bellen...wrote:Ik zou mailen... aangezien je gewoon betaald hebt, zou je alsnog een ticket moeten krijgen.wrote:En de transactie is gewoon voltooid.. dus?
Pff ik stress absoluut maar nu ik toch al zo ver ben wil ik ze ook wel 
En het systeem slaat echt nergens op. Net stond ik op 38 minuten, en een maat van me op 57. Werden we er uit gegooid, nu staat hij op 33 en ik op 39 minuten...
Edit: En nu nog maar 21 minuten...
En het systeem slaat echt nergens op. Net stond ik op 38 minuten, en een maat van me op 57. Werden we er uit gegooid, nu staat hij op 33 en ik op 39 minuten...
Edit: En nu nog maar 21 minuten...
Als je meer dan 4 kaarten besteld werd het ook geaunuleerdwrote:ik ben nu aan het bellen...wrote:Ik zou mailen... aangezien je gewoon betaald hebt, zou je alsnog een ticket moeten krijgen.wrote:En de transactie is gewoon voltooid.. dus?
dan maar met eventtravel busje. Scheelt maar paar euro ten opzichte van de trein.
Zit nu in de wachtrij, misschien dat ik er dan toch nog een aanschaf mocht ik het halen 
Je kon maar 4 tickets bestellen... Bovendien heb ik maar 4 tickets besteld... Ik ga vanavond naar XQ en dan wil ik al een gedeelte van de schade vergoeding... Daarnaast wil ik dan alle gemaakte kosten terug (normaal gesproken krijg je alleen de ticketprijzen ex fee en zonder bespreekkosten terug)... Dus dan zou ik Q-Dance rond de 15 euro hebben gedoneerd, nee dank je...
Echt bull sh*t eerste klas dit, mijn tickets annuleren en zo de tickets weer in de verkoop gooien? Wat is dat voor praktijken daar? Al is het uitverkocht wil ik er nog naar binnen, hadden ze maar een beter systeem neer moeten zetten..
Edit: En nee, ik heb niet het geld om NOG eens 280 euro voor 4 tickets neer te leggen... Die andere heb ik nog niet terug, ik baal echt enorm.
Edit: En nee, ik heb niet het geld om NOG eens 280 euro voor 4 tickets neer te leggen... Die andere heb ik nog niet terug, ik baal echt enorm.
Last edited by Pythonmaniac on , edited 1 time in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.