8 min
Op 3 minuten, geeft hij aan de reeds gemaakte transacties te checken, en paar minuten later staat er opeens dat ik weer een uur moet wachten.
Zelfde verhaal hier. Kan toch niet.wrote:Lekker, had een wachttijd van 1 minuut. Toen stond er 10 minuten lang Even geduld aub, je houdt je plek in de rij, en nu is m’n wachttijd weer 1 uur.
wrote:heeft iemand een PDF splitter?
Meteen..wrote:Duurde het effe of? Ik heb nog niets ontvangen..wrote:Ja, ik.wrote:Heeft iemand daadwerkelijk zijn tickets al in zijn inbox ontvangen?
wrote:telt nu de laatste minuut af
Foxit pdf editor.wrote:heeft iemand een PDF splitter?
Ik niet, ik had het omgekeerde.. Ik stond er een uur in met de ene browser en 10 minuten met de andere browser... Na het checken stond ik met die "uur browser" er opeens 1 minuut in terwijl ik er met die "10 minuten browser) er 2 uur in stond...wrote:Lekker, had een wachttijd van 1 minuut. Toen stond er 10 minuten lang Even geduld aub, je houdt je plek in de rij, en nu is m’n wachttijd weer 1 uur.
Hoezo je behoud je plek in de rij. Kut zooi.wrote:Ik niet, ik had het omgekeerde.. Ik stond er een uur in met de ene browser en 10 minuten met de andere browser... Na het checken stond ik met die "uur browser" er opeens 1 minuut in terwijl ik er met die "10 minuten browser) er 2 uur in stond...wrote:Lekker, had een wachttijd van 1 minuut. Toen stond er 10 minuten lang Even geduld aub, je houdt je plek in de rij, en nu is m’n wachttijd weer 1 uur.
67 en 3.75 feewrote:Hoe duur zijn ze eigenlijk? €76 toch?