Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Geen idee, Coone in elk geval en TMS artiesten en Thera sowieso natuurlijk. Nikkita zit hier ook en volgens mij lezen er wel meer artiesten mee dan je denkt. Jammer dat Headhunterz nooit echt reageert dat had ik graag een keer gezien.

Ja lijkt me ook wel leuk :). Ach, als ze maar een leuk setje bij Qlimax neerzetten :P. Om even ontopic te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Nee maar Coone had echt specifiek een haat-reactie van Hardtraxx getweet en daarna zelf nog gereageerd om het uit te leggen volgens mij. Maar weet natuurlijk niet of hij dat bedoelt.

hij doet zijn best, als hij het niet aankan dat niet iedereen naar hem geliefd is is alleen maar zijn probleem :p

tja en bij G4H is het alleen maar de zelfde sounds en kicks en screeches... dat vind ik wel jammer terwijl het idee gewoon super is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:38 

Donateur

Denk dat je G4H een paar maanden de tijd en wat rust moet geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 15:27 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Denk dat je G4H een paar maanden de tijd en wat rust moet geven.

ik denk dat dat ook de kracht van een LIVE-set moet zijn. De exclusiviteit en dus uniek moet blijven. We hebben G4H nu al best veel in een korte tijd gezien... laat het ff rusten en ze gaan knallen op Qlimax :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 15:56 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
ende dj's ook eens hier in discussie zouden treden :). Bas Oskam heeft hier toch 1 x gereageerd na allerlei uitlatingen :P?

Ja, omdat iemand beweerde dat Arjan een paar chromosomen miste ofzo. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:11 

Donateur

Inderdaad, kijk naar bijvoorbeeld Project One. Die hebben net zoveel optredens als G4H, maar dan in 3 jaar. Het exclusieve is er snel vanaf gegaan bij de act, en ze hadden in mijn ogen hun tracks veel meer moeten beschermen. Nu hoor je Kings in elk setje, alleen Sorrow houden ze echt voor zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:22 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Inderdaad, kijk naar bijvoorbeeld Project One. Die hebben net zoveel optredens als G4H, maar dan in 3 jaar. Het exclusieve is er snel vanaf gegaan bij de act, en ze hadden in mijn ogen hun tracks veel meer moeten beschermen. Nu hoor je Kings in elk setje, alleen Sorrow houden ze echt voor zichzelf.

dat denk ik wel van meer djs.. wordt veels te snel gereleased helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

Commercie dit dat -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:58 

Hardtraxxer

ben het daar wel mee eens hoor.
Sommige artiesten worden veels te veel geboekt, en er worden veels te veel van hun gerealesed.
Neem nou RR, hij is misschien een extreem voorbeeld maar als hij ergens draait is iedereen er positief over en als hij later ergens anders draait zijn er veel mensen die speciaal voor hem gaan. Dit komt volgens mij puur omdat hij redelijk exclusief is, draait niet elk weekend en zijn nummers zijn nog niet gereleased. Hierdoor blijft het bijzonder wat van hem te horen en je gaat er daarvoor speciaal heen. Zo zouden meer artiesten moeten handelen om het bijzonder te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:04 

Donateur

Ja nouja je moet niet vergeten dat ze er ook van moeten leven. Maar ga dan als Solo artiest lekker de commerciële release-loopband uithangen, maar hou je LIVE-act een beetje exclusief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:12 

Hardtraxxer

Ja tuurlijk het is hun werk, maar idd wat je zegt samenwerkings verbanden als g4h moeten ze dan speciaal houden.
Of houd bepaalde nummers achter die alleen in jou sets te horen zijn zodat er nog wat om naar uit te kijken is, uit eindelijk komt zoiets natuurlijk ook ten goede aan je naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:27 

Hardtraxx Veteran

Ik had dat ook al gezegd tegen Adaro dat de exclusiviteit wel behouden mag worden.
Wil hij natuurlijk ook wel, een maximum van 2 keer per maand mogen ze geboekt worden.

Is natuurlijk niet echt exclusief, dacht zelf meer aan eens in de 2 maanden. Maar ze zijn nou eenmaal erg gewild, dan kan ik begrijpen dat je niet alles afwijst. En dat gezeur over geld in verband met Ran-D & Adaro, KOM OP zeg... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:30 

Hardtraxx Veteran

Snap de commotie niet. Iedere act die gevraagd wordt voor Qlimax zegt natuurlijk ja. Als je jouw act voor 30000 man mag laten zien, dat moet toch verschrikkelijk mooi zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:34 

Donateur

Jua voor Qlimax is het natuurlijk lastig nee zeggen, maar vraag me af of dat nou niet ten koste gaat van de act. Heb hem nu 2x meegemaakt en nagenoeg hetzelfde, ben benieuwd of ze er voor Qlimax weer wat nieuw spul in pompen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:51 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ja nouja je moet niet vergeten dat ze er ook van moeten leven. Maar ga dan als Solo artiest lekker de commerciële release-loopband uithangen, maar hou je LIVE-act een beetje exclusief.

Net zoals de liveact van Donkey Rollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:29 

Donateur

Oh wou je de G4H met DR gaan vergelijken, komen niet eens in de buurt imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

Pythonmaniac schreef:
TiMOTHYb schreef:

Net zoals de liveact van Donkey Rollers?

bijvoorbeeld

die zie je niet elke week ergens staan

in tegenstelling tot bv een noize suppressor die 3x per weekend ergens live staat
logisch dat het niet meer vernieuwend is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:58 

Noize Supressor Live is puur vanwege z'n sonar... hoeft niet exclusief te zijn..
Die man produceert plaatjes aan de lopende band en stopt die bij z'n act..

maar houdt zich ook bij de oude klappertjes (hij zou gewoon 1,5 uur live moeten die Noize supressor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:01 

Hardtraxx Veteran

zoals hij altijd losgaat tijdens zijn sets houdt hij dat geen anderhalf uur vol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 22:01 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Oh wou je de G4H met DR gaan vergelijken, komen niet eens in de buurt imo.

Nee vergelijk ik niet, maar live acts moeten niet een gewoonte worden. Zeker een act als G4H zou dan speciaal moeten zijn, als je een feest bezoekt met G4H is een feest al half geslaagd en zeer exclusief.

Maar zodra je zelfs dat soort acts wekelijks kan zien maakt t ook niet speciaal om naar een feest voor G4H te gaan. Voor Donkey Rollers komt iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 22:44 

Donateur

Oh sorry, dacht dat je het sarcastisch bedoelde van de DR. ;-) maar ik denk dat je inderdaad als je een live-act begint altijd hun als voorbeeld moet nemen. Óf AVIO, maar dat gaat ook maar over 3 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 08:14 

Donateur

Pythonmaniac schreef:
Zeker een act als G4H zou dan speciaal moeten zijn, als je een feest bezoekt met G4H is een feest al half geslaagd en zeer exclusief.

Ik begrijp je punt, en ben het er qua DR absoluut mee eens.

Maar 'is half geslaagd'? Je vindt dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:34 

Hardtraxx Veteran

ik had liever dit gezien :P

Kamui
Isaac
Frontliner
Wildstylez
Noisecontrollers
B-front
Gunz4Hire
The R3bels (LIVE)
Zatox
Tha Playah (LIVE)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:37 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ik had liever dit gezien :P

Kamui
Isaac
Frontliner
Wildstylez
Noisecontrollers
B-front
Gunz4Hire
The R3bels (LIVE)
Zatox
Tha Playah (LIVE)

Gunz4Hire is een live act he. :P
Maar dat was ook mooie line up geweest ja. Volgend jaar misschien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:02 

Hardtraxx Newbie

Achja ik kom me avond er toch wel door ;)

Vorig jaar ook niet echt staan te springen op de line up maar mij uiteindelijk toch wel vermaakt..
(maar dat kwam dan misschien ook door de tentamen week die erop volgde :P)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten