Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:38 

Donateur

Ik weet het niet, ze doen in elk geval in de DVD laten geloven dat er heel veel tijd/moeite in is gestoken. Denk dat het idee achter die projecties ook best veel tijd en geld heeft gekost, het kwam er in elk geval niet zo heel goed uit in het Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik weet het niet, ze doen in elk geval in de DVD laten geloven dat er heel veel tijd/moeite in is gestoken. Denk dat het idee achter die projecties ook best veel tijd en geld heeft gekost, het kwam er in elk geval niet zo heel goed uit in het Gelredome.

Op filmpjes die helemaal bovenaan zijn gemaakt, kun je het wel goed zien. Maar aangezien het grootste deel v/h publiek op de vloer staat, waar je het niet/ niet goed kon zien, is het niet echt gelukt.

Wel leuk dat ze weer eens wat anders wilden proberen, maar het was mij allemaal wat te licht, en te weinig lasers (behalve bij Zatox en EA).
Opzet was opzich wel fijn, er was veel ruimte op de dansvloer :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:54 

Donateur

Vond het ook niet zoveel bijzonders, maar kon het helaas niet vergelijken met het jaar ervoor. Vond het op Hard Bass allemaal net even wat beter geregeld. Die lichtschermen kwamen veel overtuigender over ook, dan heb je tenminste een beetje het gevoel dat er echt wat voor je staat.

Hoop trouwens niet weer op zo'n kluisjesdrama bij het Gelredome.. bah bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

Wij gaan vroeger, nemen boxen en bier mee en gaan voor de ingang een preparty houden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Wij gaan vroeger, nemen boxen en bier mee en gaan voor de ingang een preparty houden :P.

Lekker koud :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:42 

Donateur

b-ram schreef:
urbandesigner schreef:

Lekker koud :P

Hoef je idd geen koelbox mee, vorig jaar stonden we in de sneeuw toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Gewoon preparty met 'takkeherrie', bier en lijntjes in de Jezusbus houden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:48 

Donateur

TiMOTHYb schreef:

Waren er niet genoeg, of was het zoals jaren geleden dat ze buiten stonden, maar na wisseling van de wacht de security dat niet wist zodat je geen toegang tot de lockers kreeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Gewoon preparty met 'takkeherrie', bier en lijntjes in de Jezusbus houden :cool:

Staat er niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:53 

Donateur

hoebedoelje schreef:
TiMOTHYb schreef:

Waren er niet genoeg, of was het zoals jaren geleden dat ze buiten stonden, maar na wisseling van de wacht de security dat niet wist zodat je geen toegang tot de lockers kreeg?

Het waren er niet genoeg, er zaten niet genoeg mensen aan die balie (drie kwartier buiten wachten voor kaartjes scannen, daarna een half uur voor lockersleutel). Volgens mij kan je in het Gelredome nooit bij je lockers tijdens het feest dus dit kon nu ook niet. Wat een drama in elk geval, echt verschrikkelijk slecht geregeld door Q. Als je mensen gek wil hebben moet je dat ook doen; je voelt letterlijk elke minuut van je feest wegtikken waar je 70€ voor neer hebt gelegd. Ratten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig waren wij daar voor gewaarschuwd, maar ik had gewoon keihard losgegaan in me jas! XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:18 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
hoebedoelje schreef:
TiMOTHYb schreef:

Het waren er niet genoeg, er zaten niet genoeg mensen aan die balie (drie kwartier buiten wachten voor kaartjes scannen, daarna een half uur voor lockersleutel). Volgens mij kan je in het Gelredome nooit bij je lockers tijdens het feest dus dit kon nu ook niet. Wat een drama in elk geval, echt verschrikkelijk slecht geregeld door Q. Als je mensen gek wil hebben moet je dat ook doen; je voelt letterlijk elke minuut van je feest wegtikken waar je 70€ voor neer hebt gelegd. Ratten.

Dat is toch bijna ieder jaar zo daar bij het Gelredome? Je zou toch zeggen; doe er wat aan na de eerste keer.

In 2005 en/of 2006 was dat ook al het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:37 

Hardtraxxer

Snap niet dat het bij Hardbass wel lukt met Fatsoenlijke rij, En normaal doorlopen goed na kluisjes,
Waarom bij Qlimax dan niet Even veel mensen toch?? Iemand uitleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:54 

Hardtraxx Addict

Nja bij Qlimax heb je oa te maken met een grotere groep vanuit t buitenland en al die mensen willen voor het begin binnen zijn.
Het spitspunt bij Qlimax is volgens mij een stuk hoger dan bij Hardbass. Heb het idee dat de mensen daar wat geleidelijker aankomen ipv bijna 25000 tegelijk.

Kan natuurlijk ook gewoon dikke onzin zijn :D
Neem natuurlijk aan dat t aantal ingangen, kluisjes en medewerkers redelijk gelijk zal zijn bij deze twee feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:04 

Als Q-dance nu 4 ingangen maakt... 1 aan elke zijde (noord, zuid, oost en west)
dan is het al een stuk verdeelder..
ook met kluisjes etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:18 

Donateur

robkuh1990 schreef:
Als Q-dance nu 4 ingangen maakt... 1 aan elke zijde (noord, zuid, oost en west)
dan is het al een stuk verdeelder..
ook met kluisjes etc

Kost wel veel meer natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:13 

Hardtraxx Veteran

En wordt 1 grote troep rondom het Gelredome....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:34 

Donateur

Voor de mensen die met de bus willen. Ik organiseer een busreis. Er zijn niet heel veel plekken meer beschikbaar. 14 plekken nog. Kom je uit Alkmaar, Haarlem of Velserbroek, dan kun je je hier inschrijven voor deze busreis. Gezellig als je mee gaat ;)

Reserveren Haarlem: http://www.partybussen.nl/busreis/busre ... ent_id=211
Reserveren Alkmaar: http://www.partybussen.nl/busreis/busre ... ent_id=207
Reserveren Velserbroek: http://www.partybussen.nl/busreis/busre ... ent_id=208
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 09:08 

Donateur

Gewoon bij het kopen van tickets direct lockertickets aanbieden.

Twee rijen maken, mét en zonder lockerticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

nog tickets nodig? aanbod/2x-qlimax-tickets-t20912.html

voor de ekte ekte hardtraxxer maak ik nog wel een uitzondering in de prijs en kan die nog wel naar beneden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:06 

Gereageerd, aangezien ik nog steeds niet weet hoe het met dat meidje zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 15:14 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
nog tickets nodig? aanbod/2x-qlimax-tickets-t20912.html

voor de ekte ekte hardtraxxer maak ik nog wel een uitzondering in de prijs en kan die nog wel naar beneden.

Jeffrey is op zoek naar 2 kaarten voor hem en zijn chick ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Interview Stana:

Citaat:
Stana, who’s real name is Aram Alnashéa, always had a passion for music. When he was just one year old, he used to drum with spoons and anything else he could find. “My dad noticed that I was musically constructed, so by the age of six, he took me to a TV station. That’s where I got my first TV appearance, singing in a kids television show!” Years later, when he turned 13, Stana discovered electronic music. “The first tracks I remember listening to were Hard Trance and Hardstyle tracks from artists such as Scot Project, Pavo, The Prophet, A*S*Y*S and more. So when I started producing my own music, these influences got stuck into my sound.” Nowadays, Stana still listens to the same styles as he did before, but he expanded his horizon and his style got influenced by; Techtrance, House, Trance and Techno. “My heart keeps beating for Hardstyle, even though I listen to so many different styles at the moment. Trance touches me on an other level and I think every producer can agree with me that everything is so differently mixed with so many styles nowadays, that it’s growing day by day.”

With everything Stana does in the music business, we can call him a man of many colors. The label Tech Mania Records has been Stana’s pride & joy for quite some time now. The various amount of styles he uses all incorporated into the so called ‘Stanastyle’. “I started Tech Mania Records to release my own sound. Usually when your style is similar to others, you tend to become friends and support each other, so Tech Mania Records is all about friends and producers who all make almost the same style gathered in one label.”

Stana’s first international gig took place in the year 2008 in the UK at an event called Pams House. “I remember it was my birthday, I just turned 19 that night. Ever since that day, I’ve played in many countries all over the world and released over 30 singles and remixes.” Stana’s first Q-dance appearance was last year when he played at Defqon.1 and Q-BASE. “It was such an amazing experience for me! I think that my gig at the ORANGE stage at Defqon.1 last year was one of the highlights in my carreer. You just never forget your first time with Q-dance. Haha! This year I opened at the main stage at Defqon.1 and I also received the honor and privilege to open one of the most massive events: Qlimax! YEAH!”
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:49 

Hardtraxx Elite

Ik begin steeds meer zin te krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:54 

Hardtraxx Veteran

Ik ook :D
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten