Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 18:38 

Ik ben ook wel benieuwd naar de set van NC, maar als ze de duistere kant willen opzoeken mogen ze toch ook nog wel wat oudere plaatjes draaien. Aliens, Gaia, Faces, In the marine en Against all odds ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:02 

UUenZeL schreef:
Ik ben ook wel benieuwd naar de set van NC, maar als ze de duistere kant willen opzoeken mogen ze toch ook nog wel wat oudere plaatjes draaien. Aliens, Gaia, Faces, In the marine en Against all odds ofzo :D

:thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

Paulvg schreef:
Verder ben ik erg benieuwd naar The Pitcher & Zany, aangezien het de laatste tijd twee uitersten zijn. Ik hoop toch dat The Pitcher mee gaat met het niveau van Zany en dat Zany gewoon tracks als Acid Nightmare draait (ook al is het vroeg op de avond).

Ga der maar van uit dat het Kingdome (Re-Amp) en The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive plaatjes worden in het begin, hopelijk ten einde van de set die TBA van The Pitcher & Noisecontrollers en wat Zany beuk spul! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:21 

Vergeet H.A.M. niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:

Doe maar niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 08:30 

Donateur

urbandesigner schreef:
robkuh1990 schreef:

Hopelijk ook geen 'Lighters'. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
urbandesigner schreef:
robkuh1990 schreef:

Doe ook maar niet :sick: . En laat het Decibel anthem ook maar thuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 15:40 

Hardtraxx Elite

hoebedoelje schreef:

Mag ie van mij gerust draaien hoor, even lekker knuffelen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 15:42 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
hoebedoelje schreef:

Mag ie van mij gerust draaien hoor, even lekker knuffelen :love:

Haha vooruit dan maar :P.

Als ie maar:
- B-front - Virus
- B-Front & Frontliner - Magic
- Acid Nightmare Remix
- Welcome The darkness
- Euphoria/Midnight
- Psychedelic Trip
- Zany & Pavo - Orgasmo

Erop knalt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 15:47 

Hardtraxx Veteran

Ik zou er niet op rekenen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 16:05 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Doe ik ook niet, maar ik zal mr. Fusion wel even mailtje sturen met het vriendelijke verzoek erin om deze nummers te draaien :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 16:21 

Hardtraxx Veteran

Qlimax is gewoon een goede showcase voor nieuw materiaal. Zeker gezien dat The Pitcher er staat zou ik neit te veel oud Zanywerk verwachten, want effectief heeft hij maar de helft van de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:14 

Donateur

urbandesigner schreef:
Nando schreef:

Doe ik ook niet, maar ik zal mr. Fusion wel even mailtje sturen met het vriendelijke verzoek erin om deze nummers te draaien :).

Mail deze ook even door gelijk: "Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Edit)" :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
hoebedoelje schreef:
roberttt schreef:
Hoe oud ben je :o

26 alweer, en dus al 12 jaar géén dagjesmens.
Tenzij dagjesmensen ook naar Digital Overdose gingen destijds. ;)

Maar waarom zit je dan alles af te kraken hier, op Stana na?

Stana is gewoon een baas. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 19:53 

Hardtraxxer

ze zeiden dat het een rauwere editie zou worden dit jaar.
Coone
Headhunterz
Noisecontrollers
The Prophet
dat is nou niet wat je nou bedoelt rauw.

hadden ze er beter Crypsis of chain reaction enzovoort erop kunnen zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 20:08 

Hardtraxxer

weet je hun set al dan? nee misschien draaien ze wel wat anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Snap niet echt wat jullie probleem is.. Als je harder wilt, en dit dus niets vind blijf je toch lekker thuis. Voor dit geld doe je toch bijna 3 feestjes met een line up die je wél aan staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Snap niet echt wat jullie probleem is.. Als je harder wilt, en dit dus niets vind blijf je toch lekker thuis. Voor dit geld doe je toch bijna 3 feestjes met een line up die je wél aan staat.

Idd. Ga dan maar alleen naar Loudness en Try Before you Die. Maar ga niet constant zitten huilen omdat de Qlimax line up niet 'raw' genoeg is... Ik vind dit een prima line-up, harder dan voorgaande jaren, aardig wat andere namen, voor ieder wat wils, thema is zeer belovend, anthem is opzich niks mis mee (voor Lyst: Op de pitchkicks na), Q-dance wil zich zeker revancheren voor vorig jaar en als het goed hebben de meesten hier er ontzettend veel zin in :yay: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:21 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
93Wesley93 schreef:

Idd. Ga dan maar alleen naar Loudness en Try Before you Die. Maar ga niet constant zitten huilen omdat de Qlimax line up niet 'raw' genoeg is... Ik vind dit een prima line-up, harder dan voorgaande jaren, aardig wat andere namen, voor ieder wat wils, thema is zeer belovend, anthem is opzich niks mis mee (voor Lyst: Op de pitchkicks na), Q-dance wil zich zeker revancheren voor vorig jaar en als het goed hebben de meesten hier er ontzettend veel zin in :yay: !

+1, ook denk ik echt dat qdance alles uit de kast gaat halen dit jaar.

Heerlijk dat speculeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:25 

Donateur

qlimax wordt gewoon vet DOT
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
qlimax wordt gewoon vet DOT

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:36 

Bierkoning

Ik ben wel blij dat er niet te veel rauwe artiesten staan (of eigenlijk geen een echte), een feest als Qlimax is daar tegenwoordig niet voor en het is ook helemaal niet nodig. Daarom ga ik ook naar feesten als Loudness of Bass Academy, ik ga naar Qlimax om te genieten van de muziek en lekker gezellig te doen met iedereen, naar Loudness ofzo ga ik om te beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik ben wel blij dat er niet te veel rauwe artiesten staan (of eigenlijk geen een echte), een feest als Qlimax is daar tegenwoordig niet voor en het is ook helemaal niet nodig. Daarom ga ik ook naar feesten als Loudness of Bass Academy, ik ga naar Qlimax om te genieten van de muziek en lekker gezellig te doen met iedereen, naar Loudness ofzo ga ik om te beuken.

Dat, uiteraard komen we om een potje te beuken, en gelukkig staan bepaalde dj's er juist niet. Alleen maar ultra raw zou wel lachen zijn, maar vind ik niet bij Qlimax passen. Bij Qlimax horen de beste/populairste dj's van dit moment, en vind dat Q-dance dit zeer goed heeft gezien met deze line-up, al vind ik The Prophet er niet echt bij passen. Wildstylez en Psyko Punkz en B-front hadden hier ook nog wel tussen kunnen staan, evenals Art of Fighters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:44 

Donateur

Pommer schreef:

Amen, vind qlimax btw leuker dan Loudness ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Pommer schreef:

Amen, vind qlimax btw leuker dan Loudness ^^

Denk dat ik me op beiden aardig goed ga vermaken :yes:
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten