TiMOTHYb schreef:
opaa schreef:
je vermaakt je toch gewoon op zo'n avond, waarom dan altijd dat geklaag
Ik snap nooit goed hoe mensen als jij in het leven staan, begrijp je het dan echt niet?
Ik vermaak me prima op elk hardstyle feest, toch zijn er elke keer weer punten die me niet bevallen of zaken die gewoon echt slecht geregeld zijn (kluisjes qlimax afgelopen jaar etc.). Is het dan echt zo raar om dit aan te geven op een discussieforum?
Vind het wel degelijk jammer dat de muziek op Qlimax, en op elk ander festival, dit jaar zachter zal moeten.
Tuurlijk begrijp ik het als iemand iets niet waardeert, ik heb ook een half uur moeten staan lullen om een kluis te krijgen dus daar ben ik inderdaad niet tevreden over, maar er is een verschil tussen 'minder' geluid en 'slecht'geluid. Stel je geeft het geluid op Loudness een 10, dan geef je het op Qlimax een 6 of een 7. Maar hoe de meeste mensen spreken klinkt het meer alsof ze een 1 of een 2 bedoelen, en dat vind ik dus overdreven.
Geluid is naar mijn mening slecht als het wegvalt, stoort, ruist, echo-t, veel varieert van volume, en zo zacht staat dat je de bass niet merkt. Geen van dit allen is / was het geval voor mij op qlimax, vandaar.
Ik ben van mening dat juist op internet de meesten het niet snappen. Iedereen neemt elkaars mening over wat betreft de kwaliteit van lineups, aankleding, geluid, whatever. Dit is ook de rede dat ik van Partyflock naar Hardtraxx ben vertrokken, het was daar namelijk meer of ik tegen 1 iemand discussieerde op een forum.