dat gehuil tegen mensen die speculeren zinloos vinden...
Daar is een forum voor bedoeld volgens mij... Ik vind het juist wel inventief van opaa om zulke tweets te combineren. Hij doet er toch ook niemand kwaad mee? Verder ben je natuurlijk niet verplicht om dit topic te bezichtigen.
Ohja nog ff de definitie:
fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
dat gehuil tegen mensen die speculeren zinloos vinden...
Daar is een forum voor bedoeld volgens mij... Ik vind het juist wel inventief van opaa om zulke tweets te combineren.
Oke, leuk voor je.
UUenZel schreef:
Hij doet er toch ook niemand kwaad mee? Verder ben je natuurlijk niet verplicht om dit topic te bezichtigen.
En jij bent niet verplicht om op mij te reageren. Ik bepaal nog altijd zelf in welk topic ik wel en niet kijk.
UUenZel schreef:
Ohja nog ff de definitie:
fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
Smartass.
UUenZel schreef:
Ben jij nu niet diegene die het hardst huillie doet?
Als je wilt reageren, prima. Maar doe dat via de PM, zo houden we het topic schoon.
vorige keer met Zatox tweet over een present en Backstage tweet over een anthem vrijgeving had ik toch mooi wel gelijk maat
Haha dan kan half Hardtraxx wel als analist worden aangewezen, aangezien je echt niet de enige bent geweest die dit goed geeft gehad Wacht het nou maar gewoon lekker af... Kan nooit lang meer duren totdat de website online gaat komen...
vorige keer met Zatox tweet over een present en Backstage tweet over een anthem vrijgeving had ik toch mooi wel gelijk maat
Haha dan kan half Hardtraxx wel als analist worden aangewezen, aangezien je echt niet de enige bent geweest die dit goed geeft gehad Wacht het nou maar gewoon lekker af... Kan nooit lang meer duren totdat de website online gaat komen...
Weekje denk ik.. Aankomende vrijdag, als je kijkt naar vorig jaar (a).
Naar het nieuws van afgelopen week. Verkoop ik toch mijn kaartjes. (chek aanbod topic) Ik moet volgende week een kijkoperatie ondergaan en daarna waarschijnlijk nog een ander operatie aan mijn knie. Dus zal dan niet voldoende hersteld zijn om een hele avond op krukken te staan. En het zelfde als Q-Base heb ik totaal geen zin in dus. Graag reactie
Vorig jaar idd schoolplein en ik denk dit jaar weer. 1 van de 3 ken ik namelijk via de uni en toen ik er naar vroeg in een gesprek op facebook zweeg tie
Maar stel je er niet te veel van voor van de muziek in de VIP , het is gewoon rustige house / techno / early / electro, meer voor de sfeer. Het staat er ook niet zo hard, want de vip is meer een lounge dan een area.
Ik hou het toch liever op het veld . Ergens in het midden ofzo lijkt me wel de beste plaatsen qua show en geluid, alleen vooraan is het leuker (afgelopen Qlimax niet maarja )