Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:49 

Hardtraxx Newbie

Over ruffian gesproken, kunnen ze MC Villain niet gewoon een keer boeken voor qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:53 

Hardtraxxer

QuanTaXz schreef:
Over ruffian gesproken, kunnen ze MC Villain niet gewoon een keer boeken voor qlimax!

Dat zouden ze idd kunnen doen
Maar ik hoop het niet.. Dv8 is me favoriet maar ruffian zal er wel weer staan en daar kan ik ook mee leven :)
Maar maakt me eigenlijk niet uit welke mc er staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:54 

Donateur

Flexibel schreef:
^ Waar baseer je dat op?
Ze werden een tijdje niet geboekt ivm die world tour toch?

Zou best wel kunnen ja, hoop dat ze er nog een tour-tje achteraan plakken dan.

En alsjeblieft geen Villain daar heb ik nog steeds het bloed van in m'n oren staan na Dreamfields. Die jongen kan gewoon geen enkele plaat even z'n mond dichthouden, ongelooflijk. Dan nog liever Ruffian.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:56 

Hardtraxx Newbie

Flexibel schreef:
QuanTaXz schreef:

Maar ik hoop het niet.. Dv8 is me favoriet maar ruffian zal er wel weer staan en daar kan ik ook mee leven :)

Ja DV8 heb ik persoonlijk gek genoeg niet zo veel mee, want hij is wel altijd heel betrokken bij het feest, en dat was Ruffian vorig jaar helemaal niet bij qlimax, het was echt een bevrijding toen aan het eind Evil Activities en Endymion ff de mic oppakte en heel de zaal wakker schreeuwde. Met MC Villain heb ik tot dusver alleen top feesten meegemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:56 

Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Flexibel schreef:
^ Waar baseer je dat op?
Ze werden een tijdje niet geboekt ivm die world tour toch?

Zou best wel kunnen ja, hoop dat ze er nog een tour-tje achteraan plakken dan.

En alsjeblieft geen Villain daar heb ik nog steeds het bloed van in m'n oren staan na Dreamfields. Die jongen kan gewoon geen enkele plaat even z'n mond dichthouden, ongelooflijk. Dan nog liever Ruffian.

Haha smaken verschillen he
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:58 

Donateur

QuanTaXz schreef:

Wat vind jij de kwaliteiten van Villain dan? Vond hem toen ik begon met hardstyle luisteren ook het beste, maar na elk feestje het zelfde nasale repertoire aan te moten horen is die mening wel veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:01 

Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
QuanTaXz schreef:

Wat vind jij de kwaliteiten van Villain dan? Vond hem toen ik begon met hardstyle luisteren ook het beste, maar na elk feestje het zelfde nasale repertoire aan te moten horen is die mening wel veranderd.

Ja ik snap idd wel wat je bedoelt, maar hij brengt op een of andere manier altijd wel zijn energie over. Ik vind zn stem nog steeds wel erg goed maar meer variatie in zijn teksten zou geen kwaad kunnen. Eigenlijk zou er weer eens een keer een nieuwe MC moeten opstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:02 

Donateur

QuanTaXz schreef:
Eigenlijk zou er weer eens een keer een nieuwe MC moeten opstaan.

:thumbup:

Helemaal geen slecht scenario, al denk ik dat het voor de komende 5 jaar Qlimax wel bepaald is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

Nien, Ruffian for president tijdens Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
ruffian had vorig jaar een boeking in zwitserland en die heeft ie gecanceld om op qlimax te staan

Dat komt omdat Ruffian een meningsverschil had met Q-Dance vanwege een vechtpartij op een feest. Dat zorgde ervoor dat Ruffian (bijna?) het gehele jaar 2010 niet meer geboekt werd door Q. Ruffian ging er dus ook vanuit dat hij niet meer op Qlimax zou staan, maar uiteindelijk hebben ze het uitgepraat en heeft Ruffian 'zijn' plek op Qlimax teruggekregen en heeft Q-Dance de cancellation costs voor dat feest in Zwitserland betaald.

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij waren ze bij Q wel een beetje klaar met DBSTF toch?

DBSTF zijn weg bij Platinum en Q boekt alleen (hardstyle) artiesten die daaronder staan volgens mij. Dus we hoeven ook geen Theracords of The Magic Show residents te verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:54 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
The Anim0l schreef:
ruffian had vorig jaar een boeking in zwitserland en die heeft ie gecanceld om op qlimax te staan

Dat komt omdat Ruffian een meningsverschil had met Q-Dance vanwege een vechtpartij op een feest. Dat zorgde ervoor dat Ruffian (bijna?) het gehele jaar 2010 niet meer geboekt werd door Q. Ruffian ging er dus ook vanuit dat hij niet meer op Qlimax zou staan, maar uiteindelijk hebben ze het uitgepraat en heeft Ruffian 'zijn' plek op Qlimax teruggekregen en heeft Q-Dance de cancellation costs voor dat feest in Zwitserland betaald.

TiMOTHYb schreef:

DBSTF zijn weg bij Platinum en Q boekt alleen (hardstyle) artiesten die daaronder staan volgens mij. Dus we hoeven ook geen Theracords of The Magic Show residents te verwachten :P

Davide sonar zit niet bij platinum
Endymion ook niet, Psyko Punkz niet, en vast nog wel meer voormalig qlimax artiesten niet, dus dat laatste is een beetje onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Dit, geen enkele andere "stem" kan dit beter hosten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:01 

Donateur

Jurheinen schreef:
Kepro schreef:

Dit, geen enkele andere "stem" kan dit beter hosten :)

Dat, geen enkele ander "MC" kan dit beter hosten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:05 

Hardtraxxer

vind ik ook net als dat ik dv8 echt voor mainstage decibel vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Chukkels schreef:
The Anim0l schreef:

TiMOTHYb schreef:

Davide sonar zit niet bij platinum
Endymion ook niet, Psyko Punkz niet, en vast nog wel meer voormalig qlimax artiesten niet, dus dat laatste is een beetje onzin.

My bad dan, dacht namelijk zoiets te horen. Dat bij DBSTF hetzelfde verhaal rond ging als toentertijd met Showtek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:21 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Dit. Vond hem vorig jaar echt heel erg sterk op Qlimax. Paste heel natuurlijk in het verloop van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

Idd, Qlimax = Ruffian & Rufian = Qlimax :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:23 

Donateur

En Decibel inderdaad wel DV8, wel vrede mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 07:00 

Donateur

Flexibel schreef:
QuanTaXz schreef:

De Q-Dance stem en intro's zijn toch opzich al genoeg, aankondigingen en klaar is Kees.

Niet dat onnodige MC geschreeuw de hele avond, dat zou heerlijk zijn. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 07:53 

Hardtraxx Veteran

Rufian: Qlimax
Dv8: Decibel
Villain: Verjaardagspartijtje

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 09:34 

Donateur

p-stylez schreef:
Rufian: Qlimax

Zou echt heel jammer zijn, liever DV8 dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:56 

Hardtraxx Addict

Zet gewoon Da Syndrome neer.. Staat ie daar voor 40000 man uit zn plaat te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 11:19 

Hardtraxx Addict

joooorrit schreef:
Kettingzaag schreef:
Zet gewoon Da Syndrome neer.. Staat ie daar voor 40000 man uit zn plaat te gaan :P

Vind hem op dit moment echt de beste mc, op a2 label night ook echt geniaal ge-mc't

Haha ja ik stond ook van hem te genieten. Hoe die keihard los gaat altijd haha wat een prachtgozer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:19 

Hardtraxx Veteran

joooorrit schreef:
Kettingzaag schreef:

Vind hem op dit moment echt de beste mc, op a2 label night ook echt geniaal ge-mc't

is miss wel de beste van het moment

maar ruffian heeft gewoon de stem voor qlimax

zoals p-steeltje al zegt laat dv8 maar lekker decibel doen
laat villian de ballebak maar hosten
en da syndrome krijgt echt nog wel een keer ze eigen grote party waar ze m voor blijven vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:20 

Donateur

Ik hoef Da Syndrome echt niet op Qlimax hoor, vond het op de Qontinent en op wat andere kleine feestjes heerlijk om ernaar te kijken maar z'n vocale kwaliteiten zijn echt niet zo goed als die van Ruffian.
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten