Iets met een ster en een hoed op spotify
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heb nooit iets met de HC afsluiter op Qlimax, dus half uurtje Tweekacore, gevolgd door een half uurtje Peacock zou ik niet eens helemaal kut vinden.
klopt dit tochwrote:Dit lijkt ook op een hint? Staat ook een hert in de Qlimax trailer en Q liket de foto![]()
Lijkt inderdaad peacock te zijn. Zie hem wel afsluiten met Tweekacore. Vind ik best, kan ik eerder naar huis.
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Heeft sound rush toch het anthem gemaakt. Wel apart want ze hebben er nog nooit gedraaid en t is best vroeg voor hun. M'n hoop is nog wel op phuture noize of wie weet een collab van beide.
B-Freqz? Als 1e aangekondigd en bestaat uit 2 grote namen zonder Qlimax anthemwrote:Heeft sound rush toch het anthem gemaakt. Wel apart want ze hebben er nog nooit gedraaid en t is best vroeg voor hun. M'n hoop is nog wel op phuture noize of wie weet een collab van beide.
Ik gok ook op een Bfreqz anthem inderdaad.
En Peacock als afsluiter vind ik ook wel leuk. Weer 'ns wat anders
En Peacock als afsluiter vind ik ook wel leuk. Weer 'ns wat anders
Hopen dat er nog een paar leuke namen worden bekendgemaakt de komende dagen (stiekem hopend op een Clockartz ofzo), dan ben ik tevreden 
Er word morgen en vrijdag om 12:00 nog een tip gegeven, daarna is het klaar geloof ik
B-Freqz anthem zou ik niet erg vinden. En als je kijkt naar het Rebirth anthem van dit jaar, die zat best goed in elkaar! 
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 4 hours ago
Dan hebben we 8 acts, er van uitgaande dat tweekacore en peacock beide 45 min krijgen missen we nog wel watwrote:Er word morgen en vrijdag om 12:00 nog een tip gegeven, daarna is het klaar geloof ik
-
DHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2017
- last seen Mar 2022
misschien dat ze de eerste act niet met een puzzel bekend maken ofzo
View on YouTube
Vanaf 00:09 hoor je de lead van het anthem. Als dat verglijkt met de tot nu toe bekende artiesten zou B-Freqz idd kunnen.
Vanaf 00:09 hoor je de lead van het anthem. Als dat verglijkt met de tot nu toe bekende artiesten zou B-Freqz idd kunnen.
Waar staat dat de lead van het anthem is
?
Op de site van Q-Dance kun je een meet en greet winnen met 'the anthemmaker'.
Enkelvoud, dus dat zou betekenen dat het geen duo is?
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Je kan met enkelvoud ook refereren naar een act (ongeacht hoeveel mensen daar onderdeel van zijn)wrote:Op de site van Q-Dance kun je een meet en greet winnen met 'the anthemmaker'.
Dr. Peacock zou vet zijn! Hoop alleen dan niet samen met Tweekakots. Alhoewel dat Tweekakots wel minder erg zou maken.
De lead van het anthem zit vaak verwerkt in de trailers van Q Dancewrote:Waar staat dat de lead van het anthem is?
Denk dat ze het teveel zouden spoilen als ze makers zouden zeggen. (als het een duo is)wrote:Op de site van Q-Dance kun je een meet en greet winnen met 'the anthemmaker'.
Het is niet zeker maar kijk naar de vorige trailers. Hebben allemaal een stuk uit anthem van dat jaar.wrote:Waar staat dat de lead van het anthem is?
Een duo maakt 1 artiest..wrote:Denk dat ze het teveel zouden spoilen als ze makers zouden zeggen. (als het een duo is)wrote:Op de site van Q-Dance kun je een meet en greet winnen met 'the anthemmaker'.
De artiest is de anthem maker
Sound Rush heeft echter een tijdje geleden een post op Instagram gezet met de tekst: Finished the anthem. Ik kan me geen feest bedenken behalve Qlimax waarvoor ze evt een anthem zouden maken. Euphoria lijkt me ook sterk gezien dat geen anthem heeft en er een spirit of hardstyle hosting is.
Headhunterz zojuist op instagram: "Heady is the name, Hardstyle is the game"
Hoeft niks te zeggen, maarja....iets met game
Hoeft niks te zeggen, maarja....iets met game
Ik kan mij niet voorstellen dat Sound Rush het Qlimax anthem gemaakt hebben. Ze hebben er nog nooit gestaan en tevens wordt er altijd heel geheimzinnig gedaan rondom het Qlimax anthem.wrote:Sound Rush heeft echter een tijdje geleden een post op Instagram gezet met de tekst: Finished the anthem. Ik kan me geen feest bedenken behalve Qlimax waarvoor ze evt een anthem zouden maken. Euphoria lijkt me ook sterk gezien dat geen anthem heeft en er een spirit of hardstyle hosting is.
-
FHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2015
- last seen Mar 2026
Dat is toch alweer een behoorlijke tijd geleden en ging over het Dreamfields anthem (of heb ik in de tussentijd iets gemist)?wrote:Sound Rush heeft echter een tijdje geleden een post op Instagram gezet met de tekst: Finished the anthem. Ik kan me geen feest bedenken behalve Qlimax waarvoor ze evt een anthem zouden maken. Euphoria lijkt me ook sterk gezien dat geen anthem heeft en er een spirit of hardstyle hosting is.