Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 08:07 
 
Hardtraxxer

Tot nu toe is t dus dit:

Day 1: B-freqz
Day 2: Headhunterz vs/& Phuture noize
Day 3: Wildstylez
Day 4: Sound Rush & Coone
Day 5: Tweekacore

Best aardig, project one feest is wel een stuk beter kwa lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 08:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Tot nu toe is t dus dit:

Day 1: B-freqz
Day 2: Headhunterz vs/& Phuture noize
Day 3: Wildstylez
Day 4: Sound Rush & Coone
Day 5: Tweekacore

Best aardig, project one feest is wel een stuk beter kwa lineup.


Als dag 2 klopt heeft de line up nog aardig wat potentie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 09:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Er staat ook alleen bij hint 2: You might. Oftewel, misschien moesten we dinsdag niks vinden

Dj Almighty?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog niks vernomen van mijn agency maar ik zou zeggen volg me op twitter en stay stuned for more!
#teamMightys
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga er maar vanuit dat tweekacore opent dit jaar ipv de italiaanse classics opener. Kan me echt geen ander tijdstip voorstellen dat gepast is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien het halfuurtje voor de "ekte" hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ik ga er maar vanuit dat tweekacore opent dit jaar ipv de italiaanse classics opener. Kan me echt geen ander tijdstip voorstellen dat gepast is :/


Dit is nog helemaal geen rare gedachte! En dat zal het minst slechte scenario zijn en kan iedereen zelf kiezen om er naartoe te gaan of niet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 10:52 
 
Hardtraxxer

Had nog nooit de moeite genomen om een set van Tweekacore te beluisteren, maar man man.. Wat heeft dit op Qlimax te zoeken. Enige plek waar ik ze zou kunnen plaatsen is inderdaad als opener.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk echt niet dat Tweekacore opent, op Defqon zondag dit jaar stonden ze als laatste act op de main voordat de closing ceremony begon om 20:00.

Vind ze zelf dan het best passen voor de hardcore act qua BPM. Vermoed echter dat die Primetime track na de hints niet voor niets kwam en dat ze weer doodleuk als 4e act oid staan, net als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CR___1 schreef:
Had nog nooit de moeite genomen om een set van Tweekacore te beluisteren, maar man man.. Wat heeft dit op Qlimax te zoeken. Enige plek waar ik ze zou kunnen plaatsen is inderdaad als opener.. :thumbdown:


Dat hoopte ik vorig jaar ook met Da Tweekaz. Helaas middenin de avond.

Ik heb ze vorig jaar een kans gegeven en toen is gebleken dat ik het helemaal niets vond op Qlimax.

Erg jammer dus om te lezen dat ze er weer staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja als ik Spotify moet geloven, staan ze ook in de top 5 qua populairste hardstyle artiesten. Zo heel gek is het dus niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 11:37 
 
Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Denk echt niet dat Tweekacore opent, op Defqon zondag dit jaar stonden ze als laatste act op de main voordat de closing ceremony begon om 20:00.

Vind ze zelf dan het best passen voor de hardcore act qua BPM. Vermoed echter dat die Primetime track na de hints niet voor niets kwam en dat ze weer doodleuk als 4e act oid staan, net als vorig jaar.

Ze hadden eigenlijk voor peacock in concert gestaan maar last min was dit omgewisseld.
Ach ze passen best voor de afsluiter, alleen is de overgang van de raw er voor misschien wat vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 11:49 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Tja als ik Spotify moet geloven, staan ze ook in de top 5 qua populairste hardstyle artiesten. Zo heel gek is het dus niet

Hoe vind je zo’n toplijst op Spotify?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
RoyAPO schreef:
Tja als ik Spotify moet geloven, staan ze ook in de top 5 qua populairste hardstyle artiesten. Zo heel gek is het dus niet

Hoe vind je zo’n toplijst op Spotify?

Hebben 800k spotify luisteraars per maand. Naar mijn weten hebben alleen HHZ, WS en BH meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:08 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Ltmbr schreef:
RoyAPO schreef:
Tja als ik Spotify moet geloven, staan ze ook in de top 5 qua populairste hardstyle artiesten. Zo heel gek is het dus niet

Hoe vind je zo’n toplijst op Spotify?

Hebben 800k spotify luisteraars per maand. Naar mijn weten hebben alleen HHZ, WS en BH meer


Volgens mij zijn onze buitenlandse vrienden helemaal weg van Da Tweekaz en Tweekacore :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pushbericht van Q-dance app:

Your Qlimax line-up clue for today: Listen... there's a stranger in our midst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:26 
 
Hardtraxx Addict

Nattehond schreef:
Pushbericht van Q-dance app:

Your Qlimax line-up clue for today: Listen... there's a stranger in our midst

Laten we hopen dat het iemand is die nog nooit op qlimax gestaan heeft en geen edm dj ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
geen edm dj ofzo

Hardwell zou ik wel trekken, maarja die is deaud
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:28 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Ltmbr schreef:
RoyAPO schreef:
Tja als ik Spotify moet geloven, staan ze ook in de top 5 qua populairste hardstyle artiesten. Zo heel gek is het dus niet

Hoe vind je zo’n toplijst op Spotify?

Hebben 800k spotify luisteraars per maand. Naar mijn weten hebben alleen HHZ, WS en BH meer

Hmm ik voorspel onheil voor eind januari :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
heggenschaar schreef:
geen edm dj ofzo

Hardwell zou ik wel trekken, maarja die is deaud

Afbeelding

Ontopic: houd toch eens op allemaal met dat 12 jarige gejank van een kind dat geen chips krijgt in de Albert Heijn van mama.

Jullie zijn net zo irritant als die jankballen die zeuren dat alleen B-Front perfect is voor Qlimax.

Keertje Tweekacore is tenminste verfrissend ten opzichte van het "HET MOET DUISTER EN MYSTERIEUS ZIJN" thema
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Pushbericht van Q-dance app:

Your Qlimax line-up clue for today: Listen... there's a stranger in our midst

Valt me wel echt op dat ze heel erg veel Frontliner platen hebben gedraaid afgelopen 24 uur op Q-dance Radio.
Zou het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:30 
 
Hardtraxx Addict

Dr.Peacock & Death By Design - Eat This - this is a remix of the track that is just added in the spotify playlist of qlimax "Linda Scott - I've Told Every Little Star"

Hmm zou zeer goed kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Peacock heeft een nummer met vocal van linda scott - i've told every little star. Dit nummer staat in de spotify playlist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het nummer ''I've told every little Star'' van Linda Scott is 25 minuten geleden toegevoegd aan de Qlimax Playlist op spotify. Dit is de stranger denk ik zo, maar waar de hint heen gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:33 
 
Hardtraxx Addict

David_ schreef:
Het nummer ''I've told every little Star'' van Linda Scott is 25 minuten geleden toegevoegd aan de Qlimax Playlist op spotify. Dit is de stranger denk ik zo, maar waar de hint heen gaat?

Dr peacock heeft een mix gemaakt van die track (eat this)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten